אהבה בלתי אפשרית

30/10/2010 955 צפיות תגובה אחת

הפגישה

"מה אעשה", "העניין לא פשוט כלל".מהרהרת בליבה בעודה מביטה אל הדף שבו מצויינים פרטיו של ה"מעונב" . "אתקשר אליו , אין לי ברירה הוא לא יניח לי . עדיף שאני אזום כך שתהיה לי שליטה "
על הקו נמצא המעונב. היא בקול חלש ושקט: "מדברת סילבי". היא שומעת מעבר לקו הטלפון קול מופתע "היי סילבי" . "תראה אני מבקשת שתהיה לנו פגישה קצרה וחד פעמית". אני מאוד עסוקה ",או קיי משיב המעונב." היא מתלבטת ומחליטה לקבוע במועדון את הפגישה . "תראה ביום חמישי תהיה לי הופעה ובגמר ההופעה אקדיש לך מס' דקות בחדר ההלבשה . " או קיי סגרנו," .משיב המעונב.
היא חושבת בליבה שהרעיון לנהל שיחה בחדר ההלבשה הוא מעולה. היא תעשה הכל שהוא לא יזהה אותה .
יום ראשון ללימודים הגיע . השעון לא מפסיק לצלצל . היא מחליטה להיות בכיתה לפני הגעת המרצה.
היא מגיעה לכיתה רגועה . תופסת את מקומה הי שם מאחור . מדי פעם מביטה לכיוון הדלת לראות
מי נכנס .
"את בריאה, הכל בסדר איתך"? שואלת סמדר . "מעולה" משיבה היא.
"איזה נס קרה שהגעת מוקדם ? "שואלת שוב סמדר.
,"שום נס פשוט קמתי מוקדם היום . קורה ".
סמדר לא יודעת דבר על עבודתה . למעשה כמעט אף אחד לא יודע . היא החליטה לעשות הכל שלא ידעו דבר . בשעה היעודה נכנס המעונב לכיתה. הוא רוצה שהסדוטנטים יכינו עבודת מחקר . הנושא יהיה "אהבה ללא תנאי" הוא ממשיך להסביר ולהנחות . "זה יכול להיות אהבה בין אב לבן , אהבה בן אחים אהבה בין בני זוג וכו" המחקר יהיה מוכן לעוד שלושה חודשים. אבקש ממכם לתת את הנשמה," ממשיך המעונב. "הנקודות שעליכם לשים דגש בעבודה הוא ,מה מוכן כל צד לעשות בשביל האהבה וכיצד היא משפיעה על חיי הדמויות שבמחקר" "כמובן כיצד מתנהגים הם בשעת משבר וכו"
עליכם להביא דוגמאות, לחקור, לראיין אני רוצה סיפורים מהחיים . אני אלווה אתכם באופן אישי .
"יש שאלות, …
לאחר יציאתו מהכיתה כול הסטודנטים מתאספים . "איך נעשה ומה נעשה , שואלים אחד את השני.
היא ממשיכה לשבת . מקשיבה לכולם אך לא משתתפת בשיחה .

יום חמישי מגיע. היום יש לה הופעה היא לא שוכחת שגם פגישה עם ה"מעונב ". היא תנפנף אותו מהר ואז השקט שלה יחזור כבעבר .
היא מתארגנת להופעה . על רגליה גרביונים שחורים מתחרה, תחתון שחור וחזיה שחורה. על ראשה פאה ועל הפאה מונח מעין כובע נוצות מהודר .עיניה מכוסות במסכה שחורה מבריקה .
היא עולה לרקוד . כרגיל היא רוקדת בצורה חושנית ומקצועית . כולם מתאספים לקידמת הבמה . היא ממשיכה לגרות בריקודה את הקהל . המוזיקה והאורות המתחליפים מלווים אותה בריקוד .
מסתיימת ההופעה . היא רצה לכיוון חדר ההלבשה . מסדרת מעט את עצמה יודעת שעוד מעט יש לה פגישה חשובה . היא מסדרת שתי כיסאות אחד מול השני מעממת את האורות . דפיקה על הדלת
בדלת נמצא המעונב. היא מכניסה אותו ומושיבה אותו בכיסא מולה . ברקע מתנגנת מוזיקה שקטה ונעימה.
המעונב יושב מהופנט. מביט בה וקשה לו לדבר .
היא מחליטה לקחת יוזמה . "טוב בוא נתחיל" לוחשת .
"תיראי… אני רוצה לראיין אותך בשביל המחקר שלי" .
אני אשאל אותך מס' שאלות אשמח אם תעני לי בכנות " .
,ספרי לי קצת על עצמך? " מבקש המעונב
"תראה ,כפי שאתה רואה יש נסתר על הגלוי. בילדותי למדתי ריקוד.מקצועי ומי היה מאמין שזה יעזור לי היום לקיומי" לוחשת . הורי השקיעו בי ובאחיי עד שאבי נפטר . ברגע שנפטר אבי פסקו החיים מלכת.
היא קמה מהכיסא וניגשת לחלון להסתיר את הדמעות . עומדת עם הגב אל המעונב .היא ממשיכה
"בשביל לפרנס את עצמי אני נאלצת לעבוד כאן. כאן משלמים לי טוב." .היא מחליטה לא לספר לו שהיא לומדת.
אני עוזרת לאמי . אני שולחת לה כסף בשביל אחיי הקטנים .
"המעונב "קם גם ממקומו. מוציא ממחטה מכיסו ומגיש לה. "זה נקי" מחייך . "אפשר לחבק אותך" שואל
אך הוא לא מחכה לתשובתה . הוא כורך את ידיו סביבה ומניח את ראשה בחזיהו. הם ממשיכים לעמוד כך מס' דקות . היא כל כך רוצה לחבק אותו חזק ולהצמיד את שפתיה בשפתיו אך יודעת היא שזה רק חלום עבורה . עוצמת את עיניה ולא מפסיקה להריח את הבושם הנהדר שלו.
"תראי יש לי המון שאלות " לוחש הוא לאוזנה " אני רוצה להפגש איתך שוב ." היא מריגשה דיכדוך נוראי ומחליטה להפסיק את הראיון. מסתובבת שוב עם הגב אליו ומביטה דרך החלון החוצה .
"תראה זה רעיון טוב, נקבע שוב אני צריכה לסיים ." לוחשת .
"המעונב" פונה אל הדלת ."מחכה לטלפון ממך" . או קיי משיבה לו בלחש .
היא ממשיכה להרהר. עצבות נוראית תוקפת אותה . דמעות ממשיכות לרדת על לחייה . מזמן לא בכתה כך . דקות ארוכות ממשיכה היא לעמוד . נותנת לדמעות לרדת . עד לתחושת הקלה .


תגובות (1)

את כותבת ממש יפה! D:
התמכרתי לסיפור שלך, בבקשה תמשיכי.
(:

13/11/2010 12:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך