תסתכלו על זה איך שאתם רוצים

אביג'ולי 21/01/2014 832 צפיות 9 תגובות

בס"ד

תסתכלו על זה איך שאתם רוצים, אבל אני לא ממש חכמה כמו שאתם מייחסים לי. אני מספיק חכמה כדי לשתוק מספיק ולא להוציא את עצמי מטומטמת. אבל איך שלא יהיה, גם כשאני פולטת איזו שטות מהפה אתם מייחסים את זה לתמימות שלי. שיהיה.
כשאני הולכת במסדרון ורואה את הגבס השבור מסביב למשקופים של דלת הכוך ההוא בסוף המסדרון, סוף סוף התלמידות הצליחו לרסק אותו. הללויה. עכשיו יש שם חור פתוח שהמשקופים והדלת נשענים עליו באלכסון. נחמד שיש שינוי.
כאשר אני מייחלת לסוף השיעור (למרות שהנושא לא ממש משעמם) ואחת התלמידות מאחורי מצחקקת את השם שלי זה מסקרן אותי איך הגב שלי הצליח להצחיק אותה, מתברר שהיא חיכתה להערה עוקצנית מצדי, שלא באה. היום אין לי כוח.
היום בבוקר השמיים היו שחורים לגמרי. האור שלא עובד והברז שלא עובד ממש הקשו עלי להתארגן, והייתי צריכה לסחוב מים מהמקלחת כדי לצחצח שיניים. גם הקור לא עזר. אבל אז ראיתי את הזריחה הכתומה-וורודה-צהובה הזאת, והרגשתי שאולי יהיה היום טוב למרות הכול. תגידו עלי מה שתגידו, אני באמת אדם סנטימנטלי. לעזאזל.
הדקל שהיה קפוא במהלך הלילה החל להפשיר, וראיתי איך הוא מתחמם, מעלה אדים קרירים של טל המתייבש בחום השמש. זה כאילו הוא נישרף, אבל הוא לא. וחשבתי כמה זה מדהים לראות דבר כזה באמצע עולם רגיל לגמרי, שלא קורה בו כלום, אבל בעצם אין רגע שאין שום דבר לתפוס.
בדרך כלל זה חולף כל כך מהר, רגע זה שם, עכשיו כבר לא שם, מספיק מצמוץ אחד כדי לפספס,
רוב הימים אני רק סוחבת את עצמי, מחכה ליום הבא כדי לחזור על השום כלום הזה שחוזר על עצמו יום אחרי יום, אבל מדי פעם חולפות בי רוחות צבעוניות של רצון, של מעשה, של אופטימיות אפילו, כאילו למעשים שלי תהיה משמעות עם אעשה אותם. אז אני עושה אותם. אני לא אדם טוב, אני לא חושבת שאני רעה. גם כשאומרים לי שאני אדם מיוחד. אני לא מבינה מה אתם כל כך סקרנים להכיר בי. אני באמת משתדלת לא להסתיר כלום, הרי במלא אין לי סודות, אבל אתם מתעקשים שאני בן אדם מסתורי. אם זה גורם לכם אושר, תלכו על זה.
אתם טוענים שלמעשים שלי יש משמעות, ושיש לי השפעה גדולה על אחרים. אני לא רוצה להשפיע על אחרים. אני לא רוצה לפגוע בהם. כמו שהטעויות שלי פגעו בי. אז אני מספרת לאחרים מה קרה לי, אני לא מוכנה להגיד לאחרים מה לעשות או לא לעשות, רק מה שכבר קרה. אתם כבר תבינו בעצמכם מה שאתם צריכים להבין. אם רק תסתכלו על זה בצורה שתתאים לכם.
תסתכלו על זה איך שאתם רוצים.


תגובות (9)

נחמד…. אהבתי.

21/01/2014 06:36

אביגיל ואוו כמה זמן..התגעגעתי..❤️
( עם את זוכרת אותי בכלל ?)
קודם כול אהבתי את הכתיבה שלך לקחת את זה למקומות אחרים
ובאמת שזה יצאה מקסים איך שהוא קצת דיבר אלי
מדרגת 5
אוהבת שרית :)

21/01/2014 06:42

שרית! מה שלומך??? ברור שאני זוכרת אותך!
מה קורה איתך? התגעגעתי.

21/01/2014 06:47

יפה אהבתי
כותבת יפה

21/01/2014 06:48

חחח יאיי :) ברוך ה׳ מצוין
כיף לחזור לפה מידי פעם איך את ? שנים :)

21/01/2014 06:56

אכן…
מה קורה עם הסיפורים שלך?

21/01/2014 06:58

כותבת מידי פעם
הייתה לי הפסקה של כמה חודשים ואז שוב חזרתי לכתוב
התרגלתי :)

21/01/2014 07:00

מהממםםםםםם הזדהתי עם חלק מהדברים

21/01/2014 07:14

"אני לא אדם טוב, אני לא חושבת שאני רעה. גם כשאומרים לי שאני אדם מיוחד"
אוי אני כל כך מזדהה עם זה !! :O
ממש אהבתי, יש בזה משהו שמדבר אליי….

21/01/2014 08:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך