אהבה מסוכנת

time machine123 27/02/2016 704 צפיות אין תגובות

פרק 7 – ויתורים כואבים
אביטל הלכה לבית הספר ונפגשה עם גבריאל ליד שער בית הספר. היא לא סיפרה לאף אחד שהיא עומדת לפגוש אותו.
" היי," אמרה אביטל בקול ביישני שנשמע לגבריאל כמו קול של מלאך .
" שלום לך , חשבתי שנלך ישר למקום המחבוא שלנו. בואי אני אכיר לך את הגן עם הנדנדות. ממש גן עדן בשבילך." אמר לה גבריאל בחיוך. אביטל חייכה אליו שוב.
" כן, אני כבר מחכה לזה. גבריאל , רק דבר אחד . אני מפחדת שההורים שלי ידעו שאני ואתה ביחד." אמרה אביטל בפחד.
גבריאל אחז בידה ונתן לה נשיקה , הוא הוביל אותה לגן הסודי שסיפר לה עליו. אביטל הסתכלה עליו מוקסמת. היא לא האמינה שבחלומות הכי ורודים שלה, היא תהיה כל כך מאושרת מכך להיות עם גבריאל.
" וואו, גבריאל! איזה גן יפהפה , תראה איזה נדנדות בצבע אדום. כמו שאני אוהבת . אני יכולה לשבת על אחת הנדנדות?" שאלה אביטל בביישניות. גבריאל ישב על אחת הנדנדות והושיב את אביטל עליו.
" אז מה את חושבת על הגן , הוא מצא חן בעינייך? אני אוהב אותך , כאן הרחק מעיני כל המשפחות , שלי ושלך. פה בגן הזה יהיו המפגשים הסודיים ביני לבינך. אל תדאגי, כי אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך. אבל גם אני אחזיר אותך לבית שלך. " אמר גבריאל ונשק לה.
" גבריאל , אני מפחדת. אבל אני אוהבת אותך. למענך אעשה הכול. אני מסתכנת כדי שאהיה איתך כאן. אח שלי מרום יגלה אותנו אני מפחדת פחד מוות. הגרוע מכול צפוי לנו אם לא נשמר ונזהר." השיבה אביטל באומץ.
" כן , אבל את צריכה לזכור שההורים מכריחים אותך להתחתן עם מישהו שאת לא אוהבת אותו. ולהיות איתי זה מין לקחת סיכון גדול על המשפחה שלך. תעשי מה שאת מרגישה. אל תצפי מההורים שלך להכריח אותך להתחתן עם רפאל. " אמר גבריאל באריכות.
" גבריאל , אני אוהבת אותך. אם אבא שלי מתעקש על כך ודורש ממני להתחתן עם רפאל. אני מבינה את הפחד של אבא שלי והוא מוצדק. מה זה? גבריאל , נראה שגילו אותנו. " קראה אביטל בפחד. אביה של אביטל נכנס לגן עם אימה .
" מה את עושה פה? אסרתי לך מפורשות להיות איתו. את לא מקשיבה ואת עכשיו באה איתי הביתה. אם לא תתחתני עם רפאל אז אני אגרש אותך מהבית . את יודעת שאצלי אין חוכמות." אמר אביה בכעס , הוא התקרב לעברה ואחז בזרועה בחוזקה.
" רגע, גבריאל. אני אוהבת אותך. אבא , תבין אתה לא יכול להכריח אותי להתחתן עם רפאל. אני לא אוהבת אותו. אי אפשר להכריח מישהו לאהוב כשהוא לא אוהב מישהו. אבא , אהבה אי אפשר להזמין , מרגישים אהבה." אמרה אביטל בבכי. היא הלכה עם אבא שלה בחוסר ברירה.
" את תתחתני עם רפאל , בין תרצי או לא תרצי. את חייבת להגיע להחלטה לשכוח את גבריאל. את לא תהיי איתו. שמעת? אם את רוצה להמשיך לגור בבית , את מוכרחה להינשא לרפאל." אמר אביה תוך כדי שנסע.
" את תשמעי בקול אביך ותתחתני עם רפאל. אין בזה ויכוח. תשכחי מההרפתקה האסורה שקוראים לה גבריאל חג'בי. את תודי לי בסוף שאני חושבת עלייך. " הסכימה אימה והתנגדה לכך שאביטל תהיה עם גבריאל.
" כן , אימא, אבא אני אעשה את כל מה שאני אוכל בשביל להיות עם רפאל ולהתחתן איתו. אני לא אוהבת אותו, לא נראה לי שאני אלמד אי פעם לחבב את רפאל ולהביט אליו כמו שהוא רוצה." אמרה אביטל בעצב. ברגעים הללו , היא יכלה לחשוב אך ורק על גבריאל.
" תאמיני לי , אביטלו'ש. יום אחד את תודי לנו שאנו שומרים עלייך מפני המשפחה הזאת. את לא קולטת שלהיות איתו , את עלולה להיפגע. ואני לא אסכים בשום אופן שבעולם שאת תהיי עם גבריאל. את לא מבינה שהוא מסוכן. אחד מבני משפחתו יכולים לפגוע בך ואף להרוג אותך אם הם יצליחו." אמר אביה בחשש.
אביטל חשבה על מה שגבריאל אמר לה אבל היא לא יכלה שלא להסכים עם מה שאביה אומר על גבריאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך