חייכנית
כל כך הרבה זמן לא כתבתי פה, ואני שמחה שזה הקטע הראשון שלי מזה הרבה זמן...
שנה של החלטות אמיצות וטובות:)

שנה חדשה

חייכנית 31/12/2012 791 צפיות אין תגובות
כל כך הרבה זמן לא כתבתי פה, ואני שמחה שזה הקטע הראשון שלי מזה הרבה זמן...
שנה של החלטות אמיצות וטובות:)

הנה עברה לה עוד שנה… שנה של בכי, צחוק, אהבה, אכזבה, כישלונות, ניצחונות, הסקת מסקנות, לקיחת החלטות…
אני שואלת את עצמי אם עשיתי הכל נכון…. אם היו דברים שהייתי עושה אחרת, אם במחשבה לאחור לא הייתי פועלת כך. ואתם יודעים מה? לא. אני לא מתחרטת על כלום… אני לא מתחרטת על השמחה והצחוק, אבל אני גם לא מתחרטת על הבכי והעצב כי אני יודעת שבלעדיהם לא הייתי מתבגרת, לא הייתי מי שאני היום.
זה כל כך קשה לסכם שנה. שנה שכל כך הרבה דברים קורים בה אפילו בלי להרגיש.
איך ברגע אחד אני למעלה – על גג העולם, וברגע השני – אני נופלת כל כך חזק שאני לא יודעת אם אני יכולה להתמודד עם זה יותר.
לפעמים קשה לי לקבל החלטות. לפעמים אין לי משמעת עצמית. כן, גם אני מאלה שאומרים – זהו, ממחר אני מתכוונת להשקיע.
כן, גם אני מאלה שמתאהבים ואומרים – "אני אוהבת אותך".
כן, גם אני מאלה שמתאכזבים ומבקשים – "רק אל תגידו לי אמרתי לך."
אתם יודעים מה? אני כל כך לא מושלמת, אני כל כך רחוקה מזה, אבל יש דברים שגרמו לי להבין שתמיד תמיד בסופו של דבר יש לידי אנשים שיכולים לעשות אותי מאושרת בשנייה, שיכולים לגרום לי לבכות רגע אחד, ולצחוק ברגע אחר, אפילו בלי לשים לב!
הבנתי שגם כשאני נופלת יש אנשים שיתפסו אותי…
אבל יש עוד משהו שהבנתי. זה משהו שהבנתי ממש בימים האחרונים – הבנתי שצריך לדעת לשחרר.
אני רגילה שתמיד כל דבר שאני עושה נהרס לי בסוף, ובגלל זה יכול להיות שמראש אני מנסה להרוס את כל הדברים הטובים בחיים שלי, אבל בן אדם שנכנס לי לחיים גרם לי להבין שצריך להילחם על הדברים שעושים לנו טוב.
הוא גרם לי להבין שאני צריכה לעמוד על שלי בשביל להשיג את מה שאני רוצה, שאני צריכה ללמוד להיות אני ולא לפחד לחשוף את הדעות שלי, ובעיקר – הוא לימד אותי לאהוב והראה לי מה זאת אהבה….
כמה זמן אני מכירה אותו? אפילו לא חודש.
אבל בסופו של היום הוא גרם לי לראות דברים שאנשים שאני מכירה כבר שנים אף פעם לא הראו לי.
לשנה החדשה אני מאחלת לכולנו שנפסיק לפחד, שנפסיק לתרץ לעצמנו את הכישלונות שלנו באלף ואחד דברים ונתחיל להבין שהכול מתחיל ונגמר בנו. אנחנו נקבע אם להיות מאושרים או לחיות בסבל.
ואתם יודעים מה?
אני החלטתי…. אני בוחרת בשנה מאושרת!
שנה טובה לכולם:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך