time machine123
תהנו

אביטל החדשה \ הישנה- פרק 3

time machine123 12/09/2016 535 צפיות אין תגובות
תהנו

" אני מבינה שמפל כבר יצאה לעבר האוניברסיטה ," הוסיפה אמו של גבריאל בהטעמה , היא סידרה את הארון שלה לפי צבעי החולצות והחצאיות.
" כן , למעשה הגעתי בשלב שהיא כבר לא הייתה בבית. חשבתי שאין עוד מפתח ספייר, חוץ מזה שנתתי למפל. כנראה שהיא החליטה להשתמש בו." אמר גבריאל והלך לעבר המטבח. הוא שם מיים בקומקום החשמלי ולחץ על הכפתור כדי להרתיח אותם.
" רוצה קפה , אני מכין לי. אבא , רוצה לשתות משהו חם?" צעק גבריאל בקול מהמטבח, אבל אבא שלו קטע אותו בתואנה שהוא לא שומע שום קול , ואין שום סיבה להתחיל להיות כמו טלפון שבור כשאביו היה בחדרו והוא בכלל במטבח.
הוא שם קפה בתוך הכוס הגדולה שלו , ומזג לתוך הכוס את המים החמים. אחר כך הוא עשה קפה להוריו. הוא הגיש את שני ספלי הקפה על מגש עשוי זכוכית. " תיזהר שלא יישבר המגש, הרי לפני שבועיים רק קניתי אותו." נזפה בו אמו , גבריאל נכנס לחדר של הוריו והניח את המגש על שולחן הכתיבה של מפל.
" תודה לך , גבריאל." הודתה לו אימו בשביעות רצון. הוא יצא משם וחזר לחדרו. הוא לקח מהספרייה את אלבום התמונות של אביטל.
הוא ראה אותו ואת אביטל ז"ל בתמונה רכובים על סוס שחור. זה היה יום שבו הם החליטו לבלות זה לצד זו. אך התאונה הזאת הפרידה ביניהם לתמיד.
" אביטל , איך אני אתרגל לחיות בלי לשמוע את קולך? קולך המתוק שעדיין מהדהד באוזני. הו, אהובתי." אמר גבריאל ומחה את הדמעה שנפלה מעיניו.
הוא קם ממקומו והחזיר את אלבום התמונות שלה לספרייה. מתישהו הוא יצטרך להפסיק להתאבל עליה. לא חבל על כל יום שעובר , שבו הוא לא עשה שום דבר בשביל לקדם חוק שיוכל למנוע תאונות דרכים נוספת שעלולה לקרות. אבל הוא לא חשב על זה. וככל שעברו הימים הזמן לא ריפא את החוסר שהוא הרגיש בליבו. החוסר הענק הזה שהציף אותו.
מחשבותיו התרוצצו בתוך מוחו . מחשבותיו על אהבה שהחלה לפרוח בתחילת הקיץ, עם אביטל הוא חשב שהוא היה יכול להגשים את החלום שלו מילדות להקים משפחה ולהוליד ילדים.
האם הוא ימשיך לבכות עליה כל החיים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך