~זה לא קורה לי פרק 11~

23/06/2013 266 צפיות 2 תגובות

=מנק' המבט של דורין=
אני לא מאמינה שהיא מתחברת כל כך מהר לדיימון היא מאוהבת בו רואים אליה התוכנית שלי של דילן ושל דיימון התחילה היא חייבת לדעת את מהאמת על אמא שלה אבל לא חשבתי שדיימון התאהב בה הוא לא יכול להיות חבר היא לא קיבלה את הכוחות שלה אני לא אומרת לו לא להתאהב זה טבעי אבל אסור לו להיות חבר שלה היא לא קיבלה את הכוחות שלה. הם כל כך חמודים ביחד אבל אסור להתאהב כשהיא לא קיבלה את הכוחות שלה אם אבא שלה ידע את זה הוא לא ירשה לה להסתובב איתו אוף למה כל הכוחות האלה מסבכים לנו את החיים אבא שלה החליט שעד שלא מקבלים את הכוחות שלנו לא מתאהבים,לא חוזרים מאוחר, אסור לקלל, אסור להתחצף אבל כאשר מקבלים את יכולים לעשות את כל מה שאסור מותר להתחצף מותר לקלל מותר לחזור מאוחר מותר להתאהב רק שאנג'ל שהיא הנסיכה והיא אמורה להתנהג יפה לחלוטין היא לא קיבלה את הכוחות שלה והיא עוקפת את כל החוקים וזה דווקא מצחיק כשחושבים כאשר מישהו שלא מכיר אותה רואה את החיוך המושלם שלה חושב שהיא מלאך אך הוא טועה בגדול היא שטן אבלן היא שטן חמוד פעם היא שפטה בקבוק מים על המורה שלנו ופעם שברה את הכיסא מרוב עצבים זה באמת הפחיד אותנו. ועכשיו כשהיא הכירה את דיימון נראה לי שזה הולך להיות לא טוב. פתאום נשמעה בכרזה דיימון טומסון לחדר המנהל. זה הולך להיות לא טוב. שאלתי את דילן: מה אתה חושב שיעשו לו. דילן: לא יודע בואי נקווה שלא יעיפו אותו.

=מנק' המבט של אנג'ל=
דיברנו צחקנו דווקא היה כיף אם דיימון ואז שמענו בכרזה דיימון טומסון לחדר המנהל. הסתכלנו אחת על השני. דיימון: מעניין מה הוא רוצה.
אני: אל תדאג אם הוא רוצה להעניש אותך אני אעניש אותו וגם תתכונן לחפירות אז אני מציעה שתכין את האוזניות.
הוא צחק. דיימון: נו באמת עוד חפירות אני צריך על הראש.
אני: אני סובלת יותר ממך אני חיה איתו.
דיימון: אוי מסכנה את צריכה טישו.
אני: היי אל תהיה רע.
צחקנו
דיימון: טוב אני הולך לפני שהוא יערוף לי את הראש ביי.
אני: ביי.
(היינו בכיתה רק אנחנו)בשנייה שהוא הלך כל החברות שלי באו בראש הטור נואל ודורין כולן ישבו מסביבי ומסתכלות עלי במבט של 'נו תספרי כבר' ואני שותקת שתיקה לא דיברתי עד שדורין אמרה: אם את לא מספרת אני אשאל את דיימון והיא התקדמה לכיוון הדלת ובאה לצאת אבל רצתי מהר חסמתי את דרכה ואמרתי: את לא תעזי לשאול אותו.
דורין: את יודעת שאני מסוגלת…ברגע הזה דילן והבנים עמדו מאחורי דילן: מה קורה כאן.
אני: דורין שלא תחשבי על זה ואני לא הולכת לגלות מה קרה ביני לדיימון ושלא תחשבי שאת יכולה ללכת לשאול את דיימון כי הוא כמוני יגיד אותו דבר א-י-ן ב-י-נ-י-נ-ו
כ-ל-ו-ם לקחתי את התיק שלי ויצאתי מכיתה שמעתי את דורין ואשלי צועקות לי: אל תכחישי את מאוהבת בו.
החזרתי אתן הוזות אני ממש לא מאוהבת בו.
הן צועקות לי: שקרנית. הסתובבתי ואמרתי: אני לא שקרנית אני אומרת את האמת אני לא מאוהבת בו אני ממש לא מאוהבת בדיימון. באותו רגע כל מי שהיה במסדרון הביט בי. והבנות מתקרבות אלי ואשלי שמה את ידה הכתף שלי ואומרת לי: זה בסדר אנחנו לא נגלה לאף אחד שאת מאוהבת בו. באותו רגע החזקתי את ידה הורדתי אותה מהכתף שלי ואמרתי לה באוזן: שזה יהיה ברור אחת ולתמיד אני.. וצעקתי כדי שכולם ישמעו: אני לא מאוהבת בו. כולם אמרו: שקרנית את מאוהבת בו. פתאום דילן התפרץ ואמר: אני יכול לברר אם הוא אוהב אותך. הסתכלתי על דילן במבט רצחני הוא הלך אחורה שעד שהוא נתקל בקיר ואמרתי: מבוי סתום. זרקתי עליו בלון מים. הסתובבתי לכולם הם היו בהלם מזה שזרקתי בלון מים עליו ואמרתי: זה מה שיקרה למי שימשיך לשאול אותי אם אני מאוהבת בדיימון כי התשובה לזה היא לא ברור? כולם הנהנו לכן המשכתי ללכת וזרקתי לדילן שהיה ליד הקיר עדיין בהלם זרקתי לו מגבת ואמרתי:
תתנגב שלא יהיה לך קר.
המשכתי ללכת עד לכיתת המוסיקה המקום הזה הרגיעה אותי תמיד. לקחתי את המיקרופון ושרתי את summer love של 1D אני מאוהבת בהם הם הלהקה הכי מושלמת כן אני דיירקשנית זה נשמע מוזר ערפדית שרה שירים של 1D אבל חולה עליהם אני מאוהבת בהם בשירים ובהם הם כאלה חמודים. גמרתי לשיר והלכתי לכיתה לשיעור החשבון.


תגובות (2)

וואי מושלםםם <3

23/06/2013 09:44

מושלםםם

23/06/2013 14:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך