עדן פרק 1

היה בוקר . עדן קמה . "מעניין מה אעשה היום =\\ " מלמלה לעצמה ופנתה למטבח .
"אמא יש היום דגנים ?" אמרה. דנה אמרה : " אוי עדן את עדין חיה בעולם הדגנים .. תתבגרי ."
עדן נזפה מבט לעבר דנה . הבנות החלו לריב ואמא שלהם אמרה: "בנות זה מספיק … :SS , בכל מקרה מחר היום הראשון ללימודים ועדן עולה לכיתה ז' , דנה אני רוצה שתעזרי לעדן למצוא את עצמה שם . " דנה אמרה בכעס: "למה תמיד אני צריכה ללמד אותה ??" עדן צחקקה והציאה לשון לדנה P: ..
ניקי הכלב שלהם נבח ונשח את דנה בנעליים . דנה צעקה: "אייה ! עדן את יכולה להזיז את הפרחח הזה מהרגל שלי?!!" עדן כעסה ואמרה: " הוא בסך הכל גור, את לא יכולה לצעוק עליו!" דנה אמרה: "אני כן יכולה הנה אני צועקת", וצעקה. עדן אמרה: "את עשית את זה !" דנה צחקקה צחוק מרושע ואמרה: "כן אני כן.. " עדן עמדה ושילבה את ידייה. היא אמרה בקול רם: "את חייבת לעבוד על הצחוק המרושע שלך.!"
אימא שלהם הפסיקה את הארוחה ואמרה : "שקטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט !"
הבנות שתקו . ניקי התכרבל במעיל הגדול של אימא ויילל. אמא אמרה בקול: "מאז שאבא התגרש ממני אני לא יודעת מה קורה בבית הזה!"

עבר יום ועדן הגיעה לתיכון. "הוא גדול כל כך… איך אני אסתדר ואמצא את עצמי, או את הכיתה בכלל ?" אמרה עדן .דנה אמרה: "זה מה יש.. " עדן נזפה מבט בדנה ואמרה: "לא שאלתי אמרתי , דנה ! "
עדן עברה וראתה מדפים בצבע אדום וכחול . שהם הלוקרים . עדן פנתה למנהל ושאלה אותו: "איפה הלוקר שלי?" המנהל אמר: "תחפשי לוקר פנוי."
עדן צעדה צעדים כבדים ומצאה לוקר ריק. ליד הלוקר שלה היה לוקר של התלמיד הכי פופולארי. קראו לו אופיר .
יום אחד עדן הייתה צריכה להוציא את הפלאפון שלה כדי להתקשר לאמא שלה שתביא לה כסף כי היא רצתה לאכול בקפיטריה . אופיר עבר והוא היה צריך לקחת את הכסף שלו כדי לקנות גם אוכל מהקפיטריה .
הם עוד לא הגיעו ללוקר שלהם . הם הלכו ולא שמו לב והתנגשו בראש . אופר אמר איה וכל התיכון הסתכל ועמד בעיגול מולם. "נשיקה ! נשיקה ! נשיקה!" הם אמרו .
לעדן לא היה מושג מי זה ולמה כל הילדים עומדים ואומרים נשיקה נשיקה .
היא פשוט התעלמה ולקחה את הפלאפון .

אחרי שעתיים שהיה צריך לחזור הביתה, אופיר ניגש אליה ושאל : "למה התעלמת ממני .. ? האמת היא שאני מעריך את האופי שלך כי כל הבנות מתות לצאת איתי. " עדן נסתה לדבר אך הוא דיבר במקומה. הוא אמר: "מה שמך ? " עדן אמרה אתת שמה. ואיפר אמר: "זה הפלאפון שלי. אם תסכימי אני שלך . אני ואת נהיה הכי פופולארים בבית ספר.
עדן חשבה לעצמה: "אולי זאת הזדמנות לכסח את דנה ! אני יראה לה מה זה לא מוצאת את עצמה בתיכון…" עדן שתקה והסמיקה . היא רצה לדלת ונפנפה לשלום . "לכסח את דנה חח.." מלמלה .
היא חזרה לבית וחיבקה את ניקי .
"דנה.. אממ.. ילד אחד הציע לי לצאת איתו בתיכון . הוא אמר לי שהוא פופולארי רק שאני לא יודעת את שמו. הוא נתן לי את הפלאפון שלו. תקראי , יש לך מושג מי זה?" אמרה עדן .
דנה קראה את המספר והופתעה. היא אמרה: "קראים לילד הזה אופיר והוא הכי מקובל בבית ספר איך השגת אותו מי מו מה ?!" (היא אמרה זאת בלחץ) .

הנה תמונה של אופיר:


תגובות (1)

יש לך נורא טעוית הן לא לומדות באותו מבנה זה חטיבה , ולוקרים אמרוים שלוח באמצע שנה אחרי שקונים אותם ונותנים מספר לא משנה נוראה אהבתי תמשיכי

03/06/2011 11:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך