sapir13
השראה מהשיר --> http://www.youtube.com/watch?v=A4RGQYvRgMM (קרדיט שיר לאלין)

תן להם לבעור

sapir13 30/04/2014 668 צפיות 5 תגובות
השראה מהשיר --> http://www.youtube.com/watch?v=A4RGQYvRgMM (קרדיט שיר לאלין)

איפה אתה כשאני צריכה אותך, כשאני מרגישה שאני הולכת בדרך ללא סוף, כשהכוכבים מעל כבר לא מאירים לי את הדרך.
איפה אתה כשאני צריכה מישהו שיתמוך בי כשאני הולכת, שכן רגליי יחפות ופצועות מין הסלעים וקוצים שממלאים את השביל.
איפה היית כשגיירג'ק נפלה, כשתושביה קראו לגיבורם הדגול בקול סדוק וגרון יבש, נואשים להצלה.

ראיתי יותר משתוכל לדמיין, והכל רק אלימות והרס, הרג ללא סוף.
מרחבים שלמים שבהם רק השקט שולט לבד.
לא חשבתי אז שתעזוב, שתתחבא במקומך ותסרב. חשבתי שתילחם, שתבוא אל קו ההתקפה לעזור, אך במקום זה העדפת לצפות בלהבות מאחור.

תצא, תסביר לאן נעלמת,
תפסיק להתחבא, תהיה אמיתי,
תצא, מפסיק עם השקרים היום,
פעם אחת תראה את פנייך.

אני יושבת מובסת בקו ההתקפה, אחרי שכבר כולם נפרצו. שנים על גבי שנים שטיפלתי בך והכל הוביל רק לאכזבה. ליבי נצבט רק מלחשוב שזה מה שיצא ממך.
'תני להכל לבעור', אמרת לי דרך הקוד הסודי שלנו. 'תוותרי, את לא יכולה לשנות את מה שראית.'
ואני רק רציתי להגיד לך שזה לא היה הכל, שראיתי עוד עתיד אחד שהיה עשוי לעזור לנו להינצל, אבל בו אתה היית אופטימי יותר, אצילי יותר.
הבנתי שלא הכל מקבלים בחיים.

תמרוט את נוצותייך, אתה אינך ראוי להם,
תן להם לבעור באש, כמו שנתת לנוצות אחייך לבעור,
אינך ראוי להיות גיבור, אם בשעת אמת אתה פחדן.


תגובות (5)

הוו זה יצא ממש ממש יפה, מעט עצוב (יותר ממעט מן הסתם, אבל מנקודת המבט שלי)

30/04/2014 21:49

וואו זה פשוט…וואי סופי זה כל כך יפה!
תקשיבי השלושה שורות האחרונות היו ממש חזקות.והשורה האחרונה הייתה שורת מחץ.
את כל כך טובה בזה…מגיע לך אין סוף דירוגים ^^

30/04/2014 21:55

זה ממש יפה ומרגש עד דמעות!
זה די עצוב אבל זה הופך את זה ליותר מרגש….

30/04/2014 22:04

ואוו זה מדהים!
את פשוט מוכשרת.. אני מתה על זה!! :)
מדרגת 5.

30/04/2014 23:07

וואו! פשוט נהניתי והתענגתי על חווית הקריאה, הכתיבה והרעיון פשוט מעולים כמו כל שאר היצירות שלך, אבל זאת! אני חושבת שזו האהובה עלי, נמשכתי אליה ישירות אפילו רק בגלל השם אבל התיאורים והמילים והרמיזות והמטפורות… זה היה פשוט וואו… מקסים פשוט, באמת מגיע לך אינסוף דירוגים, את שומרת על רמה גבוה, יצירתיות ומקוריות ורגש בכל מילה שלך :) באמת שאהבתי מאוד, זה הקסים אותי…

30/04/2014 23:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך