אהבה מסוכנת

time machine123 27/02/2016 797 צפיות אין תגובות

פרק 1 – היריבות והשנאה הגדולה בין משפחת מדמון למשפחת חג'בי .
בין משפחת מדמון למשפחת חג'בי הייתה השנאה גדולה וטינה ארוכת שנים , המלחמה בין שתי המשפחות הייתה מאוד גדולה וראשי המשפחות הרגו אנשים שהיו מהשנואים עליהם ביותר.
כשאביטל מלכה , הבת של יחזקאל ובתאל הגיעה לגיל שש עשרה , ההורים שלה שלחו אותה לבית הספר חדש " מתוקלנד" . הם לא ידעו שגם הבן של המשפחה הכי שנואה עליהם בעולם , גם הוא נרשם לבית הספר החדש שגם אביטל הייתה אמורה ללמוד בו בשנה הבאה.
גבריאל חג'בי , היה בנם הבכור והיחיד של פנינית ויהודה, הוא היה בן שש עשרה , בדיוק בגיל של אביטל.
לבית הספר הגיע עוד תלמיד חדש חוץ מגבריאל , רפאל , הוא היה החתן המיועד לאביטל , אך אביטל לא ידעה כלל ששידכו לה את הבחור הכי שווה שיש. לגבריאל , הייתה בת זוג ושמה היה אהבה , בעלת עיני האגם שלה.
*

כשאביטל הגיעה לבית הספר ביחד עם אחיה הבכור , מרום בן השבע עשרה, ציפתה לה הפתעה נוספת מהחברה הכי טובה שלה , משאלה. רפאל גם הגיע לבית הספר החדש והתפעל ממנו לטובה. הוא לא היה כל כך רע כמו שחשב. משאלה עמדה מאחוריה , אביטל לא הרגישה כלל בנוכחותה. " מי החברה הכי טובה שלך בעולם?" שאלה משאלה בחיוך שובב .
" משאלה , אני לא מאמינה! איזו שמחה לראות אותך פה, אחרי החופש הגדול שבו לא התראנו בכלל. אוי , את חברת נפש הכי טובה בעולם. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך." אמרה אביטל ברגש וחיבקה אותה בחמימות.
" שלום לך , משאלה. תגידי , להביא לך סנטימטר? את לא גבהת מהשנה שעברה כל כך הרבה. " קבע מרום בערמומיות.
" תפסיק כבר להציק לה , מרום , משאלה את באה? או שאת נשארת עם אחי?" שאלה אותה אביטל ולפני שמרום הספיק להגיב , השתיים התקדמו לעבר הבניין הגדול , וכשהתקרבו יותר לעברו , אביטל פגשה לראשונה בחייה את גבריאל חג'בי , הבן הבכור במשפחה הכי שנואה עליה ושבני משפחתה היו מסוכסכים עם בני משפחתו כל כך הרבה שנים. היא הייתה בהלם לחלוטין.
" משאלה , את רואה את מה שאני רואה? זה הוא , נו הבן הזה שלהם שהמשפחה שלו ומשפחתי יריבות במשך הרבה שנים, אני בטוחה שזה הוא. "אמרה אביטל בחצי לחש . משאלה הביטה בה כי היא לא הייתה בטוחה שזה נכון.
" את בטוחה שזה הוא? מדובר בבן אדם הכי מסוכן בעולם. אם זה הוא , הייתי מעדיפה לא לקחת סיכון, הרי אנחנו יודעות כמה דם טהור נשפך בגלל שהמשפחה שלך הרגה את סבתו המנוחה של גבריאל , לאה חג'בי." קראה משאלה והביטה בו במבט בוחן. גבריאל התקרב אליהן, אביטל צעדה צעד לאחור מהפחד שהוא ייפגע בה ובמשפחתה.
" הו, את בוודאי אביטל מדמון המפורסמת , הבת של המשפחה שאני הכי שונא בעולם . בגללך ובגלל המשפחה היקרה שלך , איבדתי את סבתי האהובה. למה הגעת בכלל לבית הספר הזה ? " שאל אותה גבריאל והסתכל עליה בשנאה.
" גבריאל חג'בי , לא חשבתי שההורים שלך ירשמו אותך דווקא לבית הספר שבו גם אני אלמד. אני שונאת אותך , בגללך ובגלל משפחתך איבדתי את סבתי נועה המנוחה , שאביך רצח אותה במו ידיו. " צרחה עליו אביטל בכל כוחה , משאלה עמדה ביניהם וניסתה להרחיק את אביטל ממנו.
בדיוק מרום ורפאל באו , מרום מנע מאביטל להתקרב אליו.
" אה, אתה גבריאל , אתה לא יודע עם מי הסתבכת , אל תתעסק עם אחותי הקטנה, היא עדיין קטינה ואני אוסר עלייך להתקרב אליה. רפאל הוא החבר שלה , כדאי שתתרחק ממנה או שבקרוב זה יהיה התור שלך." איים עליו מרום וחיבק את אביטל המפוחדת.
" אני לא מפחד ממך , אני לא צריך את האישור כדי להגיע עד לאחותך הקטנה, וזה שיש לה חבר. זה בסדר. זה לא מזיז לי בכלל. רק תן לי להגיד דבר אחד: על מה שהמשפחה שלך עשתה למשפחה שלי , אין לזה סליחה." אמר גבריאל והשניים התחילו להרביץ אחד לשני.
" הם הולכים מכות ! בואי , אביטל נתקדם לכיתה , תמה ההצגה ." יעצה משאלה לאביטל , אביטל הסכימה עם דברי חברתה והשתיים נכנסו לתוך הבניין.
גבריאל ומרום הפסיקו ללכת מכות , כי הם ראו שרפאל חש לא בטוב.
בכיתה , אביטל פתחה את יומנה האישי והתחילה לכתוב בתוכו על רגשותיה, משאלה ישבה לידה ושיחקה בשערה הבלונדיני של חברתה הכי טובה , אביטל.
*
רפאל נכנס לחדר הכיתה והתיישב ליד אביטל. אביטל העיפה מבט בתליון שסבתה העניקה לה כשהייתה בת שש.
" בוקר טוב אביטל , מה שלומך היום? גבריאל ההוא ממש סיוט לילה בשבילך. תאמיני לי , אני אגן עלייך ממנו ואל תדאגי , אני לא אתן לו לפגוע בך." הוסיף רפאל בגילוי לב.
" כן? אני מאוד פוחדת ממנו, אבל בדבר אחד אני בטוחה לחלוטין : מה שהוא עשה למשפחה שלי , לא יישאר ככה. אין לזה סליחה. גם אתה יודע שהמשפחה שלי בחיים לא תרשה לי להיות איתו, כי הם שונאים אותי ואת אחי הבכור מרום. " אמרה אביטל ועיניה הביעו פחד מפני גבריאל.
" זה בסדר, כי אני אגן עלייך , אביטל. עוד לא יצא לי לשבת עם ההורים שלך ולדבר על הנישואין שלנו. אני אמצא את ההזדמנות להגיד להם שאני ואת רוצים להתחתן. " הבטיח לה רפאל. אביטל הביטה בו בהכרת תודה.
" תודה , תודה לך רפאל. על זה שאתה מאמין בי ושאתה איתי. זה מאוד חשוב לי , אתה יודע. וכשנהיה בארוחת הערב הרומנטית שאני אכין בשביל שנינו. אני אנסה ללמוד לאהוב אותך למרות שזה ייקח לי הרבה מאוד זמן." חייכה אביטל אליו, רפאל הסתובב לעברה וחייך אליה באהבה.
" זה כלום, כלום. הכול באהבה אלייך. באמת , ואל תדאגי, עוד את תתאהבי בי . אני יודע שאת תתאהבי בי. לי יש סבלנות בשבילך , אין לאן למהר. יש לך את כל הזמן בעולם." הצטנע רפאל.
בדיוק אז גבריאל נכנס עם החברה שלו אהבה, מרום וגבריאל החליפו ביניהם מבטי שנאה.
" תיזהר מאוד חג'בי, כי אתה בקרוב מאוד תמצא את הסוף שלך בקרוב. אם זה יהיה תלוי בי , הסוף שלך יותר קרוב ממה שאתה חושב ומתאר לעצמך." אמר לו מרום בלחישה ארסית , הוא הביט בו בשנאה.
" הצחקת אותי , תראה אותך , מלכה , מי שמדבר על הסוף שלי . מוצא את מותו בקרוב. אתה ואחותך תשלמו על מה שעשיתם למשפחה שלי , ותמסרו להורים שלכם , שבקרוב אחד מהם ימצא את מותו, אני יכול לממש את איומי ברגע זה. " אמר גבריאל בארסיות.
" תיזהר, גבריאל. כי אבא שלך עומד למות בקרוב. אני יכול לקרוא לאבא שלי כדי שיעשה את העבודה המלוכלכת או שאתה מבטיח שאתה לא מתקרב לאחותי הקטנה. או שמה שאמרתי ברגע הזה , יכול מאוד להיות שמחר תהיה בהלוויה של אבא שלך ." קבע מרום , ובאומרו זאת , הוא דחף את גבריאל לאחור עד שהוא נפל על הרצפה.
" אוי, אני ממש מפחד. וממש לא אכפת לי מאחותך הקטנה. אתה אבא שלה או מה?" הטיח בו גבריאל . אהבה שלחה לעברו את ידה ועזרה לו להתרומם.
" לא , אני לא אבא שלה. אני בסך הכול האח הבכור שלה שמבקש ממך להתרחק ממנה. אל תפגע באחותי כי אם תנסה להתקרב אליה – אבא שלך ימות בקרוב!" הוא לחש, אביטל הביטה בו בפחד. הוא אכן מסוכן , הוא יכול לפגוע בה ובמשפחתה. גבריאל נעץ במרום מבט מלא שנאה.
גבריאל קפא על מקומו והוא לא ידע מה לעשות. אבא שלו יכול למות אם הוא ינסה אפילו להתקרב אליה. הוא שנא אותה שנאת מוות , אותה ואת אחיה הבכור. וגם שנא את משפחתה. המשפחה של אביטל והמשפחה שלו יריבות ואסור לו לשכוח את זה.
אביטל התבוננה בו בפחד. היא ידעה שהיא מסכנת את עצמה כאשר היא נמצאת בקרבתו. היא לא ידעה מה להרגיש. מרום צפה בה ממקום מושבו והשגיח שגבריאל לא יתקרב אליה ואפילו אם ינסה, הוא יממש את איומו בנוגע לאביו. גבריאל נאנח , האם יש פתרון שיכול להביא לסיום הסכסוך בין שתי המשפחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך