Ariel
קטע ראשון שלי, למרות שהתחלתי לכתוב ספר. אשמח להערות, הארות ושאר תגובות.

יושב על הספסל

Ariel 24/08/2016 812 צפיות 10 תגובות
קטע ראשון שלי, למרות שהתחלתי לכתוב ספר. אשמח להערות, הארות ושאר תגובות.

השמש קופחת על גגות הבתים במלוא עוצמתה,
אגלי זיעה החלו מבצבצים על מצחי וגבי.
חולצתי כבר מזמן נהפכה למטלית רטובה
וגופי החטוב למחצה שינה את צבעו וכעת נראה כמו צבע עורו של יליד אפריקה.
ברקע נשמעים רשרושי ענפים, זזים להם מצד לצד הודות הרוח, רוח חמה.
נהג שכנראה פספס את שיעורי האיפוק בבית הספר צועק על גברת שנוהגת כמו מישהי שלמדה לנהוג אתמול או שלשום.
ציוץ ציפורים. ציפורים אשר ברחו מארצות הקור שכבר מזמן נהפכו לחום, קרח שמזמן נמס ומחסור במזון שהסתיים.
בזמנים כאלה אני רוצה להיות בן סטארק, לגור בווינטרפול ומצדי גם מעבר לחומה.


תגובות (10)

נחמד מאוד תמשיך ואיזה ספר אתה כותב עכשיו ?

24/08/2016 21:40

עגלי זיעה = אגלי זיעה
לא הצלחתי להבין את המחשבה שלך בסיפור… מצטער.

24/08/2016 23:00

    אתה יכול להיות יותר ספציפי, כדי שאוכל לתקן

    25/08/2016 08:05

    "ציוץ ציפורים, ציפורים אשר ברחו מארצות הקור שכבר מזמן נהפכו לחום, קרח שמזמן נמס ומחסור במזון שהסתיים."
    אני עוזב כרגע את הבעיה התחבירית במשפט…
    מה בדיוק ניסית לתאר? את נדידת הציפורים? את החום בארצות הקור?
    איזה מחסור במזון? של הציפורים?
    ולמה מחסור המזון הסתיים? כי חם?

    איפה נכנס משחקי הכס? כי חם ואתה רוצה שיהיה קר? אבל ישראל היא לא ארץ קור שהתחממה?

    זה לא לתקן את הטקסט אלא הרעיון שאתה מנסה להעביר.. לא ברור.

    בכל מקרה, הכל בכיף.
    יכול להיות שהטקסט נישגב מהבנתי.
    בהצלחה עם הספר :)

    25/08/2016 10:05

ראשית, זו הייתה מטרתי שהטקסט יהיה מופשט ולא מובן.
שנית, בעצם בקטע ניסיתי להעביר לקוראים את שהרגשתי כשישבתי על ספסל בשיא החום.
לגבי הציפורים : כתבתי שאני שומע ציוץ ציפורים, אחר כתבתי שאלו ציפורים שנדדו מארצות הקור ובגלל חודשי הקיץ החמים אז כביכול המצב בארצות שמהן נדדו הציפורים השתנה.
שלישית, כן הוספתי את ווסטרוז בגלל החום שהרגשתי ורצונותיי להיות במקום קר.

25/08/2016 11:14

אהבתי מאוד את הקטע, מאוד ציורי ומופשט. מקווה שיש לו המשך. ובשורה האחרונה, זה לא ה"סטארק" שאני חושבת עליו, נכון?

05/09/2016 11:00

    תודה רבה!
    על איזה סטארק את חושבת? בקטע דיברתי על בית האב שבמשחקי הכס.

    06/09/2016 17:37

יש פוטנציאל נראה, אך הקטע עצמו כתוב בינוני, לא יותר – יש יותר מדי שימוש שלא במקום בשפה גבוהה – מה שנקרא בלשון העם (ןאני מצטער על הלשון) פלצנות.

12/09/2016 09:22

    כן… אני לא חושב כמוך, אך עדין זה לא אחד מהקטעים המוצלחים שלי… אשמח אם תקראי את סיפוריי האחרים ותגיבי מה דעתך

    12/09/2016 09:39

    אני גבר עסוק חחח

    13/09/2016 08:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך