מחשבות על ספרות יפה
נטיות הלב של חלקנו בחיי שגרה

אהבה נוספת

12/05/2011 735 צפיות אין תגובות
מחשבות על ספרות יפה
נטיות הלב של חלקנו בחיי שגרה

אהבה נוספת

משהו בו החשיד כביכול כאילו מישהי שולחת אותו מוקפד ביד אוהבת ובעין בוחנת כל בוקר לדרכו….מעניין במיוחד היה לראות את הקסם השופע ממנו ..כמו זורם ממנו בטבעיות.
והיא כמו זרה לו צבתה את עצמה לבל תתיר לבליל חושיה ולתת לעצמה ליפול לרשתו כטרף כה קל….חשוב היה לה מאוד …כך חונכה לפחות לשים גבולות ולהציג רושם מוחצן של בעלת ערך שיש למקח עליו במשא ומתן יקר במיוחד….
כיוון שכך היא הפנתה את מבטה במפתיע ממנו ..כאילו הוא חשוב פחות .. אל הנוף מחלון הרכבת על ידו היא ישבה …ישרה את גבה בגו זקוף… אספה את שיערה .. ועכשיו ..כן .. מלמלה לעצמה .. כן.. זו העמדה הנכונה ממנה ניתן להמשיך לבחון לאן ינשבו הרוחות .
כל זה נתן לה שהות של כמה שניות לקחת חזרה שליטה ופיקוד על חושיה הרגשיים שנחלשו ונסחפו לעומת עוצמת המראה הגברי שעל יד.
הוא היה בטוח בעצמו ומרשים באופן מיוחד…מסוג הגברים שמשיגים בדרך כלל את מבוקשם.

ולפתע זה קרה הוא שכאילו חש את פעימות לב וככל הנראה גם קרא היטב את מחשבותי ..
נטל יוזמה ועשה מעשה .
. אחרת לא ניתן להסביר את.. נגיעת היד הראשונה שלו בי.. שגרמה לי לתחושת רטט לא מובנת. אלא שאני הגברת במקום לתת לו סטירה ולברוח כל עוד נפשי בי .. הרשיתי לעצמי לזרום מההנאה של הרגע….ובד בבד סקרתי לנגד עיני את סרט חיי הריקניים והמשעממים …נתתי דרור לנפשי …ולכן… לא הרשיתי לעצמי להתנגד וגם לא רציתי בכך.

ככלות הכל …שכנעתי את עצמי.. השעמום והריקנות של השגרה ..של הקיים..הם אוסף של זריקות הרדמה שזקוקות לשינוי במרץ נעורים מחודש.כי בין קירות ביתי חשתי תחושת מחנק בתוכי וכל זה איים להתפרץ זה עתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך