מספרת333
יאיייי! כתבתי סיפור דבילי בשיעור מחשב!!!! בייוווש!

שלוש מילים ושטויות אחרות

מספרת333 20/01/2014 788 צפיות 2 תגובות
יאיייי! כתבתי סיפור דבילי בשיעור מחשב!!!! בייוווש!

חברות שלי כל היום מדברות על שלוש מילים- ואני חושבת: "למי אכפת משלושת המילים?"
זה לא מעניין אותי- כי באמת, זה כל-כך קיטשי וטפשי- הכוונה לשלושת המילים המדוברות כמובן.
אפילו אחותי הקטנה מדברת עליהן, וזה ממש מוזר, כי היא רק בת 8. בגיל שלה הדברים האלה לא אמורים לעניין אותה! טוב, נו. נאשים את התכניות שמשודרות בטלוויזיה.
ובכלל- כל העניין הזה פשוט רצוף שטויות. כלומר, העניין הזה ממש לא נחוץ. בשביל מה? זאת אומרת- זה לא כאילו מישהו אומר אותן בגיל הזה ובאמת ובתמים מתכוון אליהן. אלו סתם מילים- זה כמו סליחה- אם לא מתכוונים, המילה לא שווה אפילו בזבוז של מיליונית כח לאמר אותה. ובגיל הזה? גם העניין בכלל לא חשוב- לא אמיתי בכלל.
הגיל שלי בכלל רצוף בעוד שטויות- חילוק וכפל במספרים מכוונים. את מי זה מעניין? מה זה יעזור לי בחיים? שאלה חסרת תשובה. אלא אם אהיה מורה למתמטיקה, ואז התלמידים שלי ישאלו את זה, לא אני. ולא תהייה לי תשובה. אז כמו שאמרתי: בכלל- החיים מלאים בשטויות פה ושם, בעיקר פה. בגיל הזה.
לא הכל כמו בסרטים- שום דבר לא כמו בסרטים, בעצם. לא יבוא פתאום ה"נסיך כל הסוס הלבן" עם טבעת משובצת יהלומים יקרים, ינשק אותך ויאמר: "אני אוהב אותך", יכרע ברך ויציע לך נישואין, ואת תצווחי "כן" או תתעלפי ותמותי, והוא יבלה את שארית חייו בבהיה בתמונה שלך שהוא שומר בארנק. ממש לא- זה יותר הולך ככה: מישהו שאת חברה שלו שלוש שנים בא אלייך, מנשק אותך ושואל אותך אם באלך, אולי, אי פעם להנשא לו, ואת אומרת "אמ…. למה לא?", כי את מחבבת אותו והוא נחמד.
ולמי שלא הבין- שלוש המילים הטיפשיות הן: אני אוהב אותך!


תגובות (2)

חוחו^^
האמת xD

20/01/2014 05:47

יאיייי! מישהו נהנה מסיפור דיבילי שכתבתי בשיעור מחשבבבב (האמת זה היה שיעור ערבית והמורה לא הגיעה, אז שמו אותנו במחשבים)

20/01/2014 05:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך