רועת הכבשים
סיפור אהבה מסובך!!!
סיפור חייה של סאקורה נערה בת 16.
אשר מתאהבת בילד עם עבודה מאוד מוזרה! אפשר להגיד כזאת שתפריע לה להיות חברה שלו!
סאקורה מסתבכת בהרבה סיפורים מוזרים...בגלל דניאל.
האם בסוף דניאל וסאקורה יהיו ביחד ביכלל?
או שהעבודה תפריע? או שהוא לא יואהב אותה? הכול נימצא בסיפור ;)

ג.ו.ף. עבודה מסובכת-פרק 1

רועת הכבשים 30/04/2011 2291 צפיות תגובה אחת
סיפור אהבה מסובך!!!
סיפור חייה של סאקורה נערה בת 16.
אשר מתאהבת בילד עם עבודה מאוד מוזרה! אפשר להגיד כזאת שתפריע לה להיות חברה שלו!
סאקורה מסתבכת בהרבה סיפורים מוזרים...בגלל דניאל.
האם בסוף דניאל וסאקורה יהיו ביחד ביכלל?
או שהעבודה תפריע? או שהוא לא יואהב אותה? הכול נימצא בסיפור ;)

הקדמה :
סיפור אהבה מסובך!!!
סיפור חייה של סאקורה נערה בת 16.
אשר מתאהבת בילד עם עבודה מאוד מוזרה! אפשר להגיד כזאת שתפריע לה להיות חברה שלו!
סאקורה מסתבכת בהרבה סיפורים מוזרים…בגלל דניאל.
האם בסוף דניאל וסאקורה יהיו ביחד ביכלל?
או שהעבודה תפריע? או שהוא לא יואהב אותה? הכול נימצא בסיפור ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קוראים לי סאקורה ריו ,אני בת 16.
בזמן האחרון אני חושבת שאני מתחילה לחבב מישהו.
הבחור המפחיד…הלא מוגדר… אם הקול העמוק (לא שהוא דיבר איתי). זה שאף אחד לא מתקרב עליו..
ניראלי מוצא חן בעיניי?…
קוראים לו דניאל ריאנסקיי הוא יושב שולחן לידיי.
כשאני מסתכלת עליו מקרוב יש לו עיניים כול כך יפות ,מין תכלת בהיר יפה כזה. אבל יש לו משקפיים שמכסות את העיניים שלו..אולי הוא מנסה להסתיר אותם? והשיער שלו דיי ארוך מגיע לו קצת פחות מהכתפיים..בלונד שטני ..אבל הוא אף פעם לא מפזר אותו שם קוקו..
רוב הבנות פוחדות ממנו ,חושבות שהוא כמו סוג של דיימון ( כמו שטן רק יותר אגדי ).
האם אני מוזרה?….חממ טוב אולי …אבל בכול מיקרה אני מחבבת אותו!
"סאקורה…סאקורה ..סקארוהה סאקורהה!!!!!!"
"כמה זמן אפשר ליקרוא לך?"
"אההה…סורי הייתי במחשבות שלי"
"המורה ביקש אותך"
"אהה אוקיי אני מייד באה עליו" *הולכת לחדר מורים* …מוזר מה עכשיו המורה צריך ממני..
*פותחת את הדלת* -שואלת- "המורה רציתה משו?"
"כן בואי תעזרי בלהדק דפים"
"לא!! רגעעע בישביל זה קראתה לי?!??!"
המורה לקח אותי שם אותי באיזה כיתה ואמר תעזרי לילד הזה!! אתם קולטים איזה חוצפן!!!?
טוב נו ..חשבתי לעצמי!
אבל אז כשהיסתובבתי וראיתי את הילד…אז …קפאתי במקום….זה היהה דניאל!!!
היה דממה, דניאל היסתכל עליי ,לרגע נילחצתי מהבט שלו. התחלתי לגמגמם "אהה.מ..ממה..מה לעשות?"
הוא היסתכל עליי ובפעם הראשונה הוא דיבר איתי "המורה אמר להדק את הדפים האלו" -הקול שלו היה ממש עמוק ויפה .
היתיישבתי והתחלתי להדק דפים. אתם מכירים את הדממה הזאת שבא לכם להגיד משהו אבל אין על מה לדבר?
אז זה מה שהרגשתי…זה פשוט הרג אותי !!שאני בחדר לבד אם הבן שאני מחבבת ואנחנו לא מדברים!!
ממ כדי לי לדבר איתו…? אבל על מהה?…
פתאום ראיתי חוברת מנגה (ספר קומיקס) מבצבצת מהתיק שלו!!
ומייד בלי שום מחשבה קפצתי ואמרתי "ואייי זאת המנגה שאני מתה עלייה!!" (כי זאת באמת הייתה )..
התחלתי לחפור לו על זה ..הוא לא הוציא שום מילה..ואז כשמתי לב שהוא מיסתכל עליי במבט דיי מפחיד..נילחצתי וניסיתי לשתוק אבל במקום זה מהלחץ הפלתי את כול הדפים על הריצפה!!!!
"מצטערת…כול כך מצטערת" – שיט עכשיו אני בטוחה שהוא לא סובל אותי… *כמעט לא בכיתי*
"חייח…"- הוא הוציא קול?
"חחחחחחחחחהחהחהחהחההההההההה" -הוא התחיל לצחוק?!?!?!?!
הייתי דיי בשוק..שוק טוב אבל! D:
התחלנו לאסוף את הדפים ואז סיימנו את העבודה. כשיצאנו מהחדר הוא אמר "תודה על העזרה "
והלך…
כפי שחשבתי דניאל ריאנסקיי פשוט מושלם!!!~!!
וכך היום הזה ניגמר…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

למחרת בבוקר..
הלכתי לבית ספר לא ראיתי אותו בבית ספר…הייתי קצת עצובה…
*צילצול* -סיום בית ספר
הלכתי הבייתה עצובה… ופיתאום ראיתי כמה בחורים אחד בגובה בינוני ושניים גבוהיים ממנו..
רק לרגע רציתי ליראות מי הם כי אחד היה דומה מאוד למישהו שאני מכירה. אז היתקרבתי ואז ראיתי ..ילד שדומה לדניאל אבל הוא היה בלי משקפיים ואם שיער פזור?!
לא לא לא אין סיכוי שזה דניאל זה כניראה הדימיון שלי…
פיתאום שמעתי אותם מדברים. היתקרבתי …
"תן לי ללכת ! אני לא רוצה להקשיב לכם"! אמר הילד שדומה לדניאל.
*מכונית ורודה מרשימה נעצרה לידם* -הדלת של המכונית ניפתחה וממנה יצאה נערה. היא הייתה על עקבים גבוהיים שיער שחור חלק וארוך. לבושה בחולצה לבנה מכופתרת וחצאית חכולה שהתאימה לצבע העיניים שלה..
היא רצה לעבר אחד מהבחורים וצעקה "דניאאללל!"♥
ואז…הדבר האיום קרה!! היא נישקה אותו!!!בפה!!! "היתעגעתי עלייך" היא אמרה…
מהה??? לאא!!! זה לא הגיוני…רצו מאות מחשבות בראשי באותו הרגע…יש לו חברה?
הנערה אמרה "דניאל כנס למכונית"♥
"לאא אין סיכוי"
" אני בשום פנים ובאופן לא מקבלת את זה אתה נכנס עכשיו!"
היא אמרה לבחורים הגבוהים לשים אותו במכונית.
באותו הרגע לא ידעתי מה לעשות!!!!היבאדתי שליטה על עצמי ו..
רצתי לעברו דחפתי את כולם בשיא הכוח (הם הופתעו אז הם לא היו מוכנים למכה שלי ולכן הצלחתי)
לקחתי לו את היד ורצתי !!!
"סאקורה!!!..מה ..מה את עושה? למה?"
"אתה רוצה שיתפסו אותך?!?" -היסתכלתי עליו במבט רציני.
הוא שתק.
הרגשתי קצת מוזר…נגעתי לו ביד..ניראלי אפילו הסמקתי לרגע ,אבל אז שמעתי את הנערה אומרת "אחריהם…!!!" ועקבות של ריצה נישמעו מאחוריינו!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני *ישמח* אם מישו אחד יקרא את הסיפור ויגיב D:
תודה לכול מי שיקרא את זה (:


תגובות (1)

אני פשות דורשת אמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

23/10/2011 11:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך