שקט, אין קול.

sapir13 26/03/2017 804 צפיות 5 תגובות

שקט, אין קול. החיים נשאבים מכל דבר חי ביער הזה, מבעלי החיים, מהצמחים, מהאוויר.
שום דבר לא נשאר חייב לשקט.
שולי השמלה הכתומה של הנערה נוגעים בקרקע, סוחבים אחריהם את עלי היער ואת האדמה היבשה. ידיה נעות לאט, נוגעות באוויר שמצידיי גופה. משהו בחזות שלה, באור שהיא הקרינה, נתן תחושה שהיא מנסה לעוף, ומשום מה אני חושד שהיא גם יכולה.

שקט, אין קול.

היא צועדת לאט בין העצים הגבוהים, אלו שקיימים שם עד מראשית העולם,ומאחוריה פרחים סגולים מתחילים לצמוח. השמש החמה מעל לא מצליחה לחדור את צמרת העצים הצפופה, לא מצליחה לחמם את אווירת היער הקרה, אך בכל זאת נראה שמתבצע תהליך החיים, לאט, במשך שנים של ניסיון להבין איך לגבור על החלטות הגבירה.

שקט, אין קול.

השמחה שתמיד נראית על פניה מזויפת, את זה אני יודע. היא נידונה ליער הזה לנצח, לחיים שמתמשכים גם לאחר המוות.
בכל תקופת חיים מסוימת היא מגיעה אל האגם הגדול. המים שבו כה שקופים-צלולים, תערובת של טורקיז ותכלת, עד שאפשר ממש לראות הכל.
שולי שמלתה הכתומה כבר הפכו חומים, מלוכלכים מתקופת החיים הזאת ומכל החטאים והכפרות שעברה.
שתי רגליה נכנסות למים, ביחד עם שולי שמלתה שעכשיו מתחילה להיעלם. גופה מתחיל להתמלא בחמימות.
צעד, ועוד אחד.

שקט, אין קול.


תגובות (5)

זה ממש הזכיר לי את השואה, בורות הירי ביערות. כנראה בגלל שיום השואה מתקרב וכבר מתחילים לדבר על זה, לא יודעת אם זו הייתי הכוונה אבל גם אם לא, הסיפור ממש יפה.

26/03/2017 15:16

הייתה*

26/03/2017 15:16

קודם כל אבל קודם כל אני חייבת לציין שהתיאורים כל כך מלאי חיים שיכולתי לדמיין בצורה מפורטת את הילדה ביער, בנוסף אולי בלי שידעת ואולי ידעת, הצבע המשלים של צהוב באומנות הוא סגול, אז ממש השלמת את התמונה מכל כיוון, יפהיפה!

26/03/2017 15:48

וואו. אני ממש אוהבת את הקטע הזה. הוא העביר בי צמרמורת. תיאורי היער ותיאורי הילדה נתנו בי תחושה שהם שזורים זה בזה – היער והילדה.

26/03/2017 16:03

זה עצוב ויפה, אני גם מסכימה שהתיאורים ממש טובים. מאוד אהבתי :)

06/04/2017 20:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך