+מקווה שאהבתם,
חמש תגובות (טובות...) ואני ממשיכה!:)

^^^הממלכה^^^-פרק 1

17/02/2012 756 צפיות 4 תגובות
+מקווה שאהבתם,
חמש תגובות (טובות...) ואני ממשיכה!:)

^^^הממלכה^^^-פרק 1:
קתרינה הנסיכה שכבה על מיטתה ובכתה, "למה אני צריכה להינשא אליו???,
למה אני לא יכולה לבחור לעצמי בעל???, ולמה עד גיל-20 אני חייבת כבר להיות נשואה???"אמרה לעצמה.
לפתע הייתה דפיקה בדלת הכניסה של הארמון, לא היה אף אחד בבית, אז קתרינה נאלצה לפתוח את הדלת,
הדוכס אדמונד עמד בפתח הדלת.
"הנסיכה קתרינה!" אמר ונשק את ידה, "לעונג היה לי לפגוש אותך" –"הדוכס אדמונד, אבי לא נמצא כרגע, הוא יחזור מאוחר יות…" –"לא באתי אליו נסיכתי" אמר, "באתי אלייך" אמר וחייך.
"אפשר להיכנס?" שאל אדמונד. "כן…" נענתה הנסיכה, "ברצון".
"אוכל אולי כוס תה?"שאל ובאותו הזמן התיישב על הספא, "כן, ברצון רב…"ענתה הנסיכה.
"תיראי, נסיכתי, אני רוצה כבר לקבוע איתך את החתונה שלנו…"אמר הדוכס, לפתע קתרינה הפילה את הכוס מרוב היסוס, "אוי!, אני אנקה, זה בסדר"…:אמרה."אז.. כן, איפה הינו?, בקשר לחתונה??" אמרה בפחד, "אהה… כן.."אמר הדוכס…,"אני רוצה שזאת תהייה החתונה הכי יפה שהייתה אי-פעם!", המשיך הדוכס לומר.
"אתה בטוח?"שאלה אותו קתרינה, "מה בטוח?, בקשר לחתונה, או בקשר לשנינו?"שאל הדוכס אדמונד, "אממ.., גם וגם" אמרה קתרינה טיפה בשקט, "אממ.., אני בטוח, ואת?" שאל אדמונד את קתרינה, "אני עוד לא יודעת"-"בקשר לחתונה" הוסיפה מהר, כי פחדה שהדוכס יגיד לאביה המלך, והוא יכעס עלייה ממש… "אוקיי, אז אני אשקול את עניין מקום החתונה.."אמר הדוכס,"אוקיי" אמרה קתרינה במהירות.


תגובות (4)

השתפתנו אה?? ><
תמשיכי קטנטונתD;

18/02/2012 09:01

תמשייכי!!!

18/02/2012 11:10

מתי את ממשיכה?

19/02/2012 09:01

אהבתי מאד מאד ומבקשת כי תמשיכי תודה בקי ♥

19/02/2012 09:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך