~זה לא קורה לי פרק 8~

23/06/2013 226 צפיות תגובה אחת

=מנק' המבט של דיימון=
מה יש לי אני אמור להיות השומר ראש שלה למה אני מסתכל עליה ככה אוף מה קורה איתי אני לא מאמין שאני מתחיל להתאהב בנסיכה אסור לי בכלל להתאהב בה אני לא נורמאלי למה אני חושב עליה אני לא מצליח לאותה אותה מהראש שלי אני כל הזמן חושב עליה מה קורה איתי. בעודי חושב והולכת במסדרון הסתכלתי אחורה כאילו מישהו עוקב אחרי ידעתי מישהו עורב אחרי וזה לא מישהו אלה כבר מישהי ולא מישהי אחת מלא בנות רצות אלי ואותי זה לו עניין שמתי אוזניות על פול ווליום כדי שלא יציקו לי המשכתי ללכת לכיוון המגרש פתאום הרגשתי נגיעה בכתף הסתובבתי ראיתי את החבר הכי טוב שלי החבר הכי טוב שלי שניתקתי את הקשר איתו איך הוא לומד פו.
אני:דילן איך אתה כאן.
דילן:אני לומד כאן ואתה מה הסיפור שלך?
אני: אני החדש. באותו רגע יכולתי להרגיש שהוא קפא אפילו ידעתי שדורין הרגישה את זה עוד לפני שאני הוצאתי מילה מפי דורין רצה לכיוון שלנו כשהיא גם קופאת במקום כשהיא מגלה שאני החדש שלומד פו היא מכירה אותי כי כל הזמן אני ודילן דיברנו ואני באתי אליו מלא פעמים. גם כל החברים שלו מכירים אותי. ראיתי אותם זזים ודילן חיבק אותי ואז התנתק ממני ואמר: התגעגעתי אליך חבר. אני:גם אני התגעגעתי אליך חבר. דורין גם חיבקה אותי ואמרה:התגעגעתי אליך חופר. החזרתי: גם אני התגעגעתי קרצייה.
באיזשהו שלב ישבו צחקו דיברנו ואז החברים של דילן באו וראו אותי ואמרו: דילן למה דיימון כאן. דילן קם ואמר: הוא הילד החדש. באותו רגע ישבו כולנו צחקו דיברו ריכלנו ואז היה צלצול נכנסתי לכיתה כולם קיבלו אותי והבנות כולן בהו בי כאילו אני החבר שלהם אבל לא ראיתי את אנג'ל. כעבור כמה דקות דרקולה נכנס ושאל: ראיתם את אנג'ל.
דורין: היא לא בחוץ. דרקולה:היא לא בחוץ היא לא בבית היא לא בשום מקום. פתאום צרחה מקפיאה שהשתחררה בכל הבית ספר כולם קפצו רצו לכיוון הצרחה.
=מנק' המבט של אנג'ל=
טיילתי בחצר הקדמית של הבית ספר הרגשתי כאילו מישהו עוקב אחרי הסתובבתי וראיתי אחד המתנקשים מחזיק סכין ביד ומתקרב עלי צרחתי צרחה מקפיאה פתאום אבא שלי והכיתה שלי רצו לכיוון שלי אבל הם עמדו בצד הם פחדו היחיד שלא פחד זה היה דיימון הוא התקרב אלינו כולם צרחו לו:מה את עושה? מה אתה רוצה למות? דיימון אתה לא
נורמאלי? אבל הוא אמר: מה אתם מעדיפים שהיא תמות? הם שתקו אבל הוא התקרב אלינו נעמד מול המתנקש ואמר: מאור כדי לעוף מפה ולא להתקרב עליה יותר בחיים.
דיימון הסתובב אלי ואמר: אנג'ל הכול יהיה בסדר רק תתרחקי. התרחקתי פחדתי כמו שבחיים לא פחדתי.


תגובות (1)

תמשיכיייייי

23/06/2013 05:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך