Fire_Horse
הסיפור מדבר על הקשר האחרון שלי, אשמח לתגובות.

שלושה שבועות

Fire_Horse 16/07/2013 941 צפיות תגובה אחת
הסיפור מדבר על הקשר האחרון שלי, אשמח לתגובות.

אני מסתכלת עלייך, אבל לא רואה אותך.
אהבתי אותך, הדהים אותי כמה שאתה ואני דומים. ביישנים, תמימים וכל כך אדישים.
נכון שאתה גדול ממני כמעט בשלוש שנים, אבל לא עניין אותי מה אנשים חושבים. נכון שאתה לא האדם הכי יפה בעולם, אתה לא אדם עם גוף שרירי וחטוב, אבל זה לא עניין אותי. האישיות שלך הייתה כל כך מדהימה, שזה היה הדבר היחיד שראיתי כשהסתכלתי עלייך.
שלושה שבועות. אני סמכתי עלייך, כי ידעתי שלא תאכזב אותי. כנראה שטעיתי. טסתי לחופשה בידיעה ששלושה שבועות זה הרבה זמן להיות מרוחקים מקשר חדש, אבל אנחנו נעמוד בזה. בכל הזדמנות שיכולתי ניסיתי ליצור קשר, אבל כמו שראית, ההזדמנויות האלו היו נדירות.
כשחזרתי, כל כך חיכיתי לפגוש אותך שוב.
כשפגשתי אותך, זה לא היה אותו הדבר. אכזבת אותי. אז נכון שלא בגדת, אבל מה שעשית היה בלתי נסלח. לא יכולתי להמשיך עם הקשר הזה. לא האמנתי שאדם יכול להשתנות ברמה כזאת בשלושה שבועות.
אני לא אומרת שאני לא השתניתי. זה מה שאנשים עושים, הם גדלים ומשתנים. אבל מה שאתה עשית הוא מקרה אחר.
אני שיניתי את התכונות שגררו אותי למטה כל חיי. חוסר הביטחון הנוראי שהיה לי, חוסר היכולת לדבר עם אנשים, ההחבאה של הילדותיות בתוכי כדי שייקחו אותי יותר ברצינות. אז כן, אני השתניתי. אבל ההבדל בינינו, הוא שאני השתניתי בשביל עצמי. בשביל שלא אצטרך לכעוס על הזדמנות שפספסתי בגלל חוסר הביטחון, על הכיף שברח לי בגלל שפחדתי שלא ייקחו אותי ברצינות. אבל אני למדתי מהטעויות שלי. כבר לא אכפת לי איך אנשים מסתכלים עליי. אני מתכוונת להראות מי אני באמת.
מה שאתה עשית? גרוע בשבילי כמו פשע. לקחת את כל מה שטוב בך וזרקת לפח. וזה לא מי שאתה, כי אני מכירה אותך. אני רואה את זה בעיניים שלך. אתה משתנה בשביל אחרים. אתה מפחד שלא יקבלו אותך כמו שאתה. אבל זה כבר מאוחר מידי בשבילך, לקחת את זה רחוק מידי.
מה קרה לאדם שידע בדיוק מה עובר עליי רק ממבט אחד? אני עדיין יכולה להבין אותך. אני לא צריכה שתספר לי מה קרה.
אז אני לא אשקר ואגיד לך "זה לא אתה, זה אני", כי זה אתה. אתה והשטויות שלך. למה קשה לך לקבל את עצמך?
אני יודעת שלמרות שהשתנית, אתה עדיין אוהב אותי, אבל עכשיו זה חד צדדי. אתה כבר לא האדם שהתאהבתי בו.


תגובות (1)

הכתיבה שלך יוצאת דופן וכך גם התיאורים הכובשים..
אהבתי את ההחלטיות ואת הרגשות שכתבת בצורה חד משמעית..

16/07/2013 07:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך