אנג'ל
המשך יבוא...

רומן אסור-5-ניתוח לב פתוח

אנג'ל 03/01/2011 990 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

ג'ף התקשר לאימו..ובישר לה את הבשורה על מצבו הבריאותי.
אימו ואביו,מעולם לא נישאו..היא עזבה את הבית כג'ף היה ילד בן 10.ומאז,הם בקשר טלפוני ומכתבים.
כעת..היא בדרך לשם.כשהיא מספרת לכל הנוסעים במטוס,שהבן שלה בדרך לניתוח לב ועלייה להיות איתו.
כולם ניחמו אותה ומסרו,החלמה מהירה,לבנה היחיד.
"ד"ר ספנסר..הבן שלך כאן.,"מסרה לו מזכירתו.
"הוא יכול להכנס."אמר האב.ובנו נכנס למשרדו.
"אבא,"פנה אליו ג'ף מתיישב על הכיסא.
"מה כל כך דחוף,בן?" שאל אותו.
"יש לי כמה דברים לספר לך.,החל לומר..
"אני מקשיב.יש לי יום דיי רגוע,מבחינת חולים."ענה האב.
"זה בקשר ללורי.."החל לומר.
"אתה שונא אותה,מה?" שאל אביו..
"להיפך..אני..אני לא יודע,אייך לומר את זה אבל….אני מאוהב.אני מאוהב בה,אבא."סיפר לו לבסוף,"אני לא מאמין שאני מספר לך את זה אבל קרה משהו ממש לא צפוי בנינו .התאהבנו."
"וואו.."אמר,מנסה לעכל את מה שסיפר לו בנו.
"אל תשנא אותי.."החל ג'ף לומר.
"לא.אני פשוט המום."אמר אביו של ג'ף.
"אל תתעצבן עליי אבל..יש בנינו,רומן.אנחנו,מאוהבים.."הוסיף לספר.
"ידעתי.."קרא.."ידעתי שהיא תבחר בך בסוף.אתה צעיר.."אמר אביו.
"אבא,"שוב פנה אליו ג'ף.."יש עוד דבר..שרציתי לספר.זה בקשר לבריאות שלי."
"עוד פצצה?? אתה מנסה לחסל אותי ביום אחד?" שאל מבולבל.
"לא..דיי,זה רציני.אבא..יש לי מום נדיר באחד מחדרי הלב.כרגע,אני נתון בסכנת חיים..אני חייב לעבור ניתוח."סיפר לו.
"צחוק הגורל. אתה בנו של מנתח לב.אני אדאג שהטובים שבמומחי הלב,ינתחו אותך."קרא האב..מוחה דמעות מעיניו.הוא לא האמין שזה קורה.שבנו היחיד,האתלט הבילתי נלאה,עומד לעבור ניתוח,לב.
"אבא.."הוא אמר,"אני אהיה בסדר."
"ג'ף,ניתוח לב זה דבר די רציני.."אמר לו אביו.
"לורי היא הלב שלי."אמר ג'ף כשאביו מבין לפתע,עד כמה רציני הקשר בין זוג האוהבים.
כעבור שבועיים וחצי..
ג'ף התאשפז בבית החולים בכדי לעבור את הניתוח אותו היה חייב לעבור בכדיי להציל את חייו.ללא הניתוח,הוא עלול למות.שלא לדבר על חיים שלמים של אישפוזים ותרופות.
לורי ואביו,ליוו אותו אל חדר הניתוח וחיכו החדר ההמתנה..במשך, כמה שעות טובות.
כשלפתע..הופיעה שם גם אימו.שנטשה אותו לפני שנים.
"מה את עושה כאן?" שאל אותה האב.
"הבן שלי עובר ניתוח.."ענתה,מתיישבת.
"אל תפתיעי אותו.אסור לו להתרגש.הלב שלו…"אמר האב.
"הוא התקשר אליי.הוא זקוק לי.."אמרה.
"רק..תדאגי שהוא לא יתרגש יותר מידיי.אסור לו."הוא שוב הזהיר אותה.
צוות חדר הניתוח עסק במלאכתו..נוגע בכליי הדם העדינים..כשאביו של קייל,מנתח לב בכיר, הורשה להסתכל,מין החלון למעלה אייך מנתחים את בנו,היחיד..דמעות זלגו מעיניו,כשראה את ליבו הפועם של בנו,כשצינורות מוחדרים אל תוכו.הוא דאג כל כך..שמא,משהו ישתבש בניתוח.כשלפתע,הדופק,החל לרדת..אביו,נבהל,נכנס אל החדר..בכדיי להציל את חיי בנו,ששכב על שולחן הניתוחים.
"אני חייב להכנס..זה הבן שלי!,הוא קרא.
"אדוני..אתה לא רשאי הכנס..אנחנו מטפלים בו.אל תדאג.."הרגיעה אותו אחת האחיות..
" אלוהים אדירים,הלב שלו!"קרא,נסער..
"אל תדאג אדוני.מגדולי מנתחי הלב מטפלים בו.."היא הרגיעה אותו,מונעת ממנו להתפרץ אל חדר הניתוח.

"הוא בפרפור חדרים!"קרא הצוות,כשהם מתחילים לתת לו מכות חשמל,בכדי לגרום ללב לשוב לפעילות סדירה,מזריקים לו חומר שאמור לגרום לזרימה מחודשת של דם.
"הוא חוזר.."קרא אחד המנתחים,ששם לב שקצב הלב חוזר לנורמה.
אביו הנסער התיישב על הריצפה,צמוד אל הקיר,אוחז בראשו..
"מה קרה?" שאלה לורי..נוגעת בכתפו..
"כלום..הוא בסדר.."הרגיע אותה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך