Lizon
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

7/9/12 – המונטאנייה הפרטית שלי

Lizon 25/06/2013 617 צפיות אין תגובות
לפייסבוק של זכרונות מהעתיד:
http://www.facebook.com/FM.FuturesMemories

7/9/12

המונטאנייה הפרטית שלי. היא קצת רחוקה מהפסגה של השאר, אבל מכובדת. קצת יותר קטנה, אבל אינטימית. קצת פחות מוכרת, אבל מלאה בתכולתה. המונטאנייה הפרטית שלי.
רק העולים ויורדים נקראים בדרכי, חולפים על פני האיש המוזר שיושב על חתיכת סלע קטנה ולא מאמין למראה עיניו.

המונטאנייה הפרטית שלי. מפה, רק אני נועץ עיניים בקסם המאצ'ו פיצ'ו. עיניים מלאות דמעות של אושר. אושר אשר רק אדם שהגשים חלום מסוגל להבין. אושר של פעם בחיים. מסוג שונה, ייחודי למקום כזה, למונטאנייה הפרטית שלי.

כאן, במונטאנייה הפרטית שלי, אין כל אזכור לרוע, עצב או בעיות. מכאן נשקף רק אושר, שכמו עוטף את הכול בצבעי הקשת.
קצת יותר מחצי קילומטר מתחתי, עומדת עיר האינקה הידועה מכל, אחד משבעה פלאי עולם, המאצ'ו פיצ'ו. מתחת לרגליי בשלווה, בדממה, בידיעה שבני אדם באים והולכים, אך יש דברים שיישארו הרבה אחריהם.

מהמונטאנייה הפרטית שלי, הכול נראה טוב יותר, טהור יותר, נכון יותר. זו לא סתם פיסת אדמה, לא עוד מדף הר בגודל כ-מטר שמהווה אי של בדידות.
אצלי כולם ברוכים, בין אם בעלי חיים או בני אדם. בלי הבדלים כלל וכלל. כאן כולם שווים. כולם בשיא אושרם, פריחתם והצלחתם.

במונטאנייה הפרטית שלי, כל אחד מוזמן לעשות חשבון נפש. להניח את מחשבותיו בקוביות הנשקפות ממבני המאצ'ו פיצ'ו, להתיר את כל גבולות הביטחון ולבכות בכי משחרר. כזה שרק האדמה יודעת לספוג.

כאן, במונטאנייה הפרטית שלי, הכול מושלם, והסוד הוא, שהמונטאנייה הזו קיימת בכל מקום בעולם. בכל שלב של החיים, רק רוצים ומאמינים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך