~זה לא קורה לי פרק 5~

19/06/2013 264 צפיות 2 תגובות

=מנק' המבט של דורין=
הגעתי לבית ספר הלכתי לאורך המסדרון כבר כול הבית ספר היה במסדרון הגעתי לכיתה ראיתי את אנג'ל עם הראש על השולחן ידעתי שהיא שמה את האוזניות באוזניים ככה היא תמיד עושה אחרי שהיא זורקת או מעיפה מהבית את שומרי הראש שלה. לא נכנסתי לכיתה ידעתי שעם הכנס לכיתה היא תצרח עלי היא שונאת כשהיא כעוסה או עצובה היא שונאת שמדברים איתה או חופרים לה אז המשכתי במסדרון ראיתי את שני ילדה מהכיתה שלי אני מכירה כבר דיברנו כמה פעמים היא עמדה שם עם חברות שלה. הלכתי אליה אולי היא יודעת מה קרה לאנג'ל.
אני: היי שני מה קורה.
שני: היי דורין הכול בסדר איתי ואיתך?
אני: הכול בסדר אולי מישהי יודעת למה אנג'ל ככה.
היא באה לענות לי אבל הבנים של הכיתה באו וביניהם אחי התאום דילן.
דילן: אולי מישהו יודע מה קרה לאנג'ל.
שני: אף אחד לא יודע.
אני: טוב ככה זה לא ימשך אני הולכת.
המשכתי ללכת שני צועקת לי: לאן?
אני צועקת לה בחזרה כשהגב שלי מופנה אליה ואני ממשיכה ללכת: לברר מה קרה לאנג'ל.
שני רצה אלי וכולם אחריה שני: גם אנחנו באים חייבים לדעת מה קרה לה.
הלכנו לכיוון הכיתה שלנו כאשר חולף לידנו ילד חדש שאנחנו לא מכירים הוא בגיל שלנו הוא עם עיניים כחולות כים ושיער בלונדיני קצוץ. הוא אמר: אולי אתם איפה המזכירות?
אני: בהמשך המסדרון שמאלה.
…:תודה.
הוא הלך כנראה היא באמת העפה את עומרי השומר הראש שלה מהבית הרי הילד הזה לא היה פו אף פעם.
המשכנו ללכת עד שהגענו לכיתה הסתכלנו לתוכה ראינו את אנג'ל יושבת כאשר היא מציירת או מקשקשת במחברת שלה נכנסנו לכיתה ראיתי לפי הפנים שלה שהיא רבה עוד פעם עם אבא שלה.


תגובות (2)

מושלםםם

19/06/2013 11:38

תודה אני מסמיקה אני ממשיכה מחר אחרי חלוקות התעודות.חלוקת הדעודות שלי היא בשעה האחרונה ומשחררים אותנו ב-12:00 אז ככה שאני אבוא הביתה ואעשה מרתון הפרקים הבאים כבר מוכנים הם רק צריכים להתפרסם אז תעלצי לחכות למחר מצטערת ולילה טוב.

19/06/2013 11:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך