כתבתי את הסיפור ממש בספונטניות..סיפור אהבה קצר,לא יודעת אם זה אהבה אבל כן יש כאן קשר של בחורה ובחור אז...תקחו את זה איכשתרצו.
תהנו:}

כוח העיניים הזה מאת :רונה

31/05/2010 1377 צפיות אין תגובות
כתבתי את הסיפור ממש בספונטניות..סיפור אהבה קצר,לא יודעת אם זה אהבה אבל כן יש כאן קשר של בחורה ובחור אז...תקחו את זה איכשתרצו.
תהנו:}

כן, נעמדתי חסרת מעש ,נעמדת על הקיר ללא כל מחשבה.
מבטי האדיש מתרכז ומסתכל על הבמה הענקית שרחוקה מימני,למרות כל ההמון הרב שמסביבי.
זה לא עניין אותי,תשומת ליבי הייתה על משהו שחלמתי עליו זמן רב.
מולי,נעמדה מראה ארוכה,הסתכלתי עליה ובחנתי את הסביבה ובעיקר את עצמי.
בוחנת כל פרט על גופי,נראיתי לא רע בכלל,אפילו טוב מאד.מחשבה שאף פעם לא הייתה לצידי בעבר.
נעמדתי בתנוחה מאד חושנית,כאילו בזה הרגע אני מצטלמת למגזין יוקרתי ומסביבי צלם מגניב שמתפאר ממבטיי מלאי הרגש,ומהכריזמה השקטה שבה ניחנתי.
ראיתי בחורה צעירה,עיניים מלאות רגש,שפתיים קטנות אך מושכות עם אודם מודגש.
על גופי התכסיתי בשמלה צמודה במיוחד,המדגישה את גופי החטוב והמעוצב. שמלה שמדגישה את האיברים הרצויים ומקנה לי תחושה של ניצחון מסוים.
השמלה הייתה בצבע כחול עם טעימות של סגול.היא הייתה בעלת צורה ומלאת אופי.
היא מדגישה במיוחד את האיבר העליון,הוא היה המרכיב הבולט של גופי. השמלה הייתה חשופה לגמרי.
היא הדגישה גם את הפיגורה שעיצבתי וחיטבתי.
שיערי הפזור והפרוע אך עדיין,נשאר עדין.נתן לי תחושה של התפרקות אימפולסיבית שהצטיינתי בה.
חה,מעולם לא הרגשתי טוב כל כך כמו שבאותו רגע. אך עדיין מחשבותיי נדדו,והיו ריקים ומלאים בוא זמנית.
חיכיתי וציפיתי למשהו הזה,משהו שיעיר אותי.
ובאותו הזמן,הסתכלתי על הזמר שהופיע בבמה הגדולה, רציתי להיות שם.
אך ידעתי שההצגה עדיין לא נגמרה וזמני יגיע.
ההמון הגדול והדחוס שרוקד,משתגע,צועק. ההתפרקות הזאת משכה אותי.אך הייתי כל כך קרה.
לגמתי מן הבירה שכמעט ונגמרה לי.ולצידי הברמן שלטש לי עיניים מפעם לפעם אך עדיין מרוכז בעבודתו ושולח פלרטוטים קלים לכל בחורה שיושבת שם.
חיכיתי לחברות שלי,שמשום מה.מתעכבות בשירותים. אך זה לא הדאיג אותי.
הייתי מלאת מחשבות שכבר הייתי בעולמי שלי למרות כל המשיכה שהייתה לידי.
כשלפתע,רטט עבר בכל גופי.הרגשתי את הרעד הזה חזק כל כך,שלא הרגשתי את רגליי.
העיניים מוכרות לי.העיניים "שלו". לא האמנתי שאראה את הפנים האלה כאן.
זה תפנית.זה כמו גורל.אך עדיין למה שהוא לא יהיה כאן? הרי הוא מלך המסיבות.
זה גם הדבר הראשון שעלה לי כשראיתי אותו לראשונה. ידעתי מההתחלה איזה סוג בחור הוא.
"ה-תפוס וה-זרוק". כזה היה.אהב נשים.פלרטט עם כל מי שעברה לידו.אך עם זאת שנאתי בחורים מהסוג הזה.כי הם אלה מהסוג שגורמים לבחורה כמוני להיפגע.אבל ידעתי,
אני כבר לא אותה בחורה כמו שבעבר.הרגשתי נועזת יותר,הרפתקנית.אך עם זאת הרגשתי שאני כבר אישה ולא נערה חסרת ביטחון.
בכל זאת,הוא משך אותי מההתחלה. העיניים,החיוך,הדיבור.במיוחד המבט.כן. המבט תמיד משך אותי .
המבט שלו היה המבט הכי חודר ,הכי מושך,הכי כריזמטי שראיתי בימיי חיי. למרות שהיינו רחוקים,המבטים שלנו נפגשו,למרות שזה בטעות,אך זה היה כמו רעם חשמלי קטלני שכיסה את שנינו.
או..שאולי רק אותי?..
בכל זאת,שמרתי על מרחק. לא רציתי ליפול למלכודות שלו.אך עם זאת.לא הייתי אדישה למבטיו.אך גם לא הגבתי להן .
ידעתי שאני לא אחת מהן שמשחקת את המשחק שלו.לי יש חוקים משלי. ואני קובעת לעצמי והוא יכול לחלום בשביל לקבוע לי חוקים.אני חייה בשביל עצמי ולא בשביל אף אחד.

הייתי בטוחה ששכחתי לגמרי מהבחור הזה. וגם בחיים לא חשבתי שאראה אותו כאן,אך ..החיים כל כך מפתיעים..
המבט שלו התחלף במבט חושני מאד,הרגשתי שהוא הולך לטרוף אותי. הוא רמז לי זאת במסתוריות עם העיניים שלו,אלוהים אילו עיניים הוא ניחן!זאת מתנה.
הוא שידר לי זאת במסתוריות עמוקה שלא תמיד מובלטת,אך ידעתי זאת וקלטתי זאת מייד.הרגשתי שאנחנו כל כך דומים.אך עם זאת כל כך שונים.
הוא היה סביב ההמון הגדול,הרוקד יחד עם האורות המוארים והמתחלפים.אך הוא היה הבולט מכולם.
תמיד היה בולט,בכל מקום.
שיערו הארוך והחלק,שמגיע עד לכתפיו.בגדיו שתמיד נראו כל כך אופנתיים. כל כך זוהרים.
אך היום הוא נראה שונה. הוא לבש חולצה סגולה אך כהה צמודה,אך עם זאת אפשר לראות את איכות החולצה,ואת המותג היוקרתי.עיצוב החולצה היה מקורי כל כך,בית החזה היה פתוח ומוחצן במקצת. כשמעליו חוטים הקשורים לחולצה. ומכנס עור שחור צמוד ולמטה,המכנס מתרופף במקצת.
ולבסוף השרשרת,שהיא הייתה האביזר הכי פשוט שהיה לו,אך עדיין איכותי.
אינני נוהגת לבחון פרטים של אנשים,אך את שלו.על כל פרט ופרט.הייתי מבקרת.
הוא עמד שם.בחושך,כשהוא מדבר עם חבריו הרבים.כשהוא מוקף בכל כך המון אנשים שלא מפסיקים לדבר איתו ולהסתכל עליו,אך עם זאת,הוא עדיין שמר על קשר עין איתי.
מבטי היה שונה אליו,הרגשתי הרבה יותר בטוחה בעצמי.הסתכלתי עליו לא מלמטה כמו תמיד,אלא מלמעלה. הזמן הטיב עימי,כך חשבתי.
העיניים שלי היו מסתוריות במיוחד. לא נתתי לו לדעת מה אני מרגישה.
אכן,המבטים שלנו היו כל כך חזקים. כאילו ששנינו קוראים מחשבות.
האופוזיציה שבה נעמדתי הייתה מושלמת,כאילו שאני מוכנה כרגע לאיזה שער מגדין.
הרגשתי זוהרת ועטופה בצבע הצהוב והכסף.
לגמתי לגימה אחרונה מן הבירה. ניתקתי את קשר העין שלנו לשנייה בודדה אל עבר הברמן,שהסתכל עלי מייד ושלח חיוך.
שבתי להסתכל אל עיניו המושכות.ומבטו היה חזק מתמיד.הרגשתי איך הלב שלי דופק חזק.
מבטו היה דומיננטי וטוטאלי. לרגע אחד במחשבותיי הרגשתי שקשר העין שלנו,שמשחק כאן תפקיד חשוב,הוא בעצם פנטזיה ו"עבודה בעיניים" כמו שזה נקרא. אבל בכל זאת המשכתי להסתכל,
ניחנתי בסקרנות ובצמא לידע והרפתקנות..
הרגשתי שרק שנינו נמצאים במועדון הזה,למרות כל ההמון הרב שהצטבר.
לפתע,קשר העין שלי איתו התנתק.החברות שלי הגיעו,מתלהבות ומלאות התרגשות.אך אני נשארתי שקטה,למרות שמבפנים הרגשתי שאני על יד לבה רותחת מאש חמה.
הן דיברו איתי,אך הרגשתי שמבטו עדיין נשאר איתי למרות שלא הסתכלתי עליו.כן העיניים שלו ,כאלה בולטות..

הידידים של חברותיי הגיעו,ואז בכלל תשומת הלב שלי לא יכלה להישאר איתו. הוא לעומת זאת,יכול להתרכז בי למרות כל ההמון.כן,הוא רגיל לתשומת לב ומניפולציית המבטים שלו וקושר הדיבור המהיר והתקשורתי שלו ניחנו ברמה גבוהה מאד.
כן,הוא רגיל לזאת.אך אני לא. לא מיזמן רק ראיתי את השינוי הרב שהתחולל לי בפנים.
השתניתי מהקצה אל הקצה ,כך שאף אחד לא מזהה אותי כבר.
אך הוא,לעומת זאת.לא ראה את השינוי שלי,את הטראנספורמציה שעברתי.הוא לא היה נוכח לכל זה.
ורק עכשיו,הוא רואה אותי,שונה כל כך.אך בכל זאת הצליח לזהות אותי מייד.

הבחור שהכרתי באותו ערב,אחד מידידיה של חברות שלי.הזמין אותי לרקוד.
הוא היה בחור נאה וסימפטי.אך לא הרגשתי את סופת הרעמים הזאת כמו ש"איתו".
הוא הזמין אותי לרקוד.נעניתי בשמחה,לריקוד אני אף פעם לא מסרבת.

המוזיקה התחלפה לקצבית כל כך,והשיר שהושמע כל הזמן ברדיו ובאם.טי.וי. השיר שאני רוקדת ושרה לעיתים קרובות בביתי.הו.פתאום הוא הושמע,בדיוק כשהגעתי לרחבת הריקודים. האנרגיה שלי התחלפה.
הקרירות החיצונית שהייתה לי.לפתע,התחלפה לסופת הוריקן שזה עתה מתפרצת.
רקדתי עם הבחור,והרגשתי שהוא נותן לי להוביל את הריקוד. הוא התפעל מסגנון הריקוד שלי.
הוא היה מקורי אך עם זאת חושני. פתאום התחלתי לחייך ולצחוק איתו. הוא נתן לי לשלוט
הרגשתי ביטחון מסוים איתו,דבר שלא הרגשתי בעבר,וזה חדש לי מאד.
הרגשתי שאני יכולה לשלוט בו. האנרגיה הרבה שלי הסתערה על העדינות שלו וכך שני הזרמים האלה האש והאוויר זרמו יחד בהרמוניה.
הרגשתי שהרבה מבטים מופנים אליי,הרגשתי בולטת במיוחד.
הסתכלתי מסביב,וראיתי אנשים מסביבי במעגל מסוים,מריעים לי.

ראיתי "אותו" חודר אלי ובוחן אותי,שוב ושוב ולא מפסיק להסתכל עליי,ראיתי אותו מוקף בהמון בחורות נאות במיוחד.
ליבי פעם בחוזקה כשראיתי אותו הפעם קרוב אליי,אך ידעתי שזאת ההצגה שלי. ואני חייבת לעשות אותה בשלמות. הבאתי את כול כולי בריקוד. הרגשתי סחרחורת מסוימת אך עם זאת הנאה גדולה.
לפתע,כשהסתובבתי ,לא ראיתי אותו. תהיתי לאן הוא נעלם.
כשלפתע,הרגשתי שמישהו אוחז בי חזק במותניי. היה זה "הוא".
הוא תפס אותי חזק מאד ,פניו היו קרובים אליי כל כך,כך שלא האמנתי.
הייתי רגילה לראות אותו רחוק אליי,אך למרות הריחוק,הרגשתי עד כמה הוא קרוב אליי.
אך עכשיו,כשעמדתי קרוב אליו,הסתובבתי אליו בפוזיציה שמזכירה איזה סרט רומנטי.השיער הפרוע שלי נגע בפניו,אך כשנעמדתי סביבו,כשפנינו היו קרובים כל כך, בערתי שם.
הגוף שלי הצמרמר,העיניים שלנו נפגשו והרגשתי את הברק של שנינו.
הוא הסתכל עליי,בוחן אותי,על כל פרט. אך עם זאת מחזיק בי חזק.הרגשתי את החוזק הרב שלו.
הרגשתי שאני אישה והוא גבר.גבר אמיתי.
"שלום לך…סקסית קטנה" אמר בשקט כשפניו התקרבו אליי כאילו עמדנו להתנשק,הוא אמר זאת בטון חושני במיוחד. הסתכלתי עליו,מסתורית כמו תמיד.אך עם זאת הרגשתי התפרקות מסוימת במהלך הריקוד עם הבחור האחר שהכרתי,כך שזה גרם לשובבות שבי לצאת החוצה.
לפתע,קלטתי את העניין.בהתחלה הייתי המומה ולא הבנתי את פשר העניין,התמקדתי בעיניים שלו.
אך הבנתי,שבמהלך הריקוד שלי עם הבחור השני. "הוא" ביקש במהירות להתחלף איתו בריקוד.
הרגשתי מחמאה מסוימת,אך לא נתתי לזה להשפיע עליי. עדיין לא החזרתי לו שום רגש. למרות שהעיניים שלי אומרת הכול.
התחלנו לרקוד,בחנתי את אופן הריקוד שלו. והתרשמתי לטובה,הבחור יודע לזוז.ולזוז מצוין. החוזק שלו,המהירות שלו,היצירתיות שלו,הכריזמטיות שלו משכו כל כך.
הרגשתי את יצר הדומיננטיות שלו. זה היה ההפך המושלם עם הבחור השני.
הבחור השני נתן לי לשלוט.נתן לי את הסמכות וביטחון,אך לפתע איתו זה פשוט שני יצרים עזים וטוטאליים שנפגשים יחד,ההרמוניה נעלמה והיה כאן מתח רב ששרר בינינו.רכבת הרים פשוט.
זרמתי איתו יחד בריקוד.המוזיקה הייתה קצבית אך עם זאת,הריקוד הזה היה ריקוד ארוטי .
הרגשתי את המיניות העזה שנוטפת מימנו כל הזמן שהוא נוגע בי או מחזיק בי כשאנחנו רוקדים.
ההמון סביב המשיך להריע,ופתאום הגעתי לסיטואציה שלעולם לא חשבתי שאגיע לשם אי פעם.
היה זה מפחיד אך עם זאת מאתגר.
בריקוד הייתי מישהי אחרת.התפרצתי כמו אש רותחת ואצלו היה זה משולב,אש ומים באותו הזמן.
המים היו כמו המבטים שלו,כשאת האש הרגשתי כל פעם שהוא החזיק בי.
באותו הרגע ,נמשכתי אליו. כן, לעזאזל עם המשחקים,לעזאזל עם מניפולציית המבטים.
כן,הוא נתן לי להרגיש אחרת.הוא גרם לי להכיר רגש שלעולם לא חשבתי שיש לי.
באותו הרגע,באותו המבט,באותו הריקוד.
הבנתי כבר,שאנחנו דומים.רמת הרגש שלנו דומה. חשבתי ששלי גבוהה בהרבה.אך גיליתי בהפתעה שלא.
רמת הרגישות שלו הייתה גבוהה להחריד. הרגשתי את זה כשרקדנו.
בסיום השיר,רגלי השמאלית עטפה את גופו כשגופי העליון הלך אחורנית וידיו מחזיקות את גבי.
את ראשו הקריב אל ראשי,כשראשו ירדה למטה . הרגשתי את נשימות הפה שלו.
יכולתי להריח את הבושם שלו. הרגשתי אותו קרוב כל כך,
החיוך שלו המיס אותי באותו רגע למרות שהייתי קרה אליו במבטים.
המוזיקה הסתיימה,ויכולנו לשמוע את מחיאות הכפיים.
הרגשתי שאנחנו עומדים להתנשק.
לפתע,החלפתי את מבטי,העיניים שלי הראו תשוקה. חיוך השפתיים שלי הראה תאווה.
חיוכי היה חיוך שובב ומסתורי. שגרם לו להסתקרן ולגלות עוד ועוד. אך זאת השארתי לעצמי.ידו עדיין החזיקה בי חזק
.החוזק של ידו גרמה לי להרגיש מוגנת איתו
היד שלי נגעה בפה שלו קלות. נתתי לו הרגשה שאני הולכת לנשק אותו, הסתכלתי לפתע אל ההמון.
קירבתי את עצמי אליו שוב.המבט שלי היה מלא תאווה. הרגשתי אותו משתוקק לזה במיוחד.
במהירות רבה השתחררתי מימנו ויצאתי מן ההתקהלות שהחלה להידחס מסביבנו.
יצאתי משם ,עם חיוך כמובן.הרגשתי ניצחון קטן.
כן,גרמתי לו להלחם בי,גרמתי לו לעשות דברים שהוא לא חשב מעולם לעשותם וזאת רק כדי לגרום לי להגיב,
וכשהגבתי לו הוא הרגיש הקלה ואז ראיתי את "אותו האמיתי".הוא לפתע חשף בפניי את עצמו. וכל זאת במשחק המבטים.
גרמתי לו להתלהט עם התנועות הפרובוקטיביות שלי בריקוד. וכשלבסוף התקרבתי אליו בכדי לנשק אותו,ראיתי עד כמה הוא היה להוט לזה וכשבמהירות התנתקתי מימנו. חה! כך הרגשתי מנוצחת.
הייתי בטוחה שגרמתי לו לכעס,ולאובססיה. וכך רציתי.
ידעתי עד כמה הוא מנוסה,אך למרות ניסיוני הפעוט גרמתי לו להרגיש עלוב.
ובזאת סיימתי את קלישאת המבטים שלנו,כך חשבתי,כשביקשתי עוד בירה מהברמן.בירה קרה,הרגשתי חמה כל כך,שחשבתי שאני בוערת.הייתי צריכה להתקרר אחרי זה.
החברות שלי התקרבו מיידית . "מה זה היה ,ילדה? זה היה לוהט!" נעמדנו ליד הבר. ראיתי אותו מסתכל עליי לפתע,יוצא מן ההתקהלות,מחפש אותי. "עמדתם להתנשק שם!מה חשבת כשהלכת כך?" המשיכו חברותיי להטיף לי,הן היו המומות מפשר האירוע,לא רק הן.אלא כולם. אכן,ראיתי הרבה אנשים מוכרים מבית ספרי.וכן,המבטים לפתע,היו סביבי והרגשתי התלחשויות."הוא עמד לנשק אותך!ג'סי האריסון עמד לנשק אותך!את קולטת?" המשיכה.
"זה מגיע לו!חושב שהוא מלך העולם" עניתי בפשטות וחיוך.
"ילדה,לגמרי פגעת לו באגו! יש לך ביצים!"
"אבל זה היה ממש לוהט,זה היה כל כך לוהט שהרגשתי חמה כל כך כשרקדתם שם" המשיכו חברותיי לדבר בהתרגשות.
הרגשתי צורך ללכת לשירותים,סיימתי את הבירה והתחלתי ללכת לכיוון השירותים .
"היי ! אליס,אני חושבת שג'סי מגיע לכיוונך" צעקה חברתי,הסתובבתי וראיתי אותו צועד אל כיווני אך עדיין היה רחוק. "שיבוא!אני ממש מפחדת!" עניתי.
והלכתי לבדי אל כיוון השירותים. אנשים החלו להתרבות,מדקה לדקה. אכן,היה כבר מאוחר.
נזכרתי במבט שלו כשהסתובבתי.היה זה מבט שונה. לא יכולתי לקלוט עדיין כי הוא היה רחוק.
אך הבנתי שזה נגמר.והרגשתי הקלה.

כשנכנסתי לשירותים,ראיתי חבורה של 3 בנות עומדות בשירותים ליד המראה,ובוחנות את המראה שלהן,רציתי לשטוף את ידיי,כשלפתע,ראיתי אותו נכנס.
"מה אתה חושב שאתה עושה?" צעקה אחת מהבנות.
"שלושתכן!תצאו מכאן מייד!" צעק בשתלטנות מסוימת. פעם ראשונה ששמעתי אותו צועק.
הן יצאו בפחד ובמהירות,כשאני הייתי מאחוריהן בדרך החוצה,הוא עמד ליד הדלת,כשהן יצאו.ואני עמדתי לצאת,הייתי האחרונה, הוא החזיק בי " את לא!" ענה בשתלטנות. "סליחה?מי אתה שתגיד לי מה לעשות?תן לי לצאת!" עניתי מייד באימפולסיביות האופיינית לי."את לא יוצאת מכאן!עד שתסבירי לי מה המשחק שלך!" אמר בדרמטיות,כשסגר את הדלת ונעל את הדלת במנעול שכבר היה שם.היה אפשר לראות את הכעס שלו,למרות שהוא ניסה להסתיר זאת.
"מה אתה עושה?תפתח את הדלת מייד!" פקדתי. "אמרתי!אני לא נותן לך לצאת!עד שלא תאמרי לי מה המשחק שלך!במה את משחקת?אני לא מבין!?" אמר בכעס כשהתקרב אליי.
"סליחה?במה אני משחקת?במה אתה משחק?הרי משחק זה הקשר היחיד שלך בין אנשים,לא כך?" עניתי בכעס כשפנינו לפתע,התקרבו. הרגשתי בתדר המתח ששרר.
"אני לא מבין אותך,שנייה אחת את רוצה אותי בשנייה האחרת את הולכת כך?מה הבעיה שלך?"
"הא!אז זה מה שאכפת לך…!שגרמתי לך להראות כל כך עלוב ליד כל החברים שלך,לא?הרי זה כל מה שחשוב לך,לא?הכבוד!..נו ברור!" עניתי ,כשלא נתתי לו להשתלט עליי.הרגשתי ששנינו לוחמים עקשניים ואף אחד לא מוכן לוותר לשני.
"מאיפה את יודעת בכלל מה אני חושב?ואם כן,אז?כבוד הוא חיוני ביותר,לא!ברור שלך כנראה ,הכבוד הוא פעוט"
"אתה רומז שאין לי כבוד?" עניתי בכעס.
"אני לא רומז !אני אומר!" אמר עם טון גבוה כשפנינו היו קרובים כל כך,לפתע,כל הרגש,יצר התשוקה שהרגשתי אליו נמחק להרגשה של שנאה.
"אתה פשוט חוצפן!"
"חוצפן?את החוצפנית!את לא מתביישת לשחק איתי כך?"
"מה כבר עשיתי לך?"

"סך הכול רציתי לרקוד איתך.תגידי תודה לפחות!כפוית טובה..חושבת שהיא כזאת רקדנית טובה!" אמר בזלזול.
"אז אני לא? למה רקדת איתי ,אז?"
"סתם..ראיתי את כל האנשים מסביב,רציתי לדעת על מה כולם מתלהבים!"
"הא!באמת?ולא אהבת את זה?תודה שאהבת את זה!ראיתי את זה על הפרצוף שלך!תודה!" אמרתי בקול רם.
"אהבתי?חה! התנועות שלך פשוט זולות! נועדו לפתות.אבל זה לא עזר.איתי שתדעי,צריך מעבר לזה!"אמר בזלזול.
"זולות?אתה מנסה לומר שאני זולה?" צעקתי בכעס
"כן!את זולה!אפילו הלבוש שלך זול!" ענה בכעס כשהוא בחן את גופי.
הרגשתי שנאה רבה אליו,כעסתי עליו כל כך.ניסתי לחבוט בו חזק עם ידיי נוכח היחס שלו.מעולם לא הרגשתי כל כך מושפלת.
נראה שהמכות שניסיתי להביא לו לא עזרו,הוא חזק מידי.הוא תפס אותי במהירות,ניסיתי להשתחרר מאחיזתו.אך הוא החזיק בי חזק כל כך. "תעזוב אותי" השתוללתי.הוא הקריב אותי לקיר.
שתי ידיי נגעו בקיר,כשהן מופנות למעלה.כשידיו מחזיקות בהן בחוזקה רבה. ניסתי להשתחרר אך לשווא.בעטתי בו עם רגליי,אך הוא נעמד קרוב כל כך אל גופי,שלא הצלחתי לבעוט בו."תעזוב אותי!או שאני אצעק!אני אצעק!" אמרתי בקול רם!
לפתע,זה קרה במהירות רבה כל כך,הוא הקריב את פיו אל הפה שלי.באגרסיביות.
הרגשתי אותו כמו שלא הרגשתי אף אחד.ניסתי להשתחרר,ניסיתי להתחמק מהנשיקה.אך הוא לא נתן לי.
הוא הדבק לי נשיקה חזקה,דומיננטית,מלאת רגשות.
לאחר כמה שניות של השתוללות ,לא יכולתי להתאפק.
כל הרגשות חזרו אליי בבת אחת והכו בי כמו בומרנג. לפתע,הפסקתי להשתולל,נישקתי אותו בחזרה.והייתה זאת נשיקה ארוכה.נשיקה אגרסיבית.
הוא התנשף לידי,קרוב כל כך,עדיין הוצמדתי לקיר ונשלטתי על ידיו.התנשפתי גם.
הנשיקה גרמה לי לאבד שליטה. הסתכלתי עליו בחדירות. פניו היו פניי דוגמן. עיניים חומות בהירות עם נקודות קטנות של נצנצים עטפו אותו,זה גרם לי להימשך אליו יותר.הפה המושלם.האף המושלם.השיער החום הארוך והחלק כל כך,והגוף הזה.גרמו לי לשכוח את המריבה ואת השנאה הרגעית שהצטברה לי.
לפתע,הוא נגע בי בעדינות בפניי,ראיתי את כתמי האודם שלי נמצאים קלות בפיו.
שוב,הרגשתי בחשמל הזה לפתע. הוא ליטף את פניי בעדינות ושחרר את ידיי. ,"את לא מבינה שאני רוצה אותך?" אמר בחושניות ובשקט. סובבתי את פניי מימנו ,הצידה."הא!באמת?אתה אוהב זולות?" אמרתי בשקט ובכעס. לפתע,פניו חייכו אליי."אני לא חושב שאת זולה…" אמר כשהוא לא הפסיק לבחון את גופי. "את ..פשוט סקסית!..הסקסית הקטנה שלי" אמר בלחש כשלפתע,לא יכולתי.לא יכולתי להתאפק. זה כבר היה מעבר לזה.
הצמדתי את ידיי על צווארו,והתפרצנו אחד אל השני כמו אל טרף. התשוקה של שנינו הייתה ענקית. התנשקנו באגרסיביות טוטאלית.הנשיקה הייתה לוהטת כל כך. שנינו היינו דומיננטיים וטוטאליים כל כך.
הרגשתי צמרמורת,הרגשתי רעד בכל גופי,הרגשתי פחד,הרגשתי תשוקה .התעוררו אצלי רגשות שאף פעם לא חשתי בהם. הרגשתי אישה.
הוא נישק אותי באהבה רבה כל כך,הוא החזיק בי חזק כל כך.
הוא ירד לכיוון הסנטר ואז הוא נישק אותי בצוואר,הרגשתי רעם שזה עתה פגע בי.
"בחיים לא רציתי בחורה,כמו שאני רוצה אותך!" אמר בחושניות כשהמשכנו להתנשק.הרגשתי אותו נוגע בי,מלטף את גופי.נצמדתי אליו.קרוב כל כך.הרחתי אותו,הרגשתי אותו,חשתי שאנחנו כמו שני זרמים חזקים שנמשכים אחד אל השני כמו סופה מתפרצת. האש שניצתה בינינו הייתה גדולה ולוהטת.
רציתי אותו כל כך,כאן ועכשיו באותו הרגע.הרגשתי שגם הוא.
עד שלפתע,שמענו רעשים מאחורי הדלת ." היי מי זה שם?פתחו את הדלת!" נשמעו צעקות.
התחלנו לפתע לצחוק,"דווקא עכשיו הם מפריעים!" הוא ממשיך לנשק אותי בצוואר. "טוב,כדאי שנפסיק אחרת הם יפרצו את הדלת" אמרתי."לא!אני לא רוצה שנפסיק!אני רוצה אותך" אמר כשהוא ממשיך לנשק אותי בצוואר,בסנטר ובלחי."גם אני.אבל לא כאן!בוא נצא מכאן" אמרתי כשאני מנשקת אותו בפה.
"קדימה בואי" אמר בהתלהבות,כשהוא החזיק בידי,הוא פתח את הדלת במהירות .
ראינו המון אנשים מסביב לדלת,לא מבינים את פשר העניין,"מה זה אמור להיות?תמצאו לכם חדר!" צעקה אחת הבנות. יצאנו משם במהירות,הוא החזיק בי חזק.החוזק שבידו נתן לי הרגשה שכאילו שהוא לעולם לא יעזוב אותי.הוא לא ייתן לזה לקרות.הרגשתי שהוא מגן עליי.למרות כל ההמון שנדחס והצטופף לידנו כשרצינו לצאת מהמועדון.עדיין החזקנו ידיים ושמרנו על קשר עין..
קשר העין הזה,שגרם לנו בעצם להתחיל את כל האבסורד שבזה…
כוח העיניים הזה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך