זה סיפור קצר ומצחיק

הקוף שצבע את מגדל איפל

10/06/2011 1225 צפיות אין תגובות
זה סיפור קצר ומצחיק

הקוף שצבע את מגדל אייפל

כתב:אליאור בונו

היו היה פעם קוף ושמו רנואר(שם של צייר צרפתי), הקוף היה צייר אומנותי.יום חמים אחד החליט לשחות בנהר. באותם הימים הדייגים חיפשו מפלצת ים בגלל שמועה, שיש מפלצת ים שאוכלת את דגי הנהר.ובגלל זה אין אוכל לאנשי הכפר.הם חיפשו שוב ושוב.עד שיום אחד הדייגים הבחינו בזנב ארוך ושעיר בצבע חום.הדייגים אמרו "בואו נלך לקרוא לשוטרים שיעזרו לנו לתפוס את המפלצת,אבל בוא נלך מהר כדי שהמפלצת לא תברח לנו".שהגיעו לחוף הם התקשרו מהר למשטרה.שהמשטרה הגיע כולם עלו לסירות,שהגיעו לאמצע הנהר הם לא ראו שום מפלצת. באותו הזמן פיקסו הצייר התקשר אליהם ואמר: "סיימתי לצבוע את מגדל אייפל אז תבואו לראות את המגדל".שהשוטרים הגיעו לשם הם שאלו אותו "למה צבעת את מיגדל האייפל בצבע צהוב"?הקוף שמע את זה וחכה לערב.שהערב ירד הקוף התחיל לעבוד. בבוקר שכולם הלכו למגדל כולם ראו את מגדל האייפל בצבע אפור ולא הבינו למה המגדל בצבע אפור שהרי הם ראו שפיקסו צבע אותו בצהוב והחליטו להתקשר אליו ולשאול אותו האם הוא צבע את המגדל הם התקשרו אליו ושאלו אותו "פיקסו צבעת את המגדל בצבע אפור?" "אפור?"התפלה פיקסו "זה לא אני!" אמר פיקסו ,והשוטרים התחילו לחקור מי צבע את מגדל אייפל הם חיפשו הרבה זמן עד שלפתע הם ראו קוף עם דלי שהדלי היה חצי מלא בצבע אפור הם הבינו שהקוף צבע את מגדל אייפל הדייגים הבינו שהם חשבו שהוא היה מפלצת הים והתנצלו לשוטרים שסתם הזעיקו אותם ועייפו אותם. ומאז ועד היום מגדל אייפל צבוע בצבע אפור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך