~זה לא קורה לי פרק 9~

23/06/2013 219 צפיות תגובה אחת

=מנק' המבט של דיימון=
ראיתי את מאור עומד שם מול אנג'ל בחצר הקדמית של הבית ספר כולם שאלו אתה לא נורמאלי? מה אתה רוצה למות? תתרחק משם? זה מסוכן! אבל אני התקרבתי אליהם ללא פחד המתנקש הזה אני זוכר אותו קוראים לו מאור הוא הרג את אחותי הוא עובד הכנף השחורה עבודה שבו הורגים אנשים בלי סיבה בדיוק כמו אחותי איך הוא מעז התקרבתי אליהם עמדתי מולו ואמרתי לו: מאור כדי לך לעוף מפה ולא להתקרב אליה יותר בחיים.
עוד לפני שנתתי לו לענות הסתובבתי לאנג'ל ואמרתי לה: אנג'ל הכול יהיה בסדר רק תתרחקי. היא לא ענתה היא לקחה כמה צעדים אחורה ראו אליה שהיא פחדה היא לא יכלה לזוז הסתובבתי אל מאור והוא אמר:באמת למה לי לעוף בפעם האחרונה שאני זוכר שאמרת את המשפט הזה האחותך נהרגה.ברגע הזה הרגשתי כאילו עשן יוצא ממני ואז התקרבתי אליו היא קרוב הרמתי את היד שלי וחנקתי אותו מאחוריו היה קיר אז תוך כדי שאני חונק אותו הרמתי אותו באוויר והצמדתי אותו לקיר הרגשתי את כל כוחותי יוצאים הרגשתי את הניבים שלי יוצאים כבר שכולם היו בהלם ידעתי שהניבים שלי בחוץ ברגע הזה חנקתי אותו עוד יותר חזק ואמרתי לו: היא מתה בגללך היא רק מתה בגללך ועל הרגע אני מחכה שנתיים כדי להרוג אותך על מה שעשית לאחותי ועכשיו תקשיב לי טוב יא חתיכת טיפש אתה לא תנסה אפילו להתקרב לאנג'ל זה ברור הוא שתק חנקתי אותו עוד יותר חזק אמרתי:זה ברור? הוא הנהן אני:ועוד משהו תגיד לבוס שלך שאני לא מפחד ממנו הוא יכול לבוא בעצמו להילחם בי אני לא צריך טירונים של פושעים כדי להילחם בו ברור? הוא הנהן המשכתי:ועכשיו תעוף לי מהעיניים ושאני לא הארה אותך בקרבתה.
שחררתי אותו והוא ברח כמו עכבר שבורח מהחתול. הרגשתי כול כוחותי נרגעים התקרבתי לאנג'ל שהייתה עם חברותיה היא עדיין לא זזה הייתי מולן אמרתי: אתן יכולות לתת שנייה לדבר איתה. אחת מהן אמרה:נתראה אנג'ל. הן הלכו. בשנייה שהן הלכו התחילה לבכות היא הסתכלה עלי בבכי ואני כבר לא יכולתי יותר אני מאוהב בה למרות שזה נשמע לא הגיוני שהכרנו היום אבל אני מאוהב בה.
אני: אני מצטער.
אנג'ל: איך אתה מכיר אותו.
אני: הוא הרג את אחותי. באותו רגע היא השפילה מבט אני הרגשתי אותה את הרגשות שלה את דפיקות הלב שלה הם היו מהירים מאוד יכול להיות הכי אוהבת אותי. אני:תדעי שאני לא ראיתי אותו מאז שהוא הרג את אחותי פתאום אתמול הרגשתי שהוא עוקב אחרי עד לעכשיו.
אנג'ל: גם אני הרגשתי שהוא עוקב אחרי גם מאתמול.
אני: אל תדאגי הוא יעקוב אחריך אני אדאג לזה ואם הוא עוקב אחריך או מתקרב אליך תגידי לי אני כבר אכסח אותו.
אנג'ל: כן בטח ראינו עליך.
אני: רגע מה את מתגרה בי אוקי אני יכול להחזיר את הזמן אחורה והוא היה כבר מכסח אותך.
היא צחקה
אנג'ל: אוקי זה רעיון לא טוב. אני: צודקת מקסימום הוא היה עוקב אחרי אפילו איך ישן.
ברגע הזה שנינו צחקנו.


תגובות (1)

תמשיכיייי

23/06/2013 06:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך