לילה חורפי פרק 6

26/01/2011 777 צפיות 2 תגובות

"וואו… אני מלאה…" אמרה ליאן "מה אכלת?" שאלתי "דגני בוקר עם חלב, 3 טוסטים… ולא זוכרת!"
(זה אומר המון כי גם ה"לא זוכרת" זה עוד משהו שהיא אכלה ו-3 טוסטים?!) "אוקיי… שיהיה" אמרה מור "למי יש את המפתח?" שאלה מרינה "אני אמרתי למור שתיקח" אמרה ליאן "ואני אמרתי למאיה שתיקח" אמרה מור "אל תפילו הכול עליי" אמרתי "בטח משהי לקחה…" "לי אין" אמרה מור "בדקתי בכל הכיסים-אין" אמרה ליאן "גם לי אין" אמרה מרינה ויש בדקתי בכיסים "אופס…" הורדתי את ראשי והן הסתכלו עלי "אפשר להגיד לאיש הזה שבמין קופה כזאת יש לו הרבה מפתחות" אמרה מרינה "יאללה אז למה אנחנו מחכים?" אמרה ליאן במרץ "מרץ, מרץ אחותי… חחח…" צחקתי ורצתי אחריהן …..
בסוף אמרנו לא ששכחנו את המפתח בחדר והוא נתן לנו מפתח חלופי והלכנו לחדר ו… בקיצור הלכנו אליו חזרנו לחדר ושוב חזרנו אליו- נתנו לו את המפתח ושוב… חזרנו לחדר ועכשיו כבר הערב חזרנו מחדר האוכל: מור הדליקה את הטלויזיה "מה את מדליקה טליוזיה?" שאלה מרינה "יש רעיון מה עוד לעשות?" שאלה מור "כן" ענתה "מה?" שאלה ליאן "יש מסיבה בחוף ליד האכסנייה רוצים ללכת?" ענתה מרינה "ולמה אמרת לנו את זה רק עכשיו?" שאלתי "כי רק עכשיו הסתכלתי בחלון וראיתי!" "תוק תוק" זאת לא הייתה הדלת שדפקו בה זה היה מישהו מאחוריה "מי זה?" שאלתי (ציפיתי שזה יהיה מאור אבל…) "זה יוני…" ענה "יונוש!" התלהבה ליאן (יוני הוא חבר של ליאן) "שמעתם על המסיבה שעושים בחוף?" שאל "כן.." אמרתי בשקט "אז למה לא באתם?" יוני שאל "מה כבר הסתיים המסיבה?" שאלה מור "לא רק התחיל אבל…" הסביר ומיד קטעה אותו ליאן "נו אז למה אנחנו מחכים?" ומשכה את יוני ויצאנו.
"איזה מוזיקה!!" אמרה ליאן "כן…" אמרה מרינה "היי למה לא קראת לי?" וישר ראתה את חבר שלה "טוב הלכתי…" אמרה מור רק אני נשארתי עומדת בצד…
פתאום ראיתי את מאור ושמתי לב לזה שהוא מתנהג מוזר-הוא שיכור!
לא רציתי אפילו לבוא לו את זה שגמרנו,"אני לא אחשוב על זה אני לא אתן לו להרוס לי את המצב רוח!" חשבתי בליבי והצטרפתי לריקודים….
חזרנו לחדר וליאן אמרה "וואי אני גמורה, אני אלך לישון…" ונרדמה "כן, גם אני אלך" אמרה מור "רוצה?" שאלה אותי מרינה "טוב!!" לחשתי לה והוספתי "לא עכשיו, צריך לעשות את זה בבוקר" והיא אמרה "וואלה נכון".
לא הצלחתי לישון עד 2 בלילה ומור תוך 5 דקות נרדמה לא הרגשתי נוח להעיר אותם אז יצאתי לבחוץ
פתאום אני רואה את מאור עם חברים שלו שיכורים מאוד!! הם נכנסו לחדר ולא ראו אותי "איזה מזל שהוא לא ראה אותי…" חשבתי בליבי


תגובות (2)

יש עוד?

25/03/2011 16:29

תמישיכיייייי!!!!!

04/04/2011 20:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך