הסיפור הוא של לירון המדהימה ואני חושבת שחייב שיקראו את הסיפור הזה . הוא מדהים ! להמשיך ?

~הזדמנות אחרונה~קרדיט ללירון3>

28/05/2013 286 צפיות 3 תגובות
הסיפור הוא של לירון המדהימה ואני חושבת שחייב שיקראו את הסיפור הזה . הוא מדהים ! להמשיך ?

נוי
חיצוניות : ילדה בעלת עיניים ירוקות , שיער בלונדיני חלק וארוך , גוף נורמלי.
תכונות: ילדה תמימה וביישנית , משקיעה בלימודים ומצליחה.
טובת לב ורגישה.
לא מבלה הרבה עם חברים , חברותיה הטובות הן מאי ליטל ונדיה.
מאוהבת בניב החתיך של השכבה.
בהתחלה היא לא הודתה שהיא מאוהבת בו אך תוך כדי העניינים התגלגלו והם הפכו לחברים.
היא תמיד חושבת על אחרים לפני שחושבת על עצמה , היא מסוגלת לתת את כל העולם בשביל החברים שלה .
היא ילדה חסרת ביטחון ודבר זה פוגע בה הרבה בהמשך.
ניב
חיצוניות: ילד בלונדיני חתיך , עם עיניים ירוקות , גופו שרירי וחטוב.
תכונות: ניב הוא החתיך של השכבה , כל הבנות נופלות לרגליו.
הוא אינו משוויץ בכך ולא לוקח את הבנות ברצינות.
היו לו הרבה חברות אך אף אחת באמת לא נכנסה לו ללב חוץ מחברתו האחרונה נופר , שבגדה בו עם חברו הטוב ביותר רון.
כאשר ליבו נשבר נוי הייתה שם בשבילו והם הפכו לחברים.
לניב היה אח גדול בצבא אשר נפטר ומאז ניב הפך לילד יותר רגיש.
קשה לדבר איתו על נושא אחיו מכיוון שניב הוא ממש כמו תאום שלו , הוא דומה לו גם בחיצוניות ובפנימיות, דבר שקשה לניב לעמוד בו.
ניב הוא ידיד מאוד טוב של מאי מכיתה ז' , כלום תמיד חשבו שהם היו זוג ,אך דבר זה לא קרה והפתיע את כולם.
מאי-חיצוניות : מאי ילדה מהממת בעלת עיניים ירוקות ובולטות , שיערה חום בהיר חלק , גופה כאילו משורטט והיא נחשבת ליפה בבנות.
תכונות: מאי ילדה סנובית , אוהבת את עצמה מאוד ושמה אותה תמיד במקום הראשון.
היא לא יוצאת מהבית בלי לסדר את עצמה ולהסתכל שעות מול המראה.
היא חברתה הטובה של נוי מאז ומתמיד , למרות שהן נורא שונות הן מאוד אוהבות אחת את השניה.
בכל מקום שמאי נמצאת תמצאו גם חבורות בנים סביבה , היא בחיים לא תשב לבד , תמיד יגיע מישהו וישב על ידה.
הבנים אומנם אוהבים אותה אך הבנות ממש לא!.
הן חושבות שהיא סתם סנובית ומקנאות בה נורא , דבר שגורם לשנאה מצד הבנות .
בנוסף היא חברה של רון , קשה לה ליראות אותו סביב בנות אחרות אך למרות זאת מוכנה לעשות בשבילו הכל.
רון בשבילה הוא חייה ולא מוכנה לעזוב אותו אפילו לשניה , גם אם היא כועסת עליו היא ישר נרגעת וחוזרת אליו על ארבע.
רון-חיצונית: ילד בעל עיניים כחולות מדהימות ושיער שחור קוצים, ילד גבוה, גופו שחום , שרירי וחטוב.
תכונות: רון הוא מהחתיכים והמקובלים של בית הספר , הוא קונה את הבנות עם גופו ועיניו המדהימות.
הוא נחשב לערס , שוויצר ובן אדם שנורא אוהב את עצמו אך כשמגלים את הפנימיות שלו רואים שהכל מסכה ורון לא באמת כזה.
אמא של רון נפטרה מסרטן כשרון היה בן 12 , מאז הוא ילד סגור שקשה לו לפתוח את רגשותיו ולהביע אותם.
הוא חבר של מאי והוא אוהב אותה אך מפחד להגיד לה זאת מפני שהוא מפחד לאבד אותה (מישהי שהוא אוהב) כמו שאיבד את אימו.
הוא לא מודה בזה שהוא אוהב אותה ומתנהג בצורה כזו שלא יראו באמת אך הוא מרגיש , אך בתוך תוכו הוא ייתן לה את עולמו.
הקשרים שלו עם אחיו ואביו במצב ממש לא טוב , הם כמעט ובכלל לא מתקשרים.
רון בעצם נמצא לבד והדבר היחידי שיש לו זה החברים שלו ולכן כל כך פוחד לאבד אותם, דבר שהוא לא מראה בהתנהגות שלו.
נדיה-חיצוניות: בלונדינית בעלת עיניים כחולות וגוף חטוב ויפה.
תכונות: נדיה היא ילדה ערסית , אם משהו לא ניראה לך היא ישר תבוא ותגיד.
היא תמיד מוכנה לעזור לחבריה אך גם נורא צינית .
היא חברה של סבס ושונאת את העובדה שהוא שחקן מצליח, היא לא אוהבת שבנות נמרחות עליו אבל גם לה קשה באמת להביע את רגשותיה.
בנוסף יש סוד שנדיה מסתירה על עברה ואת זה תגלו בהמשך הסיפור.
סבסטיאן-חיצוניות: בלונדיני עם עיניים ירוקות
תכונות:אמו של סבסטאין הגיעה מארגנטינה ולכן קראה לו בשם זה.
תוך כדי השנים הפכו את השם סבס לשם החיבה שלו וכולם קוראים לו כך.
חלומו היה להפוך לשחקן מצליח וכאשר חלום זה התגשם , הוא הגדיש את כל כולו למשחק ולא שם לב כל כך למה שקורה סביבו ועם חברתו.
אביו של סבס הוא מנהל בית הספר , סבס חי לבד עם הוריו מכיוון ששני אחיותיו הגדולות עברו לגור לבד.
הוא ילד שתמיד עושה שמח ותמיד מוכן לעזור.
בנוסף גם סבס נחשב למקובל ומקבל המון תשומת לב.
ליטל-חיצונית: ילדה בעלת עיניים כחולות , שיער חום חלק ובקבוקים בסוף השיער, בנוסך יש לה חיוך כובש.
תכונות: ליטל ילדה ביישנית ומתוקה.
היא בן אדם נורא חם ואוהב ונותנת לחברותיה הכל .
לליטל אין אבא והיא גרה לבד עם אימה ואחותה הקטנה.
למרות כל הכאב של מוות אביה , היא ממש לא מראה זאת ואוהבת את החיים.
היא חברה של אלעד כבר כמעט שנתיים והיא מאוד אוהבת אותו.
יש להם בעיות רגילות של כל הזוג , איך בעיה גדולה של הזוג תבוא בהמשך.
כולם אמורים שליטל היא סמרטוט של אלעד אך היא לא רואה את זה ככה היא פשוט אוהבת אותו ורוצה לתת לו הכל כדי שירגיש טוב.
אלעד-חיצוניות: שיער חום , עיניים ירוקות וגומות חן מדהימות.
תכונות: אלעד הוא ילד נורא עצמאי שעושה הכל לבד .
יש לו גם את התכונה של הילד השוויצר וגם את התכונה של הילד החננה.
הוא נורא אוהב את ליטל אך לא מסוגל להראות לה זאת כמו שצריך.
בהמשך ליטל ואלעד יתקלו בבעיה שרק ביחד יצליחו לפתור ורגשותיו של אלעד יעלו ויקבלו משמעות.
נופר -חיצוניות: בעלת שיער חום בהיר , כמעט ג'ינג'י , עיניים בצבע דבש בוהק וגוף חטוב.
תכונות: נופר היא האקסית של ניב אשר בגדה בו עם רון.
היא ביצ'ית וחושבת שהכל מגיע לה אך בתוך תוכה יש לה לב טוב.
היא נמשכת לבנים עם ביטחון מופרז , היא אוהבת שהבנים הם אלה ששולטים עליה ומתגרים בה.
היא נורא נמשכת לעומרי , דבר שיעלה לה ביוקר בהשמך.
עומרי חיצוניות: ילד בעל שיער שחור ועיני דבש , שרירי וחזק.
תכונות: לעומרי יש אובססיה מטורפות לנוי , הוא לא מסוגל לעזוב אותה , הוא שנוא שבנות מסרבות לו וברגע שנוי סירבה לו זה העלה לו את הפיוזים והוא התחיל לעשות דברים מגעילים ולא הולמים.
עומרי מסוגל לעשות כל דבר והוא ילד שצריך להיזהר ממנו.
דור-ילד שוויצר שחושב שהוא מלך , הוא חושב שתמיד כל הבנות נופלות לרגליו.
אף אחד לא באמת יודע מי הוא ומאיפה הוא בא אך בהמשך מתגלה הכל דבר שגורם להרבה בעיות ופחד.
שקד :ילדה יפה ומושכת , אשר מתחילה עם רון.
דבר שגורם לקנאה מטורפת בינה לבין מאי.
שקד תגיע בדיוק בזמן הלא נכון , דבר שיגרום להרבה תחושות בין רון למאי.
( שקד לא תהייה בהרבה פרקים , כי היא דמות של כמה פרקים בלבד , אך תגרום להרבה בעיות)
עידן-ילד יפה וטוב לב.
הוא יפגוש את נוי בסיטואציה שונה ומאז יהיה לו קשה להשתחרר ממנה.
עידן הוא ילדה מדהים , מתחשב והאופי שלו נורא מזכיר את האופי של נוי.
דבר שיגרום לקנאה רבה מהצד של ניב.
מאור -ילד בן 18 אשר פרש מבית הספר.
הוא ערס וילד שאסור להסתבך איתו.
הוא קשור לעברה של נדיה אבל אף אחד לא באמת יודע איך הוא קשור.
מאור יגרום לנדיה הרבה בעיות , ויתגלה דבר שאף אחד לא ציפה לו.
ליאור – הוא בן דוד של עידן , גר בראשון לציוון
ילד יפה ומלא בביטחון עצמי מופרז
הוא חושב שהכל מגיע לו ותמיד חושב שהוא יכול להשיג הכל .
דורין – יפה, דוגמנית וסנובית
לא יכולה לפרט יותר בפריטים , אתם תגלו עליה בהמשך
היא דמות מיסתורית


תגובות (3)

נשמע ממש מעניין אבל זה קצת יותר מדי פרטים שביל הקדמה-אבל זה נישמע ממש מעניין מקווה שתמשיכיי

28/05/2013 09:50

קראתי אותו כבר :)

28/05/2013 10:08

מי זאת לירון?

28/05/2013 10:23
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך