אהבה מסוכנת

time machine123 28/02/2016 678 צפיות אין תגובות

פרק 69 – מוות טראגי
אביטל נעמדה בין משאלה למרום , ושמואל כיוון לעברם רובה . היא עמדה ביציבות איתנה ולא פחדה כלל מאף אחד.
" את תיפגעי בסוף , ואני עלול לירות בך. תתרחקי מהמקום או שאת תחטפי כדור היישר בבטן." הזהיר אותה שמואל.
" אני לא מפחדת ממך , אתה לא תאיים עליי. לא, משאלה. אני לא אתן לו לפגוע בכם." אמרה אביטל באומץ והמשיכה לעמוד ביניהם. לפתע נשמע קול ירייה חזק. משאלה ומרום נסוגו צעד לאחור. אביטל שכבה על הכביש, מדממת למוות . משאלה שלפה מכיס חצאיתה את האייפון שלה והחלה לחייג את מספר הטלפון של מד"א.
" אני רוצה להזמין אמבולנס דחוף לרחוב יוחנן בן זכאי, אנחנו נמצאים ליד התחנה. תבואו לכאן כמה שיותר מהר." אמרה משאלה בלחץ אך היא ניסתה להישאר מאופקת למרות שבתוכה היא הייתה שבורה.
" אביטל נפגעה. היא חברת הנפש שלי. היא כמו אחות בשבילי." אמרה משאלה והתחילה לבכות. אוריאל וגבריאל הצטרפו אליהם. כשגבריאל ראה שאביטל גוססת למוות , הוא רץ אליה כמה מהר שהוא יכול.
הוא ניסה לדבר אליה ולחייך אליה , הוא הבחין שהיא לא זזה בכלל. הוא נגע בה ביד והיא הייתה קפואה ופנייה היו חיוורות לחלוטין.
" מה קרה לאביטל? מי ירה בה? " שאל גבריאל בטון מאופק. בדיוק כשהגיע האמבולנס , גבריאל התחיל להילחץ. אביטל הייתה בשבילו החברה שלו והאחת שלו. הם נפגשו בסתר כי המשפחות שלו היו יריבות ואף הם לא תמכו בהם כשהם הצהירו על אהבתם.
" אחותי נפגעה מהירייה רק בגללך , חג'בי. תיזהר ממני , איתי אתה לא תשחק משחקים מסוכנים. אני לא אביטל. " אמר מרום והתקרב אליו . הוא הביט בו בשנאה עזה.
" אז תדע לך , שאביטל היא החברה שלי ואני והיא התחתנו בסתר. אני לא ממש מפחד ממך." אמר גבריאל באומץ.
הפרמדיק לקח את אביטל לאלונקה. היא שכבה עליה כשעיניה פקוחות לרווחה. " המצב של הבחורה הצעירה ממש בסיכון , ורק אם תתפללו ותחזרו בתשובה , היא אולי תתעורר. היא איבדה הרבה דם." הודיע הפרמדיק ברוגע.
האמבולנס המשיך בדרכו לכיוון בית החולים. גבריאל ואוריאל רצו אחרי שמואל בניסיון שיניח את הרובה בצד ויפסיק להילחם. שוב נשמעה ירייה נוספת. אוריאל השמיע זעקת שבר חרישית. גבריאל נפגע מהירייה ונפל לזרועותיו.
" גבריאל!" צעקה משאלה באיימה. מרום הסתכל על גבריאל בשמחה לאיד. כאילו הוא שמח על כך שגבריאל נפגע מהירייה החזקה. גבריאל דימם למוות ושכב על הכביש.
" אוריאל , בבקשה ממך. תעשה משהו , אל תתן לגבריאל למות בגיל כל כך צעיר." אמרה משאלה והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים. אוריאל הביט סביבו בייאוש.
" מה את רוצה שאעשה? אין מה לעשות . גבריאל נפגע קשה מהירייה החזקה." אמר אוריאל בעצב. רק תפילות יוכלו לעזור עכשיו. משאלה התקשרה שוב למד"א.
" הלו? זה שוב אני . תזמינו אמבולנס לרחוב יוחנן בן זכאי. הבחור הצעיר מדמם למוות . אל תינטשו אותו . " אמרה משאלה בלחץ . אוריאל חיבק אותה מאחור. חברת הנפש שלה נמצאת בין חיים למוות.
*
אביטל הייתה מחוברת לכל כך הרבה מכונות ומכשירים. היא הייתה מורדמת ומונשמת. לרופאים הייתה קצה של תקווה קלושה שאולי היא תתעורר. " מה שלום הבחורה הצעירה? אנחנו צריכים לתת את המיטב בשביל שנטפל בה . הרופא הצעיר נבהל כשראה אותה. הוא אמר שלדעתו אין מה לעשות איתה, היא גם ככה עומדת למות. אבל בוא נקווה , שאולי יקרה נס והיא תתעורר." אמר הרופא בכאב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך