אהבה מסוכנת

time machine123 27/02/2016 704 צפיות אין תגובות

פרק 3 – האם שנאה יכולה להפוך לאהבה?
אביטל קפאה במקומה , היא לא יכלה להאמין למה שמאור סיפר לגבי זה שאבא של גבריאל רצח את סבא שלה. גבריאל ומרום החליפו מבטי שנאה ביניהם.
" מה??? אני לא מאמינה! איזה עצוב לשמוע את זה, למה אבא של גבריאל רצח לי את הסבא האהוב שלי. למה?" קראה אביטל בעצב. היא הביטה במשאלה במבט מיואש.
" גבריאל , אתה יודע שמה שאמרתי לך בנוגע לאביך , עדיין יכול להתקיים. מה שקרה היום עם סבא שלי והרצח שלו לא יישאר בשקט. אני לא אשב בחוסר מעש. אני אדאג לכך שהמשפחה שלך תשלם על מה שאביך עשה לסבא שלי. יש אלוהים בשמיים והוא רואה את כל המעשים הרעים שעשיתם למשפחה שלי. " אמר מרום לגבריאל בשנאה.
" הצחקת אותי , מלכה. מה שקרה לסבא שלך ושל אביטל היה רק באשמת המשפחה שלכם והמעשים שאתם עושים למשפחה שלי, וזו רק התחלה. מה שקרה לסבתא שלי באשמתך ובאשמת האחות הקטנה שלך . אני אגיב במירב הכוח שיש לי. המשפחה שלי סבלה מספיק." לחש גבריאל בארסיות.
" להגיד לך , אביטל? אני לא מבינה למה אי אפשר לנהוג אחרת חוץ מלשפוך דם נקי ולהרוג אנשים , אולי יש דרכים שתוכלו לדבר בנעימות ולא בסכסוך. ההבדל בינך לבין אחיך הבכור הוא שאת נורא חכמה, אני יודעת שיש לך לב טוב וענק, השאלה איך את רואה כיצד ניתן לפתור את הסכסוך בין שתי המשפחות." קראה משאלה בשנינות.
" כרגע אני לא רואה שום פתרון באופק, למה את לא מבינה את זה שגבריאל חג'בי הוא האויב הכי גדול שלי ושל ההורים שלי, אני לא רוצה ללכת נגד הערכים שעליהם גדלתי אצל ההורים. סבא שלי נרצח, ורגש השנאה עוד גואה בי. על איזה שלום את מדברת איתי בכלל?" אמרה אביטל בבכי. היא התחילה להרגיש משהו מיוחד כלפי גבריאל , אף על פי שהיה האויב הכי גדול שלה.
" אני מבינה , אני מדברת על שלום אמיתי שיהיה בין המשפחה שלך למשפחה שלו. למה אני מתכוונת? שתניחו בצד את הטינה והשנאה , ותופיע ביניכם אהבה תמידית ויציבה. אהבה אמיתית , שתפרוץ את כל החומות של השנאה הגדולה. " אמרה משאלה בחיוך. אבל אביטל לא הקשיבה לדבריה והסיטה את מבטה לעבר גבריאל. גבריאל נעץ בה מבט קצר ולאחר מכן העתיק למחברתו את מה שהמורה כתב על הלוח.
לאחר מכן נכנס המורה לדרמה , שהביא איתו דפים ועפרונות בכדי שהתלמידים יתנסו בכתיבת שירים .
" מי האמיץ שרוצה לנסות לכתוב שיר לראשונה בחייו ? בואי אביטל מלכה , עמדי בקדמת הכיתה ונסי לחבר שיר איך שאת בוחרת, בסדר?" אמר עזרא ואביטל קמה ממקומה , היא עמדה בחוסר ביטחון עצמי מוחלט.
" תגיד לי מי שלח אותך כדי לאהוב אותי , מאז שאתה נוכח בחיי, אני חייה את האהבה הקדושה הזאת. אני רוצה להסתכל תמיד עלייך , ושאהבתנו תהיה לנשימה גדולה אחת. בעזרת האהבה האסורה הזאת , אני יכולה להרגיש. שזה לא מדובר בגחמה , מאז שראיתי אותך. אני זקוקה לליבך היום , לכל טיפה קטנה של אהבה. כדי להתגבר על הכאב . הו. אני לא מסוגלת לדמיין , את חיי בלי אהבתך. תן לי רק סיבה אחת , לא להיות לצדך." שרה אביטל בקולה המלאכי. גבריאל הסתכל עליה מהופנט. כל התלמידים לא ידעו שאביטל ידעה לשיר.
" איזה שיר מהמם , כל הכבוד לך אביטל , איזה גוון קול יש לך. את כתבת? יש לך כישרון לכתיבה. אין לי ספק שאת תצליחי." משאלה חייכה אליה. המורה הביט בה בהתפעלות.
" יופי , אביטל מלכה , חזרי למקומך ושבי ליד משאלה . מה שאנחנו נעשה עכשיו, אני רוצה לחלק אתכם לשלוש קבוצות: טופז, מאיה ונווה , אני רוצה שתחלקו את התפקידים באופן שווה. קבוצה שנייה: עדנה , ירדן ואנג'ל. קבוצה שלישית : מיכאלה , ליעד , רפאל וגבריאל . אני רוצה ששלוש הקבוצות יציגו קטע מהטרגדיה הידועה " רומיאו ויוליה". בבקשה , כל אחד עם הקבוצה שלו." הסביר המורה בידענות.
" אז אנחנו ביחד , רפאל. תגיד לי מה שנעשה בשביל שנצליח לחשוב על קטע מצוין, אתה תשחק את רומיאו, אני אשחק את הבן דוד של יוליה. מיכאלה וליעד, אתם תשחקו את ההורים של רומיאו." הסביר גבריאל בידענות.

אביטל עמדה ליד משאלה והסתכלה מסביבה , היא הבחינה שגבריאל התבונן בה , היא השפילה מבט. גבריאל חג'בי, נוראי ככל שיהיה. הוא האויב הכי גדול של משפחתה, אולי העצה של משאלה חברתה רק תעזור לה להביא לסיום הסכסוך בין שתי המשפחות.
האם שנאה כל כך גדולה יכולה להפוך לאהבה והאם כל השנים האלה הייתה סתם מלחמה מגוחכת בין שתי המשפחות? אביטל הייתה מאוד מבולבלת ועם זאת הרגישה שהיא מתחילה להרגיש אהבה כלפיי הבן אדם שהיא הכי שונאת בעולם. אביטל וחברי קבוצתה חילקו ביניהן את התפקידים, אביטל תשחק את יוליה שמשתוקקת לראות את פני אהובה , משאלה תשחק את האומנת של יוליה , שעובדת בבית המשפחה. אלה תשחק את אביו של רומיאו.
" נו, אביטל. חשבתן על איך להציג את הקטע . אני רוצה לדעת איזה תפקיד משחקת כל אחת מהבנות. ואני גם נותן ניקוד לקבוצה שמצליחה לעשות את זה הכי משכנע ונוגע ללב, אני מצפה מכן לצרף לקבוצה שלכן את הקבוצה של גבריאל." הטיל עליהם המורה.
" לא , המורה. אני לא חולקת את הקבוצה שלי איתו. בחיים לא. הוא האויב הכי גדול שלי. אני לא שוכחת לו את הרצח של סבא שלי , אבא שלו רצח אותו. אני שונאת אותו." הטיחה בו אביטל.
" אני מצפה ממך ומהקבוצה שלך לקחת את הרעיון הזה לידיך, וכרגע אני נותן לכל תלמידי בית הספר " מתוקלנד" שיעורי בית בתיאטרון. תעבדו על זה היטב כי המבחן הולך להיות על המחזה רומיאו ויוליה. וזה רק יוסיף לכן הרבה נקודות." המורה לתיאטרון הרים את קולו על אביטל.
*
אביטל וחברי קבוצתה הסתכלו זו על זו בפליאה ולא הבינו למה המורה לתיאטרון מתכוון. המורה לתיאטרון יצא מהכיתה. אביטל וחברי קבוצתה נשארו לשבת במשך ההפסקה . גבריאל יצא מן הכיתה כי הוא רצה לצאת לנשום אוויר צח. אבל השמש הייתה כל כך חזקה ומסנוורת. הוא ישב ליד אהבה , אהבה שקעה בהקלדת הודעה בוואטאפ .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך