אהבה בלתי אפשרית

04/12/2010 1134 צפיות תגובה אחת

הנסיעה הביתה גורמת לה להתרגשות רבה . זה זמן רב לא ראתה את אחיה ואת אימה. היתה מתעדכנת בשיחות פלאפון דחופות ועידכונים שוטפים יום יומים על המצב בבית . היא זקוקה למגע ולקריבתם. אמא שלה חסרה לה מאוד . היא לא נותנה לאף אחד שיזהה את החולשה שלה כלפי המשפחה . היא מפגינה חוזק כלפי כל הסובבים אותה אך בתוך תוכה יודעת כמה עצוב לה וכמה גם לה קשה . מחליטה ששי שבת זה יהיה כיף ומיוחד עבורם . היא תבלה עם משפחתה כמה שרק ניתן ותפנק את אחיה .
בכניסה לישוב בו היא גרה ,מחליטה להכנס לחנות כל בו ולרכוש גם מתנות עבור כל אחד מאחיה ולאמה .

המפגש בבית מרגש עד דמעות . כולם מחכים לה . אימה , רואה אותה ופשוט מקבלת אנרגיה ואף היא למרות השפעת הקשה בה לקתה מצטרפת לחגיגה המשפחתית. כולם מבקשים כי תשוב למיטה לנוח אך היא בשלה .
מיד מתארגנים כולם לאירגון סעודת יום שישי . הכול כמו ימים עברו . בשעות הערב יוצאת היא עם אחיה לסבוב בישוב . בין לבין לפגוש את השכנים והחברים שלא ראתה מזה זמן רב.
כל כך היא זקוקה למשפחתה. יום יום לפני השינה נושאת תפילה שלומם . הם כל עולמה .
הביקור בבית עושה לה כל כך טוב עד שכמעט שכחה מהמעונב. מדי פעם נזכרת בו . עוצמת את עינה ומדמיינת כיצד פניה מונחים על צווארו. הריח הנהדר שלו חודר לכל העורקים שלה. ידיו העדינות מלטפות אותה קלות. מדמיינת כיצד היא כורכת את ידיה סביבו ולא מניחה . רוצה להרגיש את שפתיו .
"איך הולך לך בלימודים?" – שואלת אחותה סמדר
היא מקיצה ומחייכת – "די טוב"
"יש לי עבודת מחקר חשובה להכין . אין לי עדיין נושא ואין לי שום רעיון . ניתוח פסיכולוגי של מערכת יחסים . עלי לראיין ולהביא סיפור מיוחד של מערכת יחסים שבה יש אהבה . זה יכול להיות אבא-ילדים יכול להיות זוג אבל הכי חשוב שיהיה סיפור לא מובן ומורכב שלמרות הכול אהבה ניצחה . עלי לתחקר את הצדדים ולכתוב תחקיר פסיכולוגי מקיף הכולל תחושות, רגשות .זה די מטריד אותי שעדיין אפילו לא התחלתי להכין ולא גיבשתי איזשהו רעיון."
סמדר מקשיבה לה בקשב רב.
סמדר מתעניינית – . "איך הולך לך בת"א? "
"מצויין" משיבה . "די התרגלתי "
"אני רוצה לספר לך משהו. יש מישהו מהאונוברסיטה שדי מעניין אותי. הוא לא יודע מה אני מרגישה כלפיו .
הוא מסקרן אותי ונראה לי שאני די דלוקה עליו"
סמדר פעורת פה- "ספרי לי אלו חדשות טובות" .
"הרבה לספר אין לי אנני יודעת אם יצא מזה משהו , לא נראה לי הוא ממעמד אחר " .
"את חייבת לדבר איתו, לרמוז לו" -משיבה לה סמדר .
"זה מסובך " משיבה .
"יש לי רעיון . אולי תעשי את העבודת המחקר שלך עליו." – שואלת סמדר
עיניה נפתחות לרווחה. היא מנסה לעכל את הנאמר .
"זה רעיון גדול אני צריכה לחשוב עליו" . מחבקת את סמדר ונושקת ללחיה .
"אני כל כך אוהבת אותכם" .

בגמר ארוחת הערב . יושבים כולם יחדיו ומעלים זכרונות . הכל כך כך נעים רק אבא שלהם מאוד חסר."
הם לא מפסיקים להזכיר אותו . מחליטים כולם יחדיו לא להיות עצובים יותר .

ביום ראשון יש לה לימודים . מתרגשת לראות את המעונב . היא מלאת כוחות ואנרגיה מחכה לראותו.

שבת בצהריים – הפלאפון שלה מצלצל . היא מזהה את המס' שמופיע . "מתקשר אלי בעל המועדון ?" מהרהרת . מיד היא זזה הצידה שחלילה לא ישמעו את השיחה ועונה ."שבת שלום "
"שבת שלום גם לך" – עונה בעל המועדון
"אני מבין שאת לא מבינה מדוע התקשרתי אליך אבל הייתי חייב לעדכן אותך . אתמול שלא הופעת הופיע במשרדי אותו אחד שמשאיר לך את המכתבים . הוא התעקש לקבל ממני את מס' הפלאפון שלך וגם התעקש להבין מדוע לא הגעת להופעה אתמול . כמובן שעשיתי כמו שביקשת ממני . מאוכזב מאוד עזב את המשרד שלי לא לפני שהבטחתי לו שיום חמישי הבא את מופיעה כאן. הוא פחד שעזבת לגמרי. תשמעי הוא לא רצה לעזוב את המשרד". רק לאחר שנתתי לו הבטחה שאת תגיעי שבוע הבא הוא הסכים לעזוב ." . "אני מבין שיש לך מחזר נלהב "
היא בלחש ודי מופתעת משיבה : "אני מבינה"
"כולם שאלו עלייך והיה גם לי קשה מאוד בלעדייך"
היא במבוכה ובלחש עונה "שבוע הבא אתן את ההופעה הכי טובה שלי. אל תדאג"
"אז שבת שלום "
שוב היא חושבת על המעונב. "מה בדיוק הוא רוצה ממני? האם חושק ברקדנית כשהוא למעשה לא יודע מי היא בדיוק . לא יודע את שמה , לא יודע עליה למעשה דבר . היא מסתורית וזה מסקרן אותו? " או שהיא ההפך משיגרת חייו " מהרהרת בליבה . "לא איכפת לי . אמשיך במשחק הזה "היא מחליטה . אני כל כך רוצה אותו שלא איכפת לי כלל לאן זה התגלגל . יודעת היטב שזה יכול להיות הרסני לגביה .

לאחר פרידה כואבת מהמשפחה והבטחה שיהיו עוד ימים כאלו כשתסיים את הלימודים היא נוסעת לביתה.
מתכוננת ליום הלימודים הארוך שלפניה . מקווה שמחר היא סוף סוף תראה אותו . אפילו שזה יהיה מרחוק . רק לראותו היא חפצה . היא כל כך מתגעגעת אליו ומקווה שתוכל להשתלט על הרגשות שלה
מחכה בקוצר רוחה לשיעור מחר .


תגובות (1)

אוקי. את הפרק הבא אסור לך לעכב! אני ממש במתח!! ואת כותבת מדהים ד"א ;)

09/12/2010 22:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך