~חדשה~ 6

23/06/2013 296 צפיות 4 תגובות

ישבתיי מול המרפסת וחשבתי
__________________________________________________________________
קמתיי בבוקר אחריי שישנתיי והגיע היום ! היום הראשון בבית ספר החדש !
אמא הסיעה אותיי לבית הספר ונסעה ביחד עם התאומים לבית הספר היסודי ואמרה ליי שהיה לך בהצלחה אני מאמינה שתסתדרי טוב מאוד !
נכנסתיי לבית ספר .. הכל נראה ליי שונה ..לא רגיל , כולם הסתכלו עליי בעניים משונות ופשוט רציתי להעלים חשבתיי על לברוח ועלה ליי חיוך על הפניים , המנהלת ישר מצאה אותי ואמרה : אויי התלמידה החדשה שלנו ! , כמה אני שמחה לראות אותך! .. בואי אני יבלה אותך לכיתה החדשה שלך הגעתיי , המנהלת הפסיקה תשיעור ואמרה .. תלמידים יקרים ! תכירו את התלמידה החדשה בכיתה שלכם ..מור !
כולם הסתכלו עליי במבטים שחצניים והיו כאלה שפתאום התחלתיי לשנוא אבל בן כל הילדים השחצניים האלה ראיתי אותו ! התאהבתיי בו ! לא רציתי פשוט להוריד את העניים ממנו ! הוא היה עם שער שטני גולש עד לעניים ועניים בצבע ירוק! התאהבתיי לא רציתי להוריד ממנו את העניים פשוט אהבה ממבט ראשון! והוא חייך אליי והחיוך שלו ! כבש אותיי… לגמריי! המורה הפסיקה את מחשבותיו ואמרה ליי בואי שבי לייד רון היא תעזור לך ישבתיי לידה וחייכתיי היא חייכה אליי בחזרה..
היי קוראים לי רון את מור נכון ? חייכתיי והנהנתי עם הראש ..התביישתיי . הי אז כמו שאת יודעת אני רון ואני ישמח להיות חברה שלך ! אני יעזור לך עם כל מה שקשור לבית הספר ובעוד דבר שראיתי עלייך מהרגע הראשון .. מה ? שאלתיי .. והיא אמרה ..אולי אני לא הכי חכמה כמו התלמיד ההוא שיושב שם והיא הצביעה על ילד מוזר כזה עם משקפיים שישב בשורה הראשונה ליד החלון .. אבל אני יכול להבין שהתאהבת במשהו על הרגע הראשון .. אבל זהירות מור .היה לך מלחמה קשה עם הבנות פה .. הם לא יעשו לך חיים קשים עם את מאוהבת בילד הזה.. שאלתיי בבישנות .. את יודעת הכל אה ? והיא אמרה ליי משתדלת ..
נגמר השיעור וכולם יצאו פתאום הרגשתיי יד על הכתף וראיתי את ..


תגובות (4)

כמנ הערות:
-תנסי להשתמש בסימני פיסוק כי אחרת, לא משנה מי יקרא את זה הוא לא ידע מתי יש העברת זמן/סוף משפט/היסוס או כל דבר אחר

-כשמישהו אומר משהו תשתמשי בגרשיים "

-כשמישהו חטשב תשתמי בגרש '

-כשמישהו מהסס תכתבי או … או "אני לא בטוחה…" אמרתי והיסוס קל נשמע בקולי.

חוץמזה הסיפור ממש יפה!
אני לט באה לפגוע רק לעזור
3>

23/06/2013 06:11

תמשיכי זה מהמם

23/06/2013 06:18

לא הבנתי בני כמה האחים שלה

23/06/2013 07:06

לזאתיי שרשמה את התגובה הראשונה תודה על ההערות זה מאוד יעזור לי אני מעירכה את זה! .. שניי יש לה אח אחד שהוא בלהקה והוא בן 18 ושתיי אחים תאומים בניי 7

24/06/2013 05:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך