Lizon
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

23/7/12 – אם הייתי חיה

Lizon 25/06/2013 856 צפיות אין תגובות
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

23/7/12

אם הייתי חיה, הייתי חתול. מדלג ממרפסת למרפסת, מתעלם מכוח המשיכה, משתזף על גגות פח לוהטים ומתגרד על קירות אבן מחוספסים.
אם הייתי חיה, הייתי ציפור. רואה הכול מלמעלה, חוצה גבולות ודרכים מול נופים בלתי נתפסים, עף עם עשרות חברי הלהקה.
אם הייתי חיה,הייתי גמל. כובש את המדבר הלוהט, גומע קילומטרים של דיונות באדישות לחום הבלתי נסבל, מתעלם ממכשולי הטבע בדרכי אל היעד.
אם הייתי חיה, הייתי סוס. דוהר בין ירוק של פריחה בלתי נגמרת, במהירות בלתי נתפסת אל תוך דממה בלתי מופרת.
אם הייתי חיה, הייתי דולפין. מרהיב ואצילי, נע בזרמים של האוקיאנוס הענק, צולל אל עומקו הכחול.
אם הייתי חיה, הייתי נמלה. נטולת מגבלות פיזיות בסיסיות, סוחבת משקלים אדירים בחריצות אינסוף, מרוכזת כל כולי במטרה האחת.
אם הייתי חיה, הייתי דבורה. מדלגת מפרח לפרח, נהנית מהצוף המתוק ומראה הפריחה, יוצרת דבש טהור ומתוק.
אם הייתי חיה, הייתי קוף. מדלג בין צמרות העצים ונהנה מהפירות הכי טריים, עסוק במנוחה על ענף או קפיצה לצמרת חדשה.
אם הייתי חיה, הייתי צב. נע באיטיות מרגיזה, אדיש לכל צרה וסכנה, נהנה מכל שנייה.
אם הייתי חיה, הייתי אריה. שולט בטבע, לא מפחד מכלום. חזק ומהיר, מפחיד ומאיים.
אם הייתי חיה, הייתי זיקית. הופך את עצמי לטבע, לירוק ולחום, לצהוב ואדום.
אם הייתי חיה, הייתי פיל. עצום וכבד, גבוה ושמן. אוכל עלים כל היום ושותה כאוות נפשי.
אם הייתי חיה, הייתי תיש. מדלג על ההרים, קופץ לפסגות, מביט על הטבע בקיצוניותו ומיד מדלג אל הנוף הבא.
אם הייתי חיה, הייתי טווס. הייתי מחזר באלגנטיות אחר אהובתי, מקדיש לה את חיי.
אם הייתי חיה, הייתי זאב. גר בערוות, צד את לחמו, איתן מול הקור.
אם הייתי חיה, הייתי כבשה. נע עם העדר, לא מוטרד מדבר, כל כולי מלכך ומהדס. לא מיוחד, לא יוצא דופן. חבר לקבוצה.
אם הייתי חיה, הייתי מדוזה. עשוי כולי מקסם הבריאה, מהטעם הנפלא, מהדבר הזה שנקרא מים.
אם הייתי חיה, הייתי צב. נע בשלווה בין צמיחה לאדמה. מתכנס בשניות אל תוך ביתי.

אם הייתי חיה, הייתי בן אדם. כזה שדואג לחברי להקתו, צמא לנופים, מתרגש מנסים של הטבע. כזה שנהנה מארוחה טובה, אבל לא פחות מפרי מתוק. הייתי משתזף בשמש הלוהטת וזוחל בעצלות מרגיזה.
אם הייתי חיה, הייתי קודם כל, בן אדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך