אהבה בלתי אפשרית

10/10/2010 1010 צפיות תגובה אחת

פרק ג' -פגישה בלתי צפויה

יום שבת בצהריים .היא מתעוררת לקול צילצול הפלאפון . על הקו חברתה הטובה סמדר
איתה לומדת זו שנה שניה באונוברסיטה .
סמדר התקשרה לוודא שיש לה את מערכת השעות למחר ואם היא זוכרת שחובה עליה להכנס לקורס חדש בשם "תורת ההתנהגות " בהנחיית דר' מאור דן שייתקיים בשעה עשר בבוקר .
סמדר יודעת היטב שהיא תמיד מאחרת ותמיד לא מגיעה בזמן לשיעורים שמתחילים בבוקר .
מבולבלת קלות מבטיחה לסמדר שתגיע בזמן .
הם מסכמות להיפגש ב- תשע ארבעים וחמש בכניסה ב' .
סמדר מודיעה לה שאם היא תאחר היא תיכנס בלעדיה לשיעור .

יום ראשון .השעה תשע . היא מתעוררת לא מאמינה ששוב היא מאחרת ." לא לא לא זה לא ייתכן "היא נלחצת.
מיד היא מתארגנת שמה חולצה טריקו פשוטה וג'ינס אוספת את שערה בקוקו ולעיניה משקפי ראיה .
מיד מזמינה מונית . מנסה להשיג את חברתה סמדר אך משום מה היא לא עונה לה לפלאפון .
נכנסת למונית ,מבקשת מהנהג שיאיץ אך הפקקים מעכבים אותה מלהגיע בזמן.
סוף סוף מגיעה היא לשער ב. השעה כבר עשר וחמש דק' . כמעט ששכחה את התיק במונית, היא רצהבטירוף לכיתת הלימוד 102 .
השעה כבר 10 ורבע לקרוב .מנסה לנשום עמוק ,עומדת לפני הדלת וקוראת את השלט הרשום "תורת ההתנהגות" בהנחיית דר' מאור דן.
היא פותחת קלות את הדלת,כולם מביטים בה, היא נכנסת לכיתה.
מולה עומד דר' מאור דן, היא מתחילה לגמגם ולהתנצל,רצה לסוף הכיתה לתפוס שם מקום , אולי להסתתר .
דר' מאור דן ממשיך בהרצאתו והיא רוצה לקבור את עצמה . זה ה"מעונב" ,לא מאמינה למראה עיניה
היא מביטה בו קלות ומנסה לבחון אותו מכף רגל ועד ראש.
"לא ייתכן" חושבת בליבה "זה לא ייתכן.
דר' דן ממשיך בהרצאה ולאט לאט היא נרגעת יודעת היטב שהוא לא זיהה אותה .
היא לא מפסיקה להביט בדר' מאור דן ולהתרשם מיופיו הבוגר ומליבושו המהודר.
מנסה לקלוט את הנאמר בכיתה, אך היא מרחפת ונמצאת במקום אחר לגמרי.
בסיום השיעור רושם דר' מאור דן את מס' הפלאפון שלו על גבי הלוח
ומודיע שישמח מאוד לעזור בכל שאלה ואפשר להתקשר אליו בכל שעה.
השיעור הסתיים. היא ממשיכה לשבת במקומה ולא מאמינה על צירוף המקרים.
:" מה את יודעת על דר' מאור דן?" היא שואלת.את סמדר "הוא די חדש ". משיבה סמדר ,"מה נדלקת עליו?" שואלת סמדר בחיוך
רקדנית הלילה "סילבי" לא משיבה אך עיניה אומרות הכל.


תגובות (1)

אוייייייייי איזה מהממםםםםםםם תמשיכיייייייי :))

12/10/2010 18:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך