אביטל החדשה \ הישנה- פרק 5

time machine123 12/09/2016 494 צפיות אין תגובות

" מפל , את בסדר?" גבריאל ראה שמפל המשיכה לרעוד, הוא התכופף אליה ועזר לה ללכת עד לחדר. מפל שכבה על המיטה והייתה מאוד מאוד מתוחה ממה שקרה לה.
" אני אנימית , זה מה שקורה לי כל פעם כשאני מרגישה שאין לי אוויר." אמרה מפל בהתנצלות. גבריאל יצא מהחדר והניח לה לנוח קצת.
*
" איך את מרגישה, אביטל?" שאל חורף וליטף את שערה הבהיר . לאחר מכן היא התרוממה ואז הוא טרף אותה בנשיקה סוחפת.
" חורף , מה כל החיבה הזאת פתאום?" שאלה אביטל ונתקה אותו מעליה. חורף נישק אותה בתגובה.
" כי אני אוהב אותך , זה למה. כי את עוד מעט- תהיי אשתי. איזה מרגש זה אביטלו'ש. את לא מתרגשת?" שאל אותה בהתרגשות.
" ברור. כן.. מה זאת אומרת? חתונה זה דבר מרגש, עדיין לא הלכנו לבחור טבעות!" אמרה אביטל בבלבול.
" מה זה בוער? יש לנו את כל השבועיים לקראתנו כדי ללכת לבחור טבעות. ועכשיו אני רוצה להרגיש משהו.." אמר חורף במסתוריות.
" את מה אתה רוצה להרגיש?" שאלה אביטל בסקרנות , כי לא ידעה על מה הוא מדבר.
" הדבר שהכי אני מרגיש זה אותך." אמר חורף והוא התקרב אליה ונישק אותה באריכות. אך היא הפסיקה אותו.
" מה, את לא רוצה שאני אמשיך לנשק אותך?" שאל חורף בפליאה אך אביטל שתקה.
" בטח, אני מנשקת טוב , נכון? " אמרה אביטל במתיקות. הוא הוסיף לנשק אותה בעדינות. הוא התחיל להשחיל את כפתורי חולצתה והיא נבהלה מכך .
" לא, אני לא מוכנה," היא אמרה אחוזת פאניקה. אביטל עצרה אותו בפתאומיות.
" אני לא מבין , הרי הנשיקות שלך טעימות. ואת מנשקת כל כך טוב. אולי זאת הסיבה שאני נמשך אלייך!" אמר חורף והמשיך לנשק אותה . הוא הרשה לעצמו לתקוע את לשונו בפה שלה.
" אתה לא מבין , אמרתי לך לא. " ענתה אביטל בבהלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך