Lizon
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

6/9/12 – התבוננות פנימה

Lizon 25/06/2013 1115 צפיות תגובה אחת
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

6/9/12

מתי בפעם האחרונה היית מאושר? מתי בפעם האחרונה חייכת? מתי בפעם האחרונה חשת בחיוך כשהוא נסוך על פניך? מתי בפעם האחרונה צחקת? מתי בפעם האחרונה שמחת? מתי בפעם האחרונה, הבנת?

בהתבוננות עמוקה לתוך עצמך, אפשר לגלות את התשובות לכל השאלות הבאמת מעניינות, רק צריך את גרגר האומץ הזה להתמודד.
אולי, דווקא המחשבה הזאת, ההתבוננות לתוך שאלות אלו יעלו אותך על הגל ופתאום תיזכר בהרבה יותר מקרים בהם היית מאושר?

אני מבין. אני מובן. בסביבה לא מובנת. כככה, בדיוק, זו התשובה שלי. זו הפעם האחרונה שבה הבנתי.
עומד על גג הוסטל באחד הכפרים הכי תיירותים בעולם, מביט למטה אל אנשי הכפר החשיב לביתם במהירות לא מוסברת. הלו, חבר, מתי בפעם האחרונה הרמת את העיניים מהמדרכה וראית את הבריאה הזו שמסביבך?!
ואני מבין. אני מבין לגמרי איך אני עומד נפעם, ולא לבדי, מול הדבר הלא מוסבר הזה. נטול מילים.
ואני מובן, ברגעים האלה שתה מרשה לעצמך להיפתח ולהיחשף.
והסביבה הזו. הצוק הזה שנמצא רק ארבעים מטר מרגליים ומסתיים בין השמיים לדמיון. הנחל שזורם באמצע הכפר וחוצה אותו לשניים.

הרגע הזה שבו אתה מדבר על הדברים הקטנים שעושים לך טוב על הנשמה, משחרר בגוף כמויות בלתי חוקיות של אהבה. אהבת חינם. כלפי הכל. אנשים, חיות, צמחים, מים, הרים, מחשבות.
פתאום בא לך לרקוד, להשתולל, להשתחרר, להיתפס בבוקר שלמחרת.
בא לך לצרוח חזק לשמיים, שלכל אדם בעולם מגיע לחוות רגעים כאלה, ואם כבר אני צוורח, אז לתת גם תודה קטנה למי שהביא אותי לפה.

הריכוז הנפלא הזה של אנשים בעלי קו מחשבה פתוח לשריטות שלך, האפשרות למצוא אדם שישלים עוד חלק בפאזל שלך, הקלות שבה נקלטים הקשרים.
הכל גורם לך להסתכל פנימה, להתבונן בעדינות, לחפש את האמת ולהבין.

מתי בפעם האחרונה היית מאושר?
מתי בפעם האחרונה חייכת?
מתי בפעם האחרונה חשת בחיוך כשהוא נסוך על פניך?
מתי בפעם האחרונה צחקת?
מתי בפעם האחרונה שמחת?
מתי בפעם האחרונה, הבנת?

בין "רצון" ל"צורך" קיימת מערכת יחסים שלובה. גם אם במבט ראשון נראה שאין קשר ביניהם. הם נקשרו בגורלם, גורלם וגורלי, כי נטבעה בנפשי הדרך לעזור כי אני רוצה, לא כי אני "צריך".


תגובות (1)

ואווו , מדהיים וכול כך נכון !
מדרגת חמש ❤❤❤

25/06/2013 07:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך