או קיי זה הסיפור שלי (לא אמיתי אני המצאתי) תקראו את יומן יקר שלי 2

יומן יקר שלי 1

19/01/2011 1003 צפיות 3 תגובות
או קיי זה הסיפור שלי (לא אמיתי אני המצאתי) תקראו את יומן יקר שלי 2

היי , אני רוני אני לא בדיוק יודעת מה לכתוב ביומן אבל אני בטוחה שזה יעזור לי …. יש לי כל כך הרבה דברים לספר אבל אין לי למי…….

אן קיי עכשיו אני אמורה להתחיל לדבר על עצמי אני בת 14 אני גבוהה יש לי שיער שטני ארוך וחלק ועיינים בהירות בצבע ירוק , לחברה הכי טובה שלי קוראים נועה ויש לי עוד חברה שקוראים לה ריף יש גם את אלה ולילוש אבל בעיקרון נועה וריף הם החברות הכי טובות שלי . אוקיי , הנושא הראשון שלי .
קבעתי לישון אצל נועה ביום שישי וביום שבת ריף גם באה . היה ממש כיף ןזה והלכנו למרכז כדי לאכול צהריים , ראינו ליד הגינה את הבנים של הכיתה שלנו והם צעקו לנו מרחוק אם אנחנו רוצות לבוא איתם וצעקנו להם בחזרה שבסדר התקרבנו אליהם וראיתי את גיא מהכיתה שלי היתה לו תספורת של קוצים והעיינים הכחולות שלו היו נוצצות בגלל השמש גיא קרה לי והתרחקנו קצת מכולם ואז הוא שאל אותי בבטחון מוחלט אם אני רוצה להיות חברה שלו . הייתי בשוק לא ידעתי מה לענות ומרוב לחץ אז פ שוט אמרתי כן , שנינו חזרנו לגינה והבנות ישר רצו אליי ושאלו אותי " הוא הציע לך חברו" " אמרת לו כן?" אמרתי להן שאני אספר להן אחר כך והמשכנו בענייננו אחרי כמה דקות הוא שלח לי ב-אס-מ-אס אם אני רוצה להיפגש איתו בים שישי אחרי בית ספר ……..

ביום שישי הייתי שם וחיכיתי שהוא יבוא ……


תגובות (3)

חחחחחחחחחחח את בת 141?

20/01/2011 10:32

אופס …. זה אמור להיות 14

26/01/2011 18:12

בבקשה תוסיפו תגובות אני כותבת יפה?

26/01/2011 18:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך