>Angle<
♥The life♥

אבל ♥

>Angle< 06/06/2014 710 צפיות 4 תגובות
♥The life♥

למה צריך את כל הסיפורים האלה, את כל הבגידות והפרות האמונים, את כל הסודות מאחורי הגב. מי המציא אותן? בטח איזה שבורת לב, לא מרוצה, כמוני.
כל מה שרציתי זה אותך. בלי כל ההמולה שמסביב, בלי שתצטרך להתחרט עליי או להגיד לי לא.
רציתי שנהיה זוג מהסרטים, נלך לקולנוע, נצחק ונרקוד, בערב תתן לי נשיקה מול השקיעה, שנטוס לפריז ונתנשק על האייפל. נקים משפחה גדולה, נהיה אמא ואבא מסורים, לילדים ואחד לשני.
רציתי להעביר כל דקה, יום ולילה, כל שנייה איתך.
רציתי שלא נריב, שלא נצעק. רציתי שנוותר אחד לשני ונסכים עם הכל.
רציתי שנהיה נטו, פשוט אנחנו, בלי הפרטיות הזאת, ובלי החומות.

אבל,
זה לא קרה.


תגובות (4)

:'(

06/06/2014 20:59

היו מקומות שהיה אפשר לשים נקודה במקום פסיק, אבל מלבד זאת ממש אהבתי את הקטע. הכותרת די לא קשורה, אבל נחיה איתה.
ממש מסכימה עם הרעיון. לא באהבה – בכללי. בחיים.

06/06/2014 21:19

תודה. והאמת שאת הקטע של הפסיק בכלל אפשר לשנות. הזרת שלי לוחצת על הפסיק כמו על האות ו'. זה קורה לי כל הזמן, שאני, שמה יותר, אבל יותר מידי, פסיקים. ככה אני גם מאריכה תגובות.
הכותרת הייתה במקור 'פשוט שלי ♥ ' אבל הרעיון זרם. 'אבל' היא בעצם מילת המחץ, או שמילת המחץ היא, זה לא קרה?
טוב, הצחלת לבלבל אותי.
וכשאני אומרת 'אבל' הכוונה היא ל- 'אבל אמא זה לא פייר' לא ל-' אנחנו יושבים שבעה ומתאבלים. אבל.'
מקווה שהבנת ותודה:)

06/06/2014 21:28

    אני הבנתי שהכוונה היא 'אבל' בתור מילת קישור. אולי סתם הלב לא היה לי קשור.
    רגע. הצלחתי לבלבל אותך?

    אני גאונה!! והוו!

    טוב, סתם. עדיין, קטע טוב :)

    06/06/2014 21:30
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך