אהבה בסוף הדרך 3

04/02/2011 771 צפיות אין תגובות

הלכתי לניצן בסביבות 4 בצהריים אחרי שאכלתי בבית וצפיתי ב-MTV היא פגשה אותי באמצע הדרך…ובעודנו הולכות ומצחקקות על המון נושאים היא פתאום העלתה את הרעיון שאני אתחתן עם אח שלה-סתם לצחוק כי אז ניהיה קרובות משפחה,וזה יכול להיות מדליק. הוא דיי חמוד התחלתי לחשוב לעצמי איתי הזה האח הבן-17 של החברה הכי טובה שלי,אני לא מכירה אותו ממש אבל בכל זאת מצפייתי עליו כשאני מבקרת ראיתי דיי הרבה:הוא אוהב להיסתובב בתחתונים בבית בקיץ הוא אוהב להיסתגר בחדר שלו הרבה והוא דיי דומה לניצן בשאר הדברים-ציור,אהבה לאוכל,אהבה לסרטים וכו'.
"את יודעת שלאיתי אף פעם לא הייתה חברה! חחח..זה מצחיק-כי הוא אחד המקובלים בבצפר"ניצן ניתקה לי את קו המחשבה והתהייה..
"לא נורא,הוא ימצא מישהי בבוא הזמן" אמרתי בחיוך קליל.

בזמן שהלכנו לניצן,בזמן שראינו טלוויזיה,בזמן שהיינו על המחשב….לא העזתי לדבר עם ניצן על מה שמפריע ל כול כך.
והגיע הזמן ללכת הביתה,ולפני שאבא שלי בא לאסוף אותי ניצן שלחה לעברי:
"זה בסדר אני אנסה להפסיק לגרור את עופר אחריי…אבל תרסני אותו גם"
לא הבנתי איך היא גילתה אתזה אבל הייתי אסירת תודה.
"אממ…"ניסית לשאול איך היא ידעה על כך,אך לא יצא לי משהו אחר מהפה.
"רואים את זה עלייך" היא ענתה לי-כאילו קראה את מחשבותיי.

אני במיטה חושבת על היום שעבר עליי ועל כול מה שהשגתי בו.
ולבסוף נרדמת…והחלומות באים…
חלמתי על מה שעברתי היום
חלמתי על איך שאני מתעלסת עם איתי (למה אני מפנטזת על מישהו כשיש לי חבר?)
והבוקר בא..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך