Oliver.
קטע שנכתב מהלב שלי, זה לא קטעים רגילים שאני כותב.
זה קטע שבא מהלב שלי, זה קטע שהוא אמיתי.
אני לא יודע אם תאהבו או לא, אבל ... אני חושב שהוא יפה ונכון כל כך.

המוזיקה שנוצרת.

Oliver. 12/04/2013 778 צפיות תגובה אחת
קטע שנכתב מהלב שלי, זה לא קטעים רגילים שאני כותב.
זה קטע שבא מהלב שלי, זה קטע שהוא אמיתי.
אני לא יודע אם תאהבו או לא, אבל ... אני חושב שהוא יפה ונכון כל כך.

אצבעותיי נעות במהירות על מקשיו של הפסנתר, ואני מרגיש את המוזיקה חודרת בתוכי. זו המוזיקה שאני יוצר, המוזיקה הנדירה, שכל אדם יכול למצוא בעצמו.
ועכשיו? אני יוצר אותה. מי היה מאמין, שאני? ילד כל כך מוזר בכל היקום הזה, אצור מוזיקה, מי היה מאמין?
לפעמים אני חושב על העתיד שלי, ויודע כי זה הוא עתידי-המוזיקה.
כשאלוהים נותן מתנות, לוקחים אותן, ואני את שלי קיבלתי מזמן, מאז שאני זוכר את עצמי המוזיקה שוררת בעולם הקטן והצנום שאני חי בו.
ולפתע אני מסתכל לאחור ורואה את כל חיי, את כל הזלזול מצד המורים, את כל הזלזול מן ההורים. את הכל אני רואה. אבל עכשיו אני, כן אני יוצר מוזיקה, מוזיקה מהלב, מוזיקה שאדם צריך לחוות אותה כדי להתחבר אליה.
מוזיקה בעייני נשמה אחד ענקית, שנוצרה מכל כך הרבה מקומות, לכל אחד עצמו יש מוזיקה משלו. הנשמה שמחזיקה אותו.


תגובות (1)

דירגתי.
ופה אני חשובת שהימילים שלי כבר חסרות שממעות וריקות כמו בקבוק בירה ברחוב- אבל אני אגיד.
מוסיקה היא משהו שנותן השראה, מנוחה, שמחה, עצב, בדידות, ושוב מנוחה לאדם. עבודתו של שיר היא להעביר מסר. להעביר רגש.
אני כמוך- המוסיקה היית אצלי במשפחה מגיל 0. בגיל 1- פגשתי את הפסנתר.
והתחלתי לנגן….
אני רק יכולה להגיד שאתה צודק
ושאתה כותב מדהים.
ואתה הצלחת לנסח משהו שאני אל מצליחה לנסח המון זמן….. ו…א ניש מחה שאנשים יכולים לקרוא את זה!
כי זה הכי נכון שיש !
:)
תמשיך ככה,
שבת שלום!
אלין

12/04/2013 11:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך