תגיבו:)

האהבה תמיד מנצחת…!

07/05/2011 643 צפיות תגובה אחת
תגיבו:)

הכל התחיל בקיץ כשעברתי דירה כל כך לא רציתי לעזוב את העיר, את הבית ואת כל החברים פשוט רציתי למות כשאמא שלי אמרה לי שאנחנו עוברים דירה רבתי המון עם ההורים שלי על זה אבל מה לעשות אני עוד לא בת 18 שאני אחליט איפה לגור..=/ דרך אגב אני ליטל בת 14 וישלי אחות קטנה בשם מיכאל לאמא שלי קוראים מיטל ולאבא שלי קוראים גל הייתי גרה בתל אביב ועכשיו אני עוברת לטבריה …(לצערי) נכון זה מקום יפה והכל אבל עדיין זה קשה לעזוב ככה את החברים שהיו איתי מגיל אפס!
והנה אני עוברת דירה אני בדרך לטבריה כל הדרך חשבתי איך יראה הבית, אם יהיו לי שכנים בגילי , אולי שם אני אתהב בפעם הראשונה? כל השאלות רצות בראש בלי הפסקה כל החששות פשוט פשוט רציתי למות!!! אף אחד לא מבין ובמיוחד לא ההורים שלי לא מתחשבים בי לא כלום איזה מעצבן זההה!!!!!!
"הנה ליטל הגענו תיראי איזה מקום יפה" אמא שלי אומרת לי זה באמת היה מקום יפה ושכונה יפה ובתים יפים אבל זה לא שינה את מצב הרוח הגרוע שהיה לי באותו רגע =/
ישלנו עכשיו בית הרבה יותר גדול ממה שהיה לנו ושכונה יוקרתית והרבה יותר יפה אבל לא יודעת לא ראיתי אפילו ילדים בגילי פחדתי שלא יהיו לי חברים :0
והנה הגיע הערב היינו בהכנות של הבית ובסידורים פתאום יש צלצול בדלת זה השכנים החדשים שלנו באו להכיר אותנו אמא קראה לכולם לרדת להכיר את השכנים. "וואו הילד שלהם כל כך חתיך ואחותו הקטנה כל כך חמודה ^_^" (חשבתי לעצמי) הוא היה קצת גבוה היה לו שיער חום עיניים כחולות מדהימות ושפתיים שאי אפשר לתאר בקיצור הוא היה מושלם..!!! קראו לו דן הוא אמר לי "היי איך קוראים לך?" עניתי לו "ליטל ולך?"
"לי קוראים דן ואני בן 14 אני עולה לכיתה ח' ואת?" "גמאני =]" וואי כל כך קוויתי שהוא יהיה איתי בכיתה..
הוא שאל אותי אם אני רוצה שניצא לסיבוב להכיר את העיר ואת השכונה ויצאנו..
הכרנו קצת אחד את השני ופשוט לא בדיוק יכלתי להתרכז הוא היה חלומי פתאום הגענו למין גן כזה אפשר לקרוא לו "גן עדן" הגן הזה היה מדהים ויפה ורומנטי 3> שאלתי אותו "למה הבאתה אותי לפה?" אז הוא ענה "כי חשבתי שתאהבי את המקום זה מקום שהרבה זוגות באים לפה" וואי מה זה כאילו מין דייט כזה חח חשבתי לעצמי הגיע השעה כבר 9 "וואי הזמן טס" אמרתי לו והוא ענה "כן אה.. כשנהנים ככה זה לא?" אז עניתי לו כזה "כן אה.." טוב חזרנו הביתה הוא ליווה אותי איזה גבר זה חחח D=
התיישבנו על המדרגות ליד הבית שלי ואז הוא שאל אותי "ישלך חבר?" ואז אמרתי לו "גם אם היה לי זה לא ממש עוזר כי אנחנו רחוקים" אז הוא אמר אז ישלך?" ועניתי לו "היה עד לפני שגיליתי שאני עוזבת את תל אביב=/…" הוא הסתכל עלי ואני עליו הוא היה כל כך חתיך הוא בא להגיד משו ופתאום אמא יוצאת ואומרת לי "לא נראה לך שמאוחר כבר?" אז עניתי לה "אמא אני כבר אל ילדה קטנה את יודעת! וטוב עוד 5 דקות ואני נכנסת" לא היה לי כח להיכנס איתה לויכוח עוד פעם…
אז אמרתי לו מה באת להגיד אז הוא אומר לי ……"ליטל תגידי ביום הראשון ללימודים באלך לבוא איתי?"
וואי כל כך שמחתי כבר הכרתי מישהו איזה כייף "בכייף למה לא?" הוא חייך היה לו חיוך פשוט מושלם כמוהו …… יום למחרת יצאנו עוד ומה מסתבר ישלו חברה =/
המשך יבוא ובהמשך יהיה יותר מעניין אתם תגלו עוד דברים שקרו לליטל ולמה בעצם הם עזבו את תל אביב והכללל!!!!

תגיבו פליז כדי שאני אדע אם להמשיךךך…


תגובות (1)

תגיבו כדי שאני אדע עם להמשייך או לא..=/

07/05/2011 15:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך