לפי השורת פתיחה המשכתי את הסיפור ...

בדידות וסערה /4 חלקים

14/12/2010 1148 צפיות תגובה אחת
לפי השורת פתיחה המשכתי את הסיפור ...

בדידות סוערת\\ איריס בכר
חלק:1
צמרות העצים נעו להם כאחוזי תזזית עם משב הרוח העז ששטף את השדירה. ישבה במכונית בוהה בעלים היבשים שהתעופפו ויצרו להם עמוד סיבובי- מעין סופת טורנדו קטנה שנסחפה לה במורד הרחוב.
איך הכול התחיל חשבה לה?..

הטלפון צלצל בוקר טוב נשמע מהעבר השני קולה של המזכירה. דניאל נסע מעבר לים ללא תאריך יעד חזרה. יש עבורך מכתב וחפצים אישיים שאשלח עם השליח לקראת הצהרים.
בחיר ליבה האחד והיחיד, עיניים כחולות כים שיערו בצבע חום מתבדר ברוח תמיד היה חיבוק בשבילה בצער ובשמחה.
התיישבה על הספה רועדת, לא הבינה מה קרה הרי עד לפני מספר שבועות על רשימת המוזמנים מקרב, חבריהם. את טבעות הנישואין בחרו ביחד, שמלת הכלה כבר נבחרה בחנות הכי אופנתית בעיר.
ליבה צר כרחוב חשוך ללא מוצא דמעות זלגו על, פנייה היפות כנשור העלים בבוא הסתיו סערה שטפה זריחה ושקיעה בכול גופה

בוקר שיגרתי האיר את יומה כשהתכוננה לצאת כהרגלה.
לקחה את הנייד, מפתחות ותיק עור שחור עם מסמכים שהיה עליה להגיש לישיבת הבוקר למשרד עורכי הדין שבו התמחתה..
שנמצא בקומה העשירית בבנין רב הקומות במרכז העיר במרחק עשר דקות נסיעה באם לא יוצר פקק תנועה.
לאחר שנה שבה נחלה הצלחה כנציגה בבית המשפט המחוזי.בעודה טרודה בניירת ובטלפונים נכנס בחור צעיר, שליח מחברת אקספרס,לבוש באוברול אדום וחבש לראשו כובע מצחייה תואם, בידו החזיק קופסא ודף שהיה עלייה לחתום.
ליבה פעם עד כאב במהרה סגרה את דלת משרדה הסיטה הווילון ופתחה את הקופסא.. לתדהמתה ראתה תמונות שבו זיהתה את אהוב נעוריה שמעט התבגר מחבק ילד בהיר עור חייכני כבן שנתיים כל
השאלות שבעולם הציפו אותה מחדש וים דמעות ניגר מעייניה האם זה הסוד שלו .? מי זה הילד ולמה שלח לה עכשיו את התמונות.
ידה רעדה כמהה שפתחה את המעטפה וקראה,
שלום לך ענבר
אני יודע שעבר זמן ניכר ולא יצרתי קשר ויש לך את כל הזכות שבעולם לכעוס ולהתעלם ממני כי ציערתי אותך שנטשתי אותך לפני החתונה .פחדתי לספר לך למה עד שלא ביררתי אם עצמי מה תהייה דרכי .מצרף כרטיס טיסה. במידה ותחליטי להגיע.
ממני דניאל

ארשת פניה האטומים הסתירו סערת הכעס, השנאה והאהבה עד להחלטה לנסוע, למקום. שדה התעופה המה אדם לוח דיגיטלי גדול הראה על מספרי הטיסות והיעדים. שאלות רבות העלתה שוב ושוב בעודה יושבת בבית הקפה בשדה לוגמת כוס קפה עם קרואסון שוקולד. עד להכרזה על מספר טיסתה 345B היוצאת משער 5 לקחה את תיק היד וצעדה לעבר מסוף העולים עם שאר הנוסעים.
דיילת במדים כחולים עניבה תואמת קיבלה פנייה .בחיוך הראתה לה את מקום מושבה .המטוס החל להתמלאות בנוסעים
ישובה הייתה ליד החלון ומאחר וציפתה לה טיסה ארוכה… מתחה רגליה הוציאה ספר עבה ושקעה בקריאה. בין לבין מחשבותיה שטו בתחרות עם העננים הלבנים שלמולה.
לאחר כעשר שעות ארוכות של טיסה נשמע קול הקברניט" נוסעים יקרים בעוד שעה קלה ננחת בשדה התעופה "הנסיכה ברברה" נא לחגור חגורות, ולכבות סיגריות. מצפה לכם בחוץ מזג אוויר נפלא של 24 מעלות השמים בהירים.,
התרגשות ניכרת נראתה על פניהם של הנוסעים.
דופק ליבה החל להאיץ….
אולם הנוסעים הנכנסים היה גדול ומרהיב ביופיו בעצי נוי מלאכותיים ופינות המתנה.קרני השמש חדרו בצבעים מרהיבים מבעד לגג הזכוכית.
בעודה צועדת עם עגלת המזוודה סקרה את הנכנסים בחור ובחורה צעירים במכנסי ג'ניס אופנתי וחולצה לבנה מתחבקים לנשיקה . ילד כבן שבע שנים רץ לחבק את סבתו שבאה, לביקור. וקבוצת דליות צוחקות צועדות לעבר שער היציאה.
לפתע ראתה אותו באותו שיער בהיר מלא עיניים כחולות מעט עייפות,ונראה היה שהתבגר מעט בשנה שחלפה מחזיק שלט בידו
ברוכה הבאה ענבר
בהושיטה לו יד לשלום חום נעים מוכר התפשט בכול גופה. בנימוס שאל" איך עברה עליה הטיסה?"
לקח מידה את העגלה לעבר היציאה למכונית בצבע לבן שחנתה בחניון מעבר לכביש. במהלך הנסיעה מוקסמת הביטה על הנוף הפראי מסביב. כל רצונה היה להתקלח ולישון לאחר הטיסה הארוכה. סיפר לה שגר הוא בבית גדול ומרווח שבו תקבל חדר עם אמבטיה פרטית ותוכל לנוח עד שתוגש ארוחת ערב. בשעה שבע.
במהלך הארוחה בלובשה שמלת קיצת בצבע תכלת, בשיער אסוף החל להישבר המתח והשיחה קלחה לכיוונים שונים. לרגע לא שכחה את מטרת בואה ובלוגמם יין אדום בסיום הארוחה שהגישה סוכנת הבית. החל דניאל לשפוך את ליבו …
באחד הערבים שיצא עם חבריו למועדון פגש תיירת אוסטרלית ובילה איתה מספר שבועות עד שהייתה
צריכה לחזור. ובמשך תקופה קצרה שמרו על קשר. טלפוני..
במהלך ארגון חתונתו איתה, קיבל מכתב מסבתה של הבחורה שכתבה לו על מחלתה של נכדתה לאחר שילדה בן. ובשל מחלתה הקשה נפטרה. לא נותר אלא לסבתא לטפל, בנינה בעזרת מטפלת צמודה בשל גילה המבוגר. לפי בקשת נכדתה לפני מותה ציינה נכדתה במכתב שכתבה את שם האב שעליו לעבור בדיקת אבהות .

המומה הקשיבה לדניאל כעס ועצב התערבבו בה ודמעה זלגה על לחייה. שוב ושוב חזר ואמר שלא נותרה לו הברירה לעזוב הכול, לנסוע ולהכיר בבן שלו לאחר שעבר את הבדיקות הנדרשות. לאחר שנה שגם עבורו לא הייתה קלה החליט לעשות מעשה ולשלוח לה את כרטיס הטיסה.
הלילה הראשון בבית הגדול והיפה עבר עלייה כמעט ללא שינה סיפורו של דניאל הדהד בראשה…עד שנרדמה.

בוקר חדש ויפה הפציע ולא נותר לה אלא לנסות ליהנות ממעט הזמן שיש לה בארץ היפה
בליבה כמעט וסלחה לו אבל לא ידעה אם תוכל לפתח את הקשר מחדש בנוסף לילד מקסים ויפה תואר כבן שנתיים שהספיקה לפגוש בהלך השבוע שדרש תשומת לב.
לאחר שבוע דניאל ליווה אותה לשדה התעופה הפעם נפרדו בחיבוק, הבטיחו להיות בקשר …
בישבה במטוס,הביטה שוב מבעד לחלון נשמה נשימה ארוכה ושיחררה, את ציפור הנפש הכלואה בא אל מעבר לרקיע הכחול.
חלק:5
ניכר היה שהנסיעה שינתה את הלך רוחה. חבריה לעבודה חשו בכך בזמן שנענתה לצאת איתם, למסיבה של יום שישי ובילוי על שפת הים.
תני לי הזדמנות להוכיח לך את אהבתי, ולנסות לפחות לפתח בנינו את הקשר שוב כתב:באחד המכתבים האחרונים
מאז שנסעת לא הפסקתי לחשוב עליך… בחודש הקרוב מתכוון לחזור עם בני וסבתו לארץ
ולערוך לו ברית מילה כנדרש.איידע אותך על מועד הגעתי
אוהב דניאל..
יודעת שהפגישה איתו במהלך ביקורה נגעה במיתרי ליבה .
האם תוכל לסלוח? ולהיכנס לקשר שוב בנוסף לבנו שיהיה חלק בלתי נפרד מחייהם והיא תהיה עבורו אם חורגת
אולי?


תגובות (1)

זה היה יפה

20/02/2011 14:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך