~זה לא קורה לי פרק 12+13+14~

27/06/2013 248 צפיות 2 תגובות

=מנק' המבט של אנג'ל=
דיימון נכנס לכיתה וישב ואבא נכנס אחריו ועמד בכיתה ואמר: דיימון יהיה השומר הראש שלך זה בסדר?
אני: ומה פתאום הדעה שלי חשובה.
דרקולה: דיימון אמר שהוא לא מוכן להיות השומר ראש שלך אלה אם כן יש את הדעה שלך בעניין.
אני: אוקי בסדר.
דרקולה: מה בסדר.
אני: הוא יהיה השומר ראש שלי.
אבא שלי יצא מהכיתה ברגע שהוא יצא המורה אמרה: אוקי מה שקרה כאן לא יפריע לשיעור ולהוציא דפים בוחן פתע.
אני+דיימון: מה בוחן פתע.
המורה: בוחן פתע דיימון ואנג'ל אלה אם כן אתם רוצים שאני אתן תרגיל ואם תפתרו אותו לא יהיה בוחן פתע.
כולם הסתכלו עלינו ואני ודיימון הנהנו היא נתנה לנו תרגיל על לוח אחרי שנייה אמרנו: השורש 3.
המורה: טעות.
דילן: המורה הם צודקים חישבתי התשובה היא השורש 3.
המורה התקדמה למקום דילן והיא ראתה על המחשבון השורש 3.
המורה חזרה ללוח והסתכלה עלינו ואמרה: לצערי אנג'ל ודיימון צודקים אין בוחן פתע השיעור נגמר. ויצאה מהכיתה כולם הריהו לנו ואני אמרתי: דיימון אפשר לדבר.
דיימון: בטח בואי. ויצאנו מכיתה.
=מנק' המבט של דורין=
המורה לחשבון אמרה: לצערי אנג'ל ודיימון צודקים אין בוחן פתע השיעור נגמר. היא יצאה כולנו שמחנו שאין בוחן פתע ראיתי את אנג'ל אומרת לדיימון: דיימון אפשר לדבר. והוא אמר לה: בטח בואי. והם יצאו מהכיתה וכולם הסתכלו עלי ועל דילן שנינו אמרנו ביחד: מה?
יסמין: מה יש לשניהם.
אני: אני לא יודעת. אני יודעת שהיא מאוהבת בו אבל היא מכחישה את זה.
יסמין: דילן?
דילן: יש לי תחושה שהוא גם מאוהב בה.
אשלי: אז איך נדע?
אני: את זה תשאירו לי ולדילן.
אשלי: מה זאת אומרת?
דילן: אתם תראו.
=מנק' המבט של אנג'ל=
יצאו לבחוץ ואמרתי: אפשר לשאול משהו?
דיימון: בטח מה את רוצה לשאול?
אני: למה ביקשת את דעתי בעניין.
לפני שהוא ענה ראיתי עוד פעם את הכיתה שלי מציצים לראות מה אנחנו עושים.
דיימון: ביקשתי לדעת את דעתך בעניין כי הגיע הזמן שישאלו אותך אחרי שמתעלמים ממך.
אני: תודה.
פתאום היה פיצוץ במסדרון היה עשן ואש לא הצלחתי לראות מה קרה כולם היו מעולפים והיו פצועים ראיתי את דיימון מחזיק לי היד ואומר: אנג'ל תהי לידי. הנהנתי העשן ואש השתלטו על המסדרון ושמתי לב שרק אנחנו במסדרון כל הבית ספר ריק לגמרי.
מנק' המבט של דורין=
ראינו את דיימון ואנג'ל מדברים פתאום היה פיצוץ במסדרון היה עשן ואש פינו את כול הבית ספר כולל את דרקולה כל ההורים שלנו באו אבל לא ראינו את אנג'ל ודיימון אמבולנסים ומשטרה באו מנסים לחפש את אנג'ל ודיימון שלחודים בבית ספר פתאום אחד השוטרים באים לדרקולה ולהורים של דיימון ואומרים: עשינו בכול כוחותינו למצוא את דיימון ואנג'ל אבל אנחנו לא מוצאים אותם דרקולה תפס לו בצווארון ואמר: לא מעניין אותי שאתם לא מוצאים אותם היא הנסיכה ריבונו של עולם תמצאו אותם עכשיו. והשוטר הלך לקרוא לתגבורת. ניב אבא של דיימון אמר לדרקולה: תירגע חבר אני בטוח שהם ימצאו אותם. והוא ענה לו: אני מקווה שהם ימצאו אותם ונוי אמא שלך דיימון אמרה: הם בטוח ימצאו אותם. פתאום העשן ואש נפסקו ונשמעה צרחה של אנג'ל.


תגובות (2)

תמשיכיייי

27/06/2013 07:05

המשך :) ….

27/06/2013 14:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך