אהבה מסוכנת

time machine123 27/02/2016 532 צפיות אין תגובות

פרק 6 – אביטל , האם את אוהבת את גבריאל חג'בי?
" מה אמרת? אל תחזרי אחרי השם של הבחור הזה שאבא שלו לפני שבוע רצח את סבא שלך, תשכחי ממנו ותהיי עם רפאל. או שאת רוצה שאני אזרוק אותך מהבית עכשיו? תחליטי מה שתחליטי. את לא תהיי עם החג'בי הזה , זה ברור?" הרים יחזקאל את קולו על אביטל.
" כן , ושתודה שאתמול במסיבה הוא העז להתקרב אליה , אני אראה לו מה זה! מי שמעז להתעסק להתעסק עם אחותי הקטנה, אין לו חיים. הוא נישק אותה . בגלל זה היא לא רוצה להתחתן עם רפאל, את לא תהיי עם גבריאל כי אני מבקש ממך להתרחק ממנו." אמר מרום ואחז בידה. הוא הוביל אותה לעבר החדר ונעל אותה בפנים.
" אבא! מרום! אני לא אהיה איתו , אני מבטיחה! נו , תפתחו לי את הדלת. אני מבטיחה שאני לא אהיה איתו. אני אנסה לאהוב את רפאל." אמרה אביטל בבכי. היא התחננה שמרום ואביה יפתחו לה את הדלת.
" את לא יוצאת מפה, עד שאת מחליטה להתחתן עם רפאל. אני נותן לך שתי אפשרויות: או להתחתן עם רפאל או לעזוב את הבית? אם את לא מחליטה להתחתן את יכולה לשכוח שאני אתן גם לך חלק מהירושה." אמר אביה בכעס וירד למטה. אביטל התיישבה על המיטה ובכתה בגלל שאביה ומרום לא נתנו לה לצאת. הפלאפון שלה צלצל והיא לא יכלה לענות לו. הלוואי שהיא יכלה לענות לו.
" הלו? גבריאל.. אני זקוקה לך מאוד. אבל אבא שלי ומרום סגרו אותי בחדר והם אוסרים עלי להיפגש איתך. מה נעשה עכשיו אם אני סגורה כל היום ונאסר עליי להיות איתך?" אמרה אביטל בבכי.
" מה??? אל תדאגי, אני אחשוב על פתרון כלשהו. מה דעתך שניפגש בבית הספר ונדבר על זה? תראי, בואי נקבע להיפגש ברבע לשמונה בדיוק לידע שער הכניסה." אמר גבריאל ברוגע.
" למה לא לדאוג? אני חושבת על זה , וזה עוד עלול להסתיים בזה ששנינו נביא קלון על משפחתנו. אתה קולט? אני לא יכולה לחשוב כמוך. לא יכול להיות שנברח כדי להיות ביחד." אמרה אביטל בחשש. היא חשבה שלהיות עם גבריאל פירושו לסבול.
" תקשיבי, אביטל. אני חושב רק על שנינו. ואני קולט שאולי אם נהיה ביחד נוכל לשים סוף לכך שהסכסוך והשנאה יסתיימו. היי.. את איתי? " שאל גבריאל ברצינות.
" טוב, גבריאל . אני צריכה לנתק. נדבר כשאני אמצא לי זמן פנוי." סיכמה אביטל בעצב וניתקה את שיחת טלפון. אביטל דפקה על הדלת בייאוש. היא רצתה לצאת מכאן כדי להיפגש עם גבריאל. אבל אביה ואחיה לא יתנו לה לעולם להיות עם בן למשפחה היריבה שלהם.
אחיה מרום פתח את הדלת ונכנס, היא הסתכלה עליו בפליאה.
" אביטל , תעני לי בבקשה רק על שאלה אחת ויחידה, האם את אוהבת את גבריאל חג'בי? כן או לא. את יכולה להיות עצובה כמה שאת רוצה. תעני לי , אני רוצה לדעת!" שאל אותה מרום בתוקף.
" מרום , אני כן אוהבת את גבריאל חג'בי , אבל אם אבא מתעקש שאני אנשא לרפאל. אז אני אעשה את זה למרות שאני לא אוהבת אותו. למה אתם לא מסכימים לי להיפגש עם גבריאל?" שאלה אביטל שאלה קשה.
" כי את לא צריכה להיפגש איתו , אני מקווה ששמעתי לא נכון ושאת אמרת לא נכון שאת אוהבת את מי שהרג את סבא שלך. אני לא מאמין שאת עושה את זה למשפחה שלך , היחידה שיכולה להגן עלייך מפניהם. ואת באה ואומרת שאת אוהבת את גבריאל? כאילו למה את מצפה , שאני אתמוך בך? בשום פנים ואופן לא, את תתחתני עם רפאל אם לא אבא יסלק אותך מהבית הזה." אמר מרום בכעס. הוא יצא והשאיר את אביטל מאוכזבת וכעוסה על כך שלא הסכים לתמוך בה אם תהיה עם גבריאל. היא נאנחה מתוך ייאוש.
*
גבריאל ישב ליד שולחן העבודה ושקע במחשבותיו על אביטל. כמה יפה היא הייתה במסיבה. והוא נזכר גם בנשיקה הראשונה של שניהם. איזה רגע קסום זה היה.
זאת הייתה גם הסיבה שהוא הרגיש אליה כל כך הרבה דברים לא ברורים. גם שנאה וגם אהבה ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך