~זה לא קורה לי פרק 7~

23/06/2013 268 צפיות תגובה אחת

=מנק' המבט של דיימון=
אחרי שדיברתי עם דרקולה הרי הוא המנהל של הבית ספר הזה יצאתי מהמזכירות והלכתי במסדרון וראיתי אותה ראיתי את אנג'ל היא כול כך יפה היא עם עיניים אדומות כדם אבל הם מבריקות שיער בלונדיני חלק עם פוני בובה לצד וקצוות אדומים בסוף השיער היא כל כך מושלמת מה לעזאזל אני חושב אני אמור להיות השומר ראש שלה ולא המחזר שלה התקדמתי לכיוון הלוקר שלי שהיה כמה לוקר מהלוקר שלה הוצאתי את הדברים והכנסתי לתיק סגרתי את לוקר והתקדמתי לעברה אני אמור להיתקל בה בטעות אני חייב שהיא תכיר אותי אמא שלה ביקשה ממני. התקדמתי לעברה.
=מנק' המבט של אנג'ל=
סגרתי את הלוקר והחזקתי את הספרים ביד עדיין ידעתי שדילן ודורין עוקבים אחרי אבל זה לא הפריע לי באתי ללכת אבל בטעות נתקלתי בנער עם עיניים כחולות כים ושיער קצוץ בלונדיני.
אני:סליחה.
…:לא זה בסדר דרך אגב אני דיימון.
אני:אנג'ל.
דיימון: אני יודע למרות שאת הנסיכה אני מכיר אותך.
אני:איך?
דיימון:אבא שלך סיפר לי עלייך.
אני:בטח הוא אמר דברים מגעילים.
דיימון:ממש לא הוא אמר שאת מושלמת אבל מבחינת אישיות את עקשנית.
אני:זה כל כך לא נכון.
דיימון:זה כן נכון.
אני: ממשש לא.
דיימון:את כן.
שתקתי הוא חייך חיוך ניצחון אני הוצאתי לו לשון. צחקנו זה היה שטותי לריב עוד לפני להכיר אסור לי להתאהב לפני שאני מקבלת את הכוחות שלי אסור לי. אני אמרתי: טוב אני הולכת ביי. דיימון:ביי. אני חייבת להודות מבלבל אותי מצד אחד אסור לי להתאהב אבל מצד שני אני רוצה כל כך לנשק אותו ולא לעזוב לעולמים אוף מה קורה לי אני לא מאמינה. זה לא קורה לי. למה אני חושבת עליו מה קורה לי למה אני מסתכלת עליו ככה אסור לי להתאהב בו אני נסיכה אני יכולה להתאהב בערפדים רגילים אסור לי אבל למה אני מסתכלת עליו ככה למרות שרק לפי עשר דקות נפגשו אני הסתכלתי בעיניים האלה יכולתי לתבוע בהן איזה צבע מהמם אסור לי לחשוב עליו או להתאהב בו בכלל אז למה אני מסתכלת עליו.


תגובות (1)

תמשיכייייייי

23/06/2013 05:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך