~חדשה~ 7

24/06/2013 259 צפיות 2 תגובות

נגמר השיעור ופתאום הרגשתיי יד על הכתף שליי וראיתי את
————————————————————————————
ראיתי את הילד החתייך הזה , את הילד שגרם לי לא להוריד את העניים , את זה שהתאהבתי בו והוא אמר " הי קוראים ליי איתי מה קורה ? " הייתי בעננים , הלב שליי , הפה שליי , פשוט קפאו !
" א א אני מור " אמרתיי בגמגום והוא צחק " כן , אני יודע איך קוראים לו " וצחק .
" בואי אני יראה לך את הבית ספר " ואמרתיי לו " תודה " והלכנו . הוא נתן לי יד ואני הרגשתיי כאילו אין אף אחד מסביבנו , כאילו אנחנו היחידים שם , .
יצאנו מהכיתה , והוא התחייל לסייר לי במסדרון של השכבה " אז ככה , פה זה הלוקרים שמי שרוצה משלם ופה הוא מאכסן את הדברים , השכבות של י' , ו.." מיפה , כבר הפסקתיי להקשיב לו , כל הזמן הסתכלתיי עלייו כמה הוא יפה , איזה עניים מהממות יש לו , והחיוך הזה , נמסתיי .
ראיתי הסתכל עליי ואמר " מור ? את פה ? את מקשיבה ליי ? " וצחק .
מיד הפסקתי את מחשבותיו ועניתי " כן , ברור אני מקשיבה " וצחקתיי גם כדיי שאני לא יראה מטומטמת .
פתאום קלטתיי שכל הבנות מסתכלות עליי ועל איתי אכולות קינאה , שהם רק רוצות לבוא ולשרוט אותיי , לאכול אותיי , אבל ליי לא היה בכלל לא היה אכפת , החמימות של היד שלוו , ההתקרבות אליו , היה לי כל כך כיף שפשוט לא הסתכלתיי על כלום , לא היה לי אכפת מאף אחד .
היה צלצול .. חזרנו לשיעור ורון באה אליי ישבה ליידי וחייכה " נו ? אני רואה שאת מסתדרת כל כך טוב עם רון וכל הדאגות נעלמו לך אה ? פתאום הרגשתיי יד על הכתף שליי וראיתי ילדה בלונדינית ועניים כחולות , היא נראתה כולה אכולת קינאה ותקפה " תקשיבי חמודה , לא אכפת לי עם את חדשה או ותיקה , את לא מעניינת אותי , אבל את איתי את לא לוקחת ליי הוא שליי הבנת אותיי ? " והלכה .
אז ככה , אני לא סובלת פשוט לא סובלת שחושבים שיכולים להגיד ליי משהו וללכת , אולי אני ילדה חדשה , אבל אף אחת לא תגיד ליי כלום .
עצרתיי את הילדה הבלונדינית והיא הסתובבה ואמרתיי לה " חמודה קודם כול תגידי לאחותך , ולגביי איתי ..קפציי לי !
חייכתיי חיוך ניצחון והסתובבתי .
כולם היו בשוק! לא האמינו שאני הילדה החדשה תבוא עם כזה אומ. , ותגיד עוד משהו לילדה הכי מקובלת בכיתה או אפילו בשכבה ואני יגיד לה דבר כזה . ישבתיי במקום שליי ולמזלי המורה נכנסה לשיעור , לפחות אף אחד לא יתחיל לשאול שאלות , אבל רון ישר הסתכלה ואמרה .. " את לא יודעת כמה הסתבכת .. "


תגובות (2)

חחחחח אהבתי מאוד תקראי גם את הסיפור שלי

24/06/2013 05:41

מהממממממם תמשיכי!! אבל תעשי סמני ציטוט כשמישהו אומר משהו
לדוג׳: ואמרתי ״ אני לא רוצה״

24/06/2013 10:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך