~זה לא קורה לי פרק 19+20+21+22+23~

08/07/2013 274 צפיות 3 תגובות

סליחה שלא העלתי את ההמשך הייתי עסוקה ועכשיו לפרקים.

~מפרק הקודם~
=מנק המבט של אנג'ל=
דיימון קיבל שיחה הוא ענה ואחרי דקה ניתק ושם את ידוו על מצח וצעק: אני כזה דפוק.
הוא קיבל אסמס דילן אמר: הוא יהרוג את המשפחה שלך.
ודורין אומרת: לכו אני אשאר אם אנג'ל.
דילן: אוקי ברגע שקורה משהו תתקשרי.
דורין: אוקי עכשיו לכו.
הם יצאו מהחדר שלי ורצו לכיוון הבית של דיימון.
———————————————————-
פרקים 19+20+21+22+23
=מנק' המבט של אנג'ל=
הסתכלתי על דורין לפי המבט שלה היא פחדה אבל כשהיא פוחדת היא לא מראה את זה היא נלחמת עם הפחד היא נלחמת נגד מישהו כמו מתנקש ועם הפחד היא נלחמת היא לא מראה את הפחד כי היא יודעת שברגע שהיא מראה את הפחד פוגעים בדרך הכי קשה ולכן היא לא מראה פחד אני בחיים לא יכולה לא להראות פחד כי אני בלי כוחות ובלי כלום ואין לי איך להילחם נגד מתנקשים אז אני לא יכולה לא להסתיר את הפחד. פחדתי גם פחדתי לשאול את דורין מי זה האיש שאיתו דיבר דיימון פחדתי לדבר פחדתי לזוז פחדתי שכל מילה הוא תזוזה יקרה משהו הרגשתי את גופי משותק מרוב פחד אני לא יכולה לא להתעלם מזה אני פוחדת שדיימון יפגע כן אני פוחדת שדיימון יפגע כי הוא השומר היחיד שהצלחתי להתחבר עליו כול השומרים האחרים שלי צעקתי עליהם כעסתי עליהם שנאתי אותם על זה שהם מציקים לי ולא נותנים לי לעשות כלום בלי שהם יבואו אתי כמו לבילויים ומסיבות אבל דיימון הראה כאילו הוא נותן לי להרגיש חופשית להרגיש כאילו הוא שם למרות שרק היום הוא השומר הראש שלי אני יכולה לראות לפי להתנהגות שלו ולפי המבט שלו אני יכולה לראות שהוא נותן לי להיות חופשיה אבל ברגע שאני בצרה הוא יגיע בשנייה ויגן עלי פעם הראשונה אני יכולה לראות שומר ראש שאכפת לו ממני ולא בגלל הכסף כן בעבודה כשומר הראש של הנסיכה שזאת אני מקבלים כסף אבל שמעתי את המחשבות של דיימון שאמרו שאמר לאבא שלי שהוא לא רוצה להיות השומר ראש שלי בגלל הכסף אלא כדי להגן אלי הוא גם לא רצה לקבל כסף הוא עושה את זה בלי כסף. אני דואגת שהוא יפגע שהוא יפצע שהוא ימות אני מפחדת פעם היה לי שומר ראש ורק ביום הראשון שלו הוא יפגע ומת הוא הגן עלי הוא הגן עלי כאילו אני אחותו הוא הגן אלי אבל הוא יפגע ומת ואני מפחדת שזה יקרה לדיימון כי אני מפחדת שהוא יפצע או יפגע כן אני מאוהבת בו אבל אני לא מודה בזה ולא אכפת אם הוא לא אוהב אותי ביני ובינו יש כימיה מטורפת לא כמו השומרים האחרים הוא יחיד שיש לי איתו כימיה של צחוקים ובלגאנים לא כמו שאר השומרים האחרים שהיו לי. אנג'ל את בסדר?
דורין העירה אותי מהמחשבות אמרתי לה: לא אני לא בסדר.
דורין: אני יודעת את מפחדת שהוא יפגע נכון?
הנהנתי
דורין: את רוצה לשמוע קצת על ה"בוס"?
אני: כן אני רוצה לשמוע.
דורין: אוקי אז ה"בוס" הוא המייסד של הכנופיה השחורה אני בינתיים לא אגיד לך את השם שלו בהמשך אני אגיד לך את שמו. אוקי אז ה"בוס" הזה היה לו אח תאום כאחיו יותר מוכשר יותר יפה יותר חכם ואילו ה,בוס" היה פחות חכם פחות יפה פחות מוכשר כאשר שהם גדלו אחיו הצליח ואילו הוא בחר בדרך הפשע הוא בחר להרוג לגנוב לאיים אפילו לחטוף ואחיו אמר לו: תעזוב את כל הפשע הזה והוא ענה לו: למה לי לעזוב את כול למה שאני אעזוב את כל זה כדי שתעזור להשתקם תעזור לי להצליח נו באמת תודה שאתה יותר מוכשר ממני ואני סתם כלום אז על תעזור יותר ומאז אחיו לא ראה אותו יותר ואז יום הגיע אישה יפיפייה כאשר היא התאהבה באחיו של ה"בוס" ואחיו התאהב בה גם אבל ה"בוס" הוא היה משוגע אליה ואחיו לא ידע אחרי שאחיו והאישה הזאת התחתנו הייתה להם ילדה מקסימה אחרי שהאישה הולידה אותה היא הלכה לשירותים ושם ה"בוס" חיכה והרג אותה אחרי ששמעו בכל הבית חולים את הירייה אחיו של ה"בוס" רץ לשירותים וראה את אשתו האהובה מתה על הרצפה וליד יש פתק שהיה רשום בו ~זה לא הכול אני אהרוג את ביתך שהיא תגיע לגיל 134~ ועד היום אחיו מנסה לשמור על ביתו אבל לא מצליח לו. באתי לשאול שאלה אבל היה פיצוץ ענק ומולנו הופיע מתנקש ובידו רובה שנינו קמנו מהמיטה כאשר אני מאחורי דורין ודורין מגנה עלי.
דורין: מה אתה רוצה?
המתנקש: להרוג אותה.
דורין: אני לא אתן לך.
=מנק' המבט של דורין=
סיפרתי לאנג'ל על המתנקש היא באה לשאול שאלה והיה פיצוץ שהרעיד את כול השכונה ומולנו הופיע עוד מתנקש מכנופיה השחורה הם אף פעם לא נכנעים אנג'ל עמדה מאחורי כאשר המתנקש מולנו.
אני: מה אתה רוצה?
המתנקש: להרוג אותה.
אני: אני לא אתן לך.
המתנקש: נראה אותך.
אני: רוצה לראות אותי אין בעיה.
התקרבתי אליו והוא הלך אחורה עד שהוא נתקע בקיר עם הגב ואמרתי לו: רוצה לראות אותי אין בעיה. הרגשתי את הניבים שלי יוצאים מרוב עצבים הרגשתי את הכוחות שלי מתרכזים בניבי הרגשתי את הערס של הניבים שלי הרמתי את המתנקש ואמרתי לו: עכשיו נראה אותך. ואז הרגשתי כאב ברגל שמתי לב שהוא דקר אותי ואמרתי: ועל זה אתה תשלם. נעצתי את ניבי בצוואר שלו תוך שנייה ראיתי אותו מעולף על הרצפה ואחרי זה ראיתי חושך הרגשתי את הכוחות שלי נרגעים אבל לא היה לי תחושה בעיניים עצמתי את עיניים וראיתי חושך.


תגובות (3)

תמשיכיייי

08/07/2013 04:15

תמשיכיייי

08/07/2013 04:15

זה לא 5 פרקים זה. בקושי אחד

08/07/2013 07:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך