שליח וולט

Daniel Pinto 24/12/2021 295 צפיות אין תגובות

קיץ 2025:
ספינת תענוגות "מלכת שבא" הפליגה מנמל חיפה למסע מרתק באירופה. על סיפונה היו כל תענוגות תבל, מסעדות שף ידועים, ברים עם כל המשקאות שאפשר לדמיין, אטרקציות מכל הסוגים. בקיצור גן עדן עלי אדמות. אורחי הספינה כ"כ נהנו בספינה עד שחלומם היחיד היה, זה להישאר כמה שיותר באוניה. בין אורחי הספינה היה זוג טרי דוד ומיה שרק עתה התחתנו, והמסע הזה היה ירח דבש בשבילם. הם היו מאוד מאוהבים אחד בשני וכל ערב הם היו יוצאים עם בקבוק שמפניה לחרטום הספינה ונהנים ביחד מהנוף המרהיב. ערב אחד, בזמן שכולם התעייפו מהיום המפרך המלא באטרקציות, ורצו להירגע על כוסית קוקטייל, לפתע נשמע צרור יריות של רובה קלצ'ניקוב ואחריו קול צעקה של אישה "הצילו!!! שודדי ים רצחו את בעלי!!!!" כפי שהתברר שודדי ים סומלים השתלטו על האונייה ושדדו מכל הבא ליד, תכשיטים, זהב וכסף, וכל דבר בעל ערך יקר. חיי האנשים שהיו על הספינה לא כ"כ עניינו אותם, ולכן כל מי שבא להם רע בעין מייד היו הורגים אותו. באותו ערב הם הרגו מאה עשרים ישראלים לעיני קרוביהם על לא עוול בכפם. השודדים לא דלגו על חרטום הספינה, שם הם מצאו את דוד ומיה, לואיס אחד משודדי הים תפס את מיה לעיני דוד וכיוון אליה את האקדח, דוד התחיל להתחנן ללואיס "אנחנו.. זה עתה התחתנו… בבקשה עזוב אותה… קח אותי במקומה" לואיס עונה "וואלה.. אף אחד לא רצה להרוג אותך… אבל אם אתה מבקש…" ולואיס יורה צרור קליעים בדוד לעיני מיה והיא פורצת בבכי, ולאחמ"כ יורה גם במיה. בזה הסיפור של הזוג המאוהב נגמר. באותו ערב, כל אורחי הספינה היו אחוזי הלם ומלאי פחד על עתידם, הסיפון היה מלא בגוויות ודם, אם בתחילת המסע רצונם היחיד היה להישאר כמה שיותר, עכשיו רצונם היה כמה שיותר מהר לצאת מהחלום הבלהות הזה. אחד מאורחי הספינה היה גבר חטוב בשם מייק, הוא שירת באחת היחידות המובחרות של צה"ל, בראותו את כל הנעשה, החליט שהוא חייב לקום לעשות מעשה גבורה, להציל את כל הנוסעים. הוא התחיל לעקוב אחרי השודדים בשביל למצוא זמן היסח הדעת. העניין הוא, שבמקרה השודדים שמו לב שמייק עוקב אחריהם אבל עדיין הם נתנו לו לעקוב אחריהם, לראות מה התכנון שלו, לאחד השודדים נמאס הסיפור הזה וניגש למייק ואמר לו "אנחנו יודעים שאתה עוקב אחרינו" מייק בשמוע זאת ללא השתאות נתן אגרוף לשודד, שם ריצה וקפץ אל מחוץ לסיפון לתוך המים, מייק לא ידע שהמים היו מלאים בכרישים ולדאבונו הכרישים טרפו אותו במהירות. בזה הסתיים מעשה הגבורה שלו. יוני היה אדם פשוט, עבד בתור משלוחן של וולט, בראותו את כל הנעשה החליט גם הוא להציל את אורחי הספינה, אבל בדרך שונה ממייק, הוא ניגש לשודדים ואמר להם "חבר'ה ידידי הסומליים, כולכם מוזמנים לארוחת שף ישראלי יוקרתית הערב, מחכה לכולכם" השודדים הסכימו וחיכו בקוצר רוח לארוחה המיוחלת, הערב הגיע והשודדים נכנסו לאולם של הספינה והתיישבו ליד השולחן המרכזי, יוני יוצא מהמטבח עם מגש מכוסה מניח אותו על השולחן ואומר להם "חבר'ה תהנו" השודדים פותחים את המכסה ונבהלים ממראה עיניהם "קיווי ומלפפונים עם רוטב בצבע ירוק? יוני אתה הזוי?" יוני בלי להתבלבל מייד עונה "חבר'ה המאכל הזה הוא פיתוח ישראלי…תוצרת אלביט… סמכו עלי זה פשוט מדהים" השודדים טועמים ועם פנים מעוותים אומרים ליוני "מממ.. טעם מאוד מעניין… ממה עשוי הרוטב?" בעודם אומרים את זה, אחד מהשודדים מאבד את ההכרה, ושאר השודדים נופלים על הרצפה עם כאבי בטן עזים, לואיס השודד מספיק להגיד ליוני "אתה הרעלת אותנו… אנחנו ננקום בך ובמטבח הישראלי.. חכה" אבל יוני עם חיוך על הפנים אומר "לא נראה לי שתצליחו כבר… אגב אתה יודע לשחות?" מה קרה בהמשך עם הסומליים מסתמא אתם מנחשים. באותו ערב יוני הבין שלפעמים מוח יותר יעיל מכוח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך