שליחות קטלנית-השורדים: רעיון

22/05/2020 527 צפיות 4 תגובות

אז עלה לי רעיון בעקבות השראה מסדרת הסרטים שראיתי בעבר בשם "שליחות קטלנית", שמספרת על מערכת מחשב בשם "סקיינט" שהכחיד כמעט את האנושות כולה באמצעות שיגור פצצה גרעינית לרוסיה מידי ארה"ב ויום זה נקרא "יום הדין".
מולה יש את המחתרת האנושית בהנהגת ג'ון קונור: האדם שלימד את האנשים לחסל את המכונות ולמד את הכל מידי אימו שרה קונור שנועדה לחיסול ביד סייבורג מהעתיד במכונות זמן וניצלה בידי לוחם מחתרת עתידני בשם קייל ריס(אביו של ג'ון עצמו) שנהרג במטרה להגן על חייה.

הסיפור הוא על ג'ון קונור בן ה-17 שחי במנוסה עם אימו בידיעה שיינסו לחסל אותו ולמנוע את התנגדות האנושות העתידית באותו אופן עם שרה מספר שנים אחריי הסרט השני ובמאבק לשמור עליו בחיים ולחסל את "סקיינט" לתמיד ולמנוע את הכחדת האנושות כולה.

הדמויות הראשיות הם מין הסתם ג'ון קונור, שרה קונור וכמה לוחמי מחתרת נוספים מהעתיד שמגיעים כדי לעזור וכמובן הם יתמודדו נגד סייבורגים שנראים ונשמעים כמונו,כוחות משטרה ו-FbI וכמובן איך לא-בני האדם שיהיו מעורבים ביצירת "סקיינט" עצמה או תומכים ביצירתה עם כסף.

פרטים להרשמה:
-7 לוחמי המחתרת מהעתיד-
שם מלא(חובה):
גיל(17-25):
מין:
מראה:
אופי:
בן משפחה או לא(כיוון שלא ידוע עם לקייל ריס יש בכלל אחים או בני דודים. אפשר ליצור קשר משפחתי בין ג'ון ושרה אליהם בדרך כזו ואז הדמות תהיה ראשית-יש מקום רק לשני בני משפחה נוספים כי את השלישי מהם אני יוצר):
מספר ברקוד(לכל לוחם מחתרת יש ברקוד עם חמש ספרות על הזרוע הימנית,תשימו לב שלא יהיו מספרים שאחרים כתבו כי אז זה יבלבל את כולנו מאוד):
בקשה כלשהי לגביי הדמות:

-סייבורגים-
אין הגבלה לגביי הכמות שלהם.
שם מלא(לא חובה):
גיל(17-25):
מין:
מראה:
מטרה: לחסל את משפחת קונור,משפחת ריס ואת כל שאר לוחמי המחתרת

המספר הוא ג'ון קונור שמיודע מה תפקידו בעתיד ומה מונח על כף המאזניים אבל חושש ממה שיקרה במובן מסויים.


תגובות (4)

מגניב ממש… אחלה סרטים.
יצא לך לראות את הסרט החדש?

לוחם המחתרת מהעתיד:

שם מלא: איילין קריי

גיל: 21

מין: נקבה

מראה: גבוהה, שיער אדמוני ארוך, מרכיבה משקפיים, עיניים חומות. לא יפה באופן מיוחד, ולא מכוערת באופן מיוחד.

אופי: גאון מחשבים, מתמחה בפיזיקה וברובוטיקה. אדם פתוח וחברותי, אם כי מעט עוקצנית וצינית. תמיד יש לה מה לענות- היא תחיה יותר מאלוהים רק כדי להגיד את המילה האחרונה. היא לא מסוגלת לעשות חצי עבודה- ברגע שמוטלת עליה אחריות מסוימת היא תעשה הכל כדי להשלים אותה כראוי- ואפשר לומר שאפילו באובססיה מסוימת. קשה לה להיות חלק משמעותי מקבוצה כמו המורדים של ג'ון קונור, ולעיתים קרובות היא מוצאת את עצמה מתווכחת ומטילה ספק בפקודות- אבל, מה לעשות, היא הטובה ביותר במה שהיא עושה. צורת הלחימה שלה במכונות היא פחות בסגנון של יריות ואקשן- היא נלחמת בהם עם הכלים שיש לה: מוח מתוחכם ותכסיסן, וידע עצום ברובוטיקה. היא מסוגלת להשתלט על רובוטים, לכבות אותם, ואפילו ליצור רובוטים משלה. היא חתיכת בד-אס, אבל רק כשזה נוגע למלחמה עצמה.

בת משפחה או לא: לא

מספר ברקוד: 4-8-15-16-23-42

בקשה כלשהי לגביי הדמות: עבר טרגי כלשהו

סייבורג:

גיל: 25

מין: זכר

מראה: גובה בינוני, שיער ערמוני, עיניים כחולות, חיוך רחב ונעים. (בעצם אני מדמיין אותו בדיוק כמו טום הידלסטון, השחקן של לוקי ביקום הקולנועי של מארוול.)

יכולות מיוחדות: יכולות חברתיות תקשורתיות גבוהות במיוחד. אנטלגנציה גבוהה מאוד, יכולות התגנבות והתמזגות עם ההמון,. היכולת המיוחדת שלו היא לחבר את עצמו לאינטרנט, ובכך לפעול כמעין וירוס שיכול להיות בכל מקום בעולם בו זמנית, לקבל גישה לכל מקום, להשבית או להפעיל כל מערכת ממוחשבת בעולם, וכן על זה הדרך.

מטרה: לחסל את משפחת קונור, משפחת ריס ואת כל שאר לוחמי המחתרת

26/05/2020 09:05

תודה על התגובה asaf ולא…לא ראיתי את הסרט החדש.
בכללי מאז הסרט השני זה הדרדר,דמויות לא חשובות מספיק,לא נצמדים לעלילה המקורית ובכללי הם הרסו כל דבר מושלם מאז הסרט השלישי.
הדמות שלך נכנסה בדוק רק אני אגיד לך מה אני משנה שזה יהיה יותר מתאים כי יש כמה דברים קטנים שמפריעים לי:
1.ברקוד של 6 ספרות ולא 5 אז תחליט איזה מספר להוריד.
2.עבר טרגי? אין בעיה,רק תן לי כיוון של איזה,כי יש מוות של הורים,אחים,
אהבה…יש מלא אז תבהיר לי בדיוק איזה כי זה קשה עכשיו להמציא לכל דמות עבר טרגי…ומעצבן אם אין לך עם מה לעבוד.
3.אין בעיה שיהיו יכולות מיוחדות,אבל לא מחשבים ורובוטיקה ביחד זה לא מתחבר כי רובוטיקה זה לבנות,לתכנת וליצור רובוטים ומחשבים זה הקטע של ההאקרים והכל…זה לא דומה אחד לשני בכלל, אז תחליט איזה מהם.
4.אין כזה דבר בלי רובים. מה יקרה שהאחרים יצטרכו חיפוי? מי יחפה עליהם? רובוטים מהעתיד יכולים לחסל רובוטים שבנויים מדברים בעבר כמו אלומניום באגרוף,בלי להעליב כן? אז אני מציע שהיא מעדיפה להילחם עם המוח והמומחיות שלה אבל בללית ברירה שהמצב מתרחבש(מה שיקרה הרבה כאן לצד הרבה ניצחונות או פריצות דרך) היא נלחמת כמו כולם.
מלבד זה אין לי בעיה עם שאר הדמות.
אני חייב להגיד…הדמות שלי היא הבאד-אס של הבאד-אס. אפשר להגיד שזה בן משפחה המפחיד והחברותי ביותר של ג׳ון אי-פעם.

28/05/2020 18:57

    עזוב, אל תראה גם את הסרט החדש… הוא לא משהו. כמו שאמרת, רק השניים הראשונים טובים.

    1. ברקוד- תוריד את ה- 8

    2. עבר טרגי- אחותה הקטנה נהרגה

    3. לא יכולות להיות שתי יכולות? רובוטיקה ומחשבים? אולי לא… אני לא יודע, לי זה הרגיש הגיוני. בכל מקרה, אם אתה חייב רק אחד אז עדיף את הרובוטיקה. זה הרבה יותר מגניב.

    4. ברור שהיא נלחמת עם רובים. אבל זאת לא ההגדרה של המשימה שלה- תחשוב על זה שיש שבעה כאלה. זה יהיה מאוד משעמם אם המשימה של כולם תהיה פשוט לירות בסייבורגים כל הזמן (מה גם שיריות לא ממש מזיזות לסייבורגים, להזכירך.)

    5. מה אתה חושב על הסייבורג?

    30/05/2020 21:44

מה אני חושב על הסייבורג…?
מעולה אבל היכולת קצת יותר מידיי עוצמתית,אני הגביל את זה לעד מספר קילומטרים בודדים.
ותודה על התזכורת שרובים לא משפיעים על סייבורגים אבל הרובים בעתיד בעלי גם קליעים חודרי שריון כך שיש למחתרת סיכוי.
אני התחיל את זה אם יהיו מספיק דמויות כי כרגע אין טעם להתחיל עם שני דמויות(ג׳ון ושרה) והדמויות שלך,זה בקושי נותן אפשרויות להתחיל.

07/06/2020 11:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך