Nataliyad
התחלתי משהוא חדש , הסיפור - חלום שהוביל למציאות נגמר , יש לו עונה שנייה אבל אני צריכה לחשוב עליה קצת אז בנתיים אני מעלה את הסיפור החדש שלי .. תהנו. :*

אבק כוכבים ,פרלוג.

Nataliyad 17/09/2015 680 צפיות 2 תגובות
התחלתי משהוא חדש , הסיפור - חלום שהוביל למציאות נגמר , יש לו עונה שנייה אבל אני צריכה לחשוב עליה קצת אז בנתיים אני מעלה את הסיפור החדש שלי .. תהנו. :*

ליאור.
המים הקפואים שמלטפים את הרגלים , הגלים הקטנים שמתנפצים בשקט על האבנים הקטנות, קול הרוח השורקת באוזניים , אור הבוקר המעומעם , והשמש שעוד רק מתחילה לזרוח .
בהתחלה רק שולחת קרניים קטנות ,עוד רק מתעוררת , אבל מהר מאוד היא זורחת במלוא הדרה .
היא משאירה שובל צהוב על המים שלאט לאט מתחממים מחומה .
כוס שוקו חם מונח בין ידי ששואבות ממנו את החום , אני מהדק את הסוודר לגופי הקור של תחילת החורף כבר חודר לעצמות ומקפיא אותן .
סיימתי את השלוק האחרון , השעה כבר הייתה שבע , סגרתי את התרמוס והחזרתי את הכוס לתיק, עליתי מהר על האופנים ודוושתי כול הדרך הביתה , מתכונן לעוד יום רגיל .
הרולטה של חיי חוזרת להסתובב.

אלמוג .
עשן סמיך מכסה את כולי שורף אותי , צרחות וזעקות נשמעים לידי אני פוקחת עיניים לא מעקלת את ההמולה לידי , אנשים רצים ומשתוללים , חלקים של ידיים ורגלים עולים באש או קטועים על הריצפה .
הכול מהבהב לי מול העיניים , האוזניים מצלצלות וכול הגוף רועד חסר תחושה .
אני ממצמצת עוד פעם כדי לראות בהירות יותר ומנסה להתרומם אבל הכול כואב .
אני לוקחת נשימה עמוקה ודוחפת את ידי כלפי הכביש בשנית , מתיישבת בקושי מתעלמת מכול אברי שזועקים בכאב , אני מתבוננת סביב מנסה לשחזר את מה שקראה לפני כמה דקות ,אני נוברת בזיכרוני ונזכרת אמא יושבת מולי באוטובוס וצוחקת משטות שאבא אומר , והוא שולח את ידו אל פנים ירכיי מלטף אותם, פניו מחיכות חיוך מיסתורי , ואז.. בום .
התבוננתי על אנשי מד"א והכבאים מנסים להציל את האנשים ששרועים על הכביש , חיפשתי את ההורים שלי ומצאתי אותם מרחוק אנשי מד"א עמלו עליהם קשות , הסתכלתי עליהם בעיניים מטושטשות מחכה לראות מה גזר דיני.
אחרי כמה דקות ארוכות הם התייאשו והכריזו על מותם .
שחררתי נשימה רועדת שהייתה עצורה בפנים , דמעות זלגו על לחיי.
האם אילו דמעות של אושר או עצב, אני לא יודעת , אבל עכשיו אני יודעת שזה נגמר , לא יהיו לי עוד ביקורי פתע קבועים בחדרי ולא יהיה עוד סבל וכאב.
העשן סביבי החל להידלדל ואט אט הכול החל להתבהר , ממש כמו החיים שלי .
חיוך נמתח על פני, חיוך ניצחון.
אני נשארתי והם אינם .

' האם אני רעה שאני מאושרת שהם אינם?'
'אני רעה שאני שמחה שמי שהתעלל בי מאז ומתמיד אינו?'


תגובות (2)

חיימשלי מהממת שלי מושלמת שלי נדירה שלי כותבת מוכשרת שלי!!!
חחח הפירולוג מהמם!!!
אהבתי מאוד את שתיי הקטעים הם היו מהממים!!!!!!
ואוו מעניין אותי מה קרה לאלמוג!
ולמה ההורים שלה התעללו בה !?
תמשיכי כשתוכלי!
אוהבת המון ומלא❤️

17/09/2015 22:02

אני לא חושבת שאני מכירה סיפורים קודמים שלך… אבל הכתיבה כאן נשמעת ממש מעניינת, אז אני אשתדל לעקוב..
נשמע כמו התחלה ממש טובה..
תמשיכי, שבת שלום ^-^

18/09/2015 16:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך