לילה חורפי פרק 5

07/01/2011 971 צפיות תגובה אחת

היינו בעיר המלאכים היה כיף!
"וואי, אני מה זה עייפה…" אמרה ליאן "את היפה?" שאלה מרינה "מצחיק מאוד" אמרה ליאן בציניות "יאללה בננות, אני רוצה לישון!!" אמרה מורן היא הייתה מוכנה כבר לפני זה לשינה "אני לא רוצה לישון" אמרתי "אז מה תעשי?" שאלה "כולנו נישן" "ונראה לי שהרוב בכיתה ישנו" הוסיפה מור "בסדר, אני אהיה עם עצמי!" אמרתי אחרי כמה דקות כשראיתי שכולן ישנות הלכתי לבחוץ למסדרון של החדרים וראיתי את ירדן (ילדה מהכיתה) "היי" אמרה לה "היי" אמרה ירדן "את לא עייפה?" שאלתי אותה והיא ענתה "לא,לא ממש ואת?" "אני גם לא עייפה" עניתי "הייתי כמה דקות בחדר והיה לי משעמם אז יצאתי לבחוץ" הסברתי לה "ומה תעשי?" שאלה "לא יודעת בנתיים" עניתי "טוב…" והלכה בסוף הלכתי לישון היה כל כך משעמם והלכתי לישון.
קמתי וראיתי שאף אחד עדיין לא קם הסתכלתי לשעון וראיתי שכבר השעה 4 בצהריים "קומו!" צעקתי להן "יאללה כבר 4!!" ומרינה התעוררה וגמגמה "מה את רו…" "אני רוצה שתקומו!" צעקתי "מה לקום? מה השעה?" שאלה מור "עכשיו כבר 4 בצהריים!" עניתי ואמרה מור "טוב עוד מעט נ…" וחזרה לישון ""עכשיו תקומו!!" דרשתי "עכשיו!!" "טוב" קמה ליאן ואחריה מור רק מרינה נשארה לישון "קומי" לחשתי לה בנעימות "קומי!!" צעקתי והיא סוף סוף קמה "טוב, מה את צועקת?!" "מאיה, את היית ערה כל הזמן שישנו?" שאלה ליאן "לא," עניתי לה "אני גם קצת ישנתי" "אה…",
כעבור יום:
נשמעה דפיקה בדלת "מי זה?" שאלה מור "אני" ענה הקול מבחוץ "מי זה אני?" שאלה ליאן "יש הרבה אניים בעולם!" הוסיפה מרינה "מאור" ענה הקול שהקול בעצם זה מאור "נו תפתחו כבר!!" צעק מאור וליאן פתחה לו "מאיה!!!!" "מה?" שאלתי (אני התקלחתי באותו הזמן) "מאור פה!!!" ענתה ליאן "אני מתקלחת" צעקתי "שמעת, היא מתקלחת" אמרה ליאן למאור "טוב… תגידי לה שתבוא אלי כשהיא תסיים" אמר מאור והלך "אוי איזו אהבה!!!" אמרה מרינה "שמעתי!!" צעקתי לה…
סיימתי להתקלח "מור סיימתי לכי תתקלחי" אמרתי למור "טוב" אמרה והלכה להתקלח "מאור אמר ש…" אמרה ליאן וקטעתי אותה באמצע "כן, כן אני יודעת" הסתרקתי והלכתי למאור ואני רואה אותו מחכה לי בחוץ "מאור… מה אתה עושה פה?" ראיתי אותו במסדרון "סתם… רציתי לחכות לך" ענה והושיט לי את היד שלו "מה רצית?" שאלתי "אני רוצה לדבר איתך" ענה מאור ומשך ביד לבוא "נו… " אמרתי "לאן אתה לוקח אותי?" שאלתי אותו "לגינה…" והגענו "אני רוצה לדבר איתך פה!" אמר מאור "יאללה שפוך אין לי את כל הזמן!!" צחקתי "אני רוצה שתבטיחי לי שלא תעזבי אותי לעולם!!!" אמר "זה תלוי בך מאמי…" אמרתי "אתה זוכר שסיפרתי לך מה שקרה לי עם ה…?" שאלתי "כן" ענה "אל תעשה לי את זה, ואתה זוכר שאמרתי לך שעם תשתה… נו אתה יודע מה" אמרתי "וואי… אל תדאגי!!" אמר ונישק אותי…
"בכל נשיקה שלו אני מתאלפת!! אני מאוהבת!!!!" חשבתי לעצמי בנשיקה "טוב" אמרתי "צריך ללכת לחדר האוכל…" החזקנו ידיים והלכנו ביחד


תגובות (1)

אשמח לתגובות

26/01/2011 20:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך