אהבה בלתי אפשרית

02/10/2010 983 צפיות אין תגובות

פרק ב' – הרהורי הלב

יום שישי הגיע. עוד יום עבודה עמוס לפניה. מתנחמת שמחר יום שבת , תוכל לנוח ויודעת ,שעליה לנוח היטב על מנת להתכונן ליום לימודים מפרך באוניברסיטה .
נכנסת לתא ההלבשה , עוד 15 דקות נותרו עד להופעתה. מציצה כהרגלה מבעד לוילון ,סורקת בעיניה את כל הנוכחים .עיניה מחפשות אחר אותו "מעונב" ,מאוכזבת מעט שהוא לא נמצא ותוהה מדוע לא הגיע.
היא מתארגנת ומתאפרת . היום החליטה ללבוש לבן . מכנס קצרצר לבן , חזיה לבנה משולבת באבנים בצבע כסף ,גרביונים לבנים מתחרה ונעלי כסף גבוהות . לראשה שער פאה מתולתל ארוך ושחור כפחם ולעיניה מסכה בצבע כסף . זה הזמן לעלות לבמה לקול צלילי המוזיקה המתנגן ברקע . בריקוד מיומן עולה היא לקידמת הבמה,כל הבליינים הנוכחים במועדון מביטים נפעמים מיופיה המיוחד.
תנועותיה גמישות וריקודה חושני עד לטירוף עד שרבים מתקבצים לקידמת הבמה לראותה רוקדת .היא עושה זאת במקצועיות רבה . בזוית עיניה רואה היא לפתע את "המעונב" אותו חיפשה מתחילת הערב יושב לו שם בצד המועדון.
היא לא מאמינה, ליבה החל לדפוק בפראות, אך היא ממשיכה להביט אליו תוך כדי הריקוד שמא יעלם לה .
רוצה מאוד לגשת אליו אך חוששת ולא מעט מתרגשת…
פתאום ללא סיבה "המעונב" קם ממקום מושבו והחל מתקרב לקידמת הבמה ,
היא מחליטה לקחת סיכון, תוך כדי ריקוד יורדת מהבמה .
ריח הבושם המוכר שלו משגע אותה ,היא רוקדת סביבו והוא נשאר עומד נפעם .
היא ממשיכה לרקוד סביבו ולא מרגישה כיצד היא נצמדת קלות אליו.
היא לא רוצה להפסיק כלל את הריקוד אך יודעת שהגזימה,מתעשטת ובנשיקה קלה על לחייו מסיימת את הריקוד ועולה חזרה לבמה לקול מחיאות הכפיים של כל הנוכחים .
"סילבי", "סילבי" קוראים באי המועדון , אך סילבי סיימה היום את עבודתה.
מנחה הערב מבטיח שבשבוע הבא סילבי תיתן הופעה חדשה וכדאי להם מאוד מאוד להגיע.
בתא ההלבשה מרגישה היא רע מאוד..
"איך התנהגתי כמו נערה בת שש עשרה ?"חשבה בליבה
"לא מתאים לי כלל וכלל ". יושבת לנוח ולא מפסיקה לחשוב על ה"מעונב "אשר שיגע את דעתה.
זה לא ייתכן מה שקורה לי חשבה בליבה , יופיו הבוגר, לבושו האלגנטי והעניבה ששם הוא ,מסעירים אותה . היא לא שוכחת ששמה לה למטרה להצליח בלימודיה והחליטה לוותר על כל סוג של זוגיות .פתאום, לא מבינה את עצמה . מדוע ליבה מגיב כך כלפי אדם שאפילו את שמו לא יודעת היא.
ריחו לא מש ממנה והיא לא מפסיקה לחשוב עליו .
מבקשת רק להגיע הביתה . מתארגנת קלות . המונית כבר בחוץ מחכה לה .חוזרת לביתה .
מנסה להרדם אך קשה לה מאוד ,חושבת איך יעבור עוד שבוע עד להופעתה הבאה והאם תזכה לראותו שוב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך