אהבה מסוכנת

time machine123 27/02/2016 628 צפיות אין תגובות

פרק 4 –נשף התחפושות בבית משפחת מלכה
בבית משפחת מלכה התכוננו לנשף תחפושות מרהיב. בני משפחת חג'בי לא הוזמנו לנשף התחפושות. אביטל התחפשה למלאך בלבן , ומעל כתפייה היא שמה את הכנפיים הצחורות . היא ירדה במדרגות לכיוון המטבח. היו שולחנות מלאים בכיבוד קל ובמשקאות קלים למיניהם. לפתע נשמעה דפיקה בדלת. מרום ניגש לפתוח את הדלת , זאת הייתה משאלה .
" שלום , משאלה. איזו יפה את! למה התחפשת? תני לי לנחש! אהממ, התחפשת לשטן באדום?" ניחש מרום בחיוך. משאלה החזירה לו חיוך גדול.
" איפה אביטל אחותך? אוי, התגעגעתי אליה! נו, אין לי את כל היום!" דחקה בו משאלה . מרום הביט בה במבט מוזר.
" היא בחדר שלה , מתכוננת לנשף. דרך אגב, משאלה. בני משפחת חג'בי לא הוזמנו לנשף התחפושות. טוב, אני אצטרף יותר מאוחר." אמר מרום וערבב את הנוזל האדום שבתוך הסיר. היא עלתה במדרגות. אביטל התיישבה על מיטתה והסתכלה על המראה.
" שלום שלום! מה שלום החברה הכי טובה שלי בעולם?" קראה משאלה בחביבות. אביטל החזירה לה חיוך.
" שלומי מצוין, שלום משאלה! וואי, את בטח יודעת למה התחפשתי? התחפשתי למלאך בלבן , זה לא יפה? כן , זה יפה? בטוח?" שאלה אביטל בחוסר ביטחון.
" כן , זה יפה. איזו צמה בלונדינית יש לך. תשמעי , ראיתי את רפאל . וואו, הוא פשוט התחפש גם למלאך אבל בשחור." אמרה משאלה בהתלהבות ילדותית. היא נגעה בקצה צמתה הבלונדינית שברקה באור השמש המסנוורת. השתיים ירדו לעבר הסלון והתיישבו על הספה האדומה. רפאל נכנס לתוך הבית והתקדם לעבר הסלון. הוא הביא זר טרי של שושנים אדומות ונתן את זה לאביטל. היא לקחה את הזר בידה.
" שלום אביטל , מה שלומנו היום? איך הנשף בעינייך?" שאל רפאל ונשק לה.
" כפי שאתה רואה. נשף התחפושות עוד לא התחיל. מי זה? טוב אני אלך לפתוח את הדלת. חכה לי, אל תברח לי. " אמרה אביטל אך מרום פתח את הדלת במקומה.
אלה היו גבריאל ובן דודו אוריאל, בנים למשפחת חג'בי השנואה עליהם. " שלום שלום! פה מתקיים נשף התחפושות? איזו התרגשות , בוא אוריאל ניכנס, כאן גרים בני משפחת מלכה השנואה עלי. " אמר גבריאל בשמחה ונכנס פנימה למרות שלא היה מזומן לבוא לנשף התחפושות.
" אתה ובן דוד שלך לא מוזמנים לנשף התחפושות שההורים שלי אירגנו בביתי. האם זה ברור? אני רוצה לראות שאתם יוצאים מפה , מיד הרגע. אני לא צריך לחזור על דברים שאמורים להיות ברורים עוד מנקודת ההתחלה. כבר הסברתי לכם שאין לי סיבה להזמין אתכם כי אתם נחשבים לאויבים הכי גדולים שלי ושל משפחתי. תצאו מכאן מיד, ואתה גבריאל חג'בי , אתם לא רצויים פה, בבקשה לכו! החוצה מיד אני לא רוצה לראות אף אחד מכם כאן." אמר מרום ודחף אותם לעבר דלת הכניסה של בית המשפחה. משום מה גבריאל נעמד במקומו ולא זז לשום מקום.
גבריאל התקדם לעבר הסלון ואוריאל הלך בעקבותיו עד לפאתי הסלון . גבריאל התחפש למלאך בלבן ואוריאל התחפש למלאך בשחור. רפאל החזיק בידה של אביטל , אביטל הסתכלה עליו ברפרוף.
" אביטל , דיברתי עם הוריך וביקשתי מהם רשות כדי לקחת אותך לאישה. אני רוצה שתדעי , שלמה שאני מרגיש כלפייך. הוא דבר אמיתי ונדיר, ואני רוצה לנצל את הבמה הזאת כדי לומר את מה שרציתי להגיד את זה מלפניי שנה. אני יודע שאנחנו מכירים זו את זה מעט, אבל המעט הזה מספיק בשבילי כדי להגיד לך , האם את רוצה להתחתן איתי? " שאל רפאל וחייך . הוא היה נרגש מדיי. הוא הביט על אביטל בתקווה.
" תראה , רפאל. זה בא בהפתעה . לא יודעת מה לומר. קשה לי להגיד שכן . תן לי לחשוב על זה קצת יותר ברצינות. אני צריכה זמן כדי להבין מה אני מרגישה. להגיד לך את האמת? אם אני אענה לך עכשיו זה סתם יבלבל אותך אם אני אגיד לך כן בקלות ראש שכזאת." אמרה אביטל בבלבול. היא לא ידעה איך לקבל את הצעת הנישואין הזאת. היא הייתה המומה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך